Ik snap het niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Maar op haar gezicht en figuur heb ik niets aan te merken.
Dat was echt de grootste sukkel ever. Zat alleen maar contactgestoord op z'n telefoon te kijken. Echt een puber.quote:
Wanneer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat was echt de grootste sukkel ever. Zat alleen maar contactgestoord op z'n telefoon te kijken. Echt een puber.
Die gaat er morgen dus niet uitquote:
Die was duidelijk op het laatst "van straat geplukt" vanwege het uitvallen van Arjen. Had zo te zien het spel nog nooit gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef JoPiDo het volgende:
wat is die oude man een arrogante eikel, had hij nou niet even een oude aflevering kunnen bekijken voor de spelregels en zijn bril op kunnen doen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh sorry, daar stond ik even niet bij stil!
Ik heb serieus alleen Sofie gezien, geen idee wie er verder meededen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Vandaag was echt de meest domme aflevering inderdaad.
Foutje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:30 schreef zyntex het volgende:
op website staat Pepijn Gunneweg kijk maar http://deslimstemens.ncrv.nl/
Wat slecht! Op de foto is het toch echt Pepijn Lanen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:30 schreef zyntex het volgende:
op website staat Pepijn Gunneweg kijk maar http://deslimstemens.ncrv.nl/
Die zal al met één been in z'n kist geloof ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die ouwe was ook maar ff snel opgetrommeld
zo zag die er wel uit. Als die op straat loopt had ik hem bij wijze van spreken eurootje gegeven voor slaapplek bij LdH.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die zal al met één been in z'n kist geloof ik![]()
.
Wat bedoel je hiermee?quote:
Nietsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:15 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Faberyayo, wat een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |