Kun je daar een voorbeeld van geven?quote:Ook omdat hij in de gesprekken die wij hebben, dingen noemt die ik hem NOOIT heb verteld
Dit, of niet meer meewerken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:44 schreef Marrije het volgende:
Andere coach vragen omdat je met deze geen klik hebt.
Dat is nog maar de vraag, misschien functioneert ze voor geen meter....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:03 schreef trovey het volgende:
Sjesus wat een gezemel van je werkgever.Als er verder geen problemen zijn met je werk moeten ze uit je hoofd blijven.
Yeah, surequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:30 schreef lachebekje het volgende:
Die coach beweert dat hij niks met mijn werkgever bespreekt,
Zolang TS daarover niets zegt dient werkegever zich gewoon bij zijn eigen zaken te houden en zelf mocht het zo zijn dan kan gewoon het niet goed functioneren in een functioneringsgesprek besproken worden en dient de werkgever niet voor een werknemer te bepalen dat hij/zij gedwongen coaching nodig heeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:04 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag, misschien functioneert ze voor geen meter....
Een werkgever heeft die mogelijkheden zeker wél , ok je kan weigeren maar dan kan je vertrekken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Zolang TS daarover niets zegt dient werkegever zich gewoon bij zijn eigen zaken te houden en zelf mocht het zo zijn dan kan gewoon het niet goed functioneren in een functioneringsgesprek besproken worden en dient de werkgever niet voor een werknemer te bepalen dat hij/zij gedwongen coaching nodig heeft.
Denk het niet, je hoeft niet alles maar klakkeloos te moeten volgen wat een werkgever wil, zeker niet als het zoiets is als coaching met het argument dat je jezelf niet goed kent.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:10 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Een werkgever heeft die mogelijkheden zeker wél , ok je kan weigeren maar dan kan je vertrekken.
Je snapt er niet echt bijster veel van geloof ik, naar een ARBO arts als een persoon niet functioneert ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Denk het niet, je hoeft niet alles maar klakkeloos te moeten volgen wat een werkgever wil, zeker niet als het zoiets is als coaching met het argument dat je jezelf niet goed kent.Zweverig gedoe van werkgevers hoef je niet te pikken, zeker niet als die coach ook nog eens het vriendje van de baas is. Stuur de persoon naar de Arbo-arts toe maar begin niet zelf doktertje te spelen als werkgever.
Dat was een enigzins antwoord op de eerste vraag. Hoe staat het met die andere 3 die ik stelde?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:24 schreef _Arthur het volgende:
En er zijn geen andere redenen? Je doet je werk goed? Men is tevreden? Genoeg facturabelen uren? Etc..
Ik moet van die coach allerlei vragen beantwoorden (op papier zetten) en lijstjes invullen die betrekking hebben op mijn loopbaan. Waarom heb ik voor bepaalde werkgevers gekozen, waarom een bepaalde functie enz.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:19 schreef snabbi het volgende:
Het feit dat TS zegt dat: "omdat het hem niks aangaat en hij het tegen me kan gebruiken", geeft dus eigenlijk aan dat er zeker iets speelt en zoiets kan ook het functioneren beinvloeden.
Wat je tegen een coach zegt heb je dan weer wel zelf in de hand.
Doe ik mijn werk goed? Ik zal uitleggen hoe het zit. Ik ben zoals ik eerder aangaf al jaren projectmanager. Toen ik bij hem begon te werken werd ik ingezet als projectsecretaris. Ik vond dit heel erg vreemd en heb daar ook vragen over gesteld omdat ik heb gesolliciteerd op de functie van projectmanager. Toen begon dus de ellende....... Ik werd tijdens mijn functioneringsgesprek beoordeld als projectmanager, maar had dus als projectsecretaris gewerkt. Sterker nog. mijn werkgever zei doodleuk dat die functie niet bestond, alsof ik gek was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:24 schreef _Arthur het volgende:
En er zijn geen andere redenen? Je doet je werk goed? Men is tevreden? Genoeg facturabelen uren? Etc..
werk je toevallig voor de overheid?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef lachebekje het volgende:
Mijn werkgever vindt dat hij geen contact met mij krijgt, dat ik hem niet begrijp. Ik werk nu bijna een jaar voor hem en vindt hem eerlijk gezegd maar een vreemd figuur. Ik merkte b.v. na 3 maanden dat hij heel anders was dan ik in eerste instantie dacht. Hij praatte alles recht wat krom was, verdraaide steeds de waarheid en probeerde mij steeds van zijn gelijk te overtuigen.
Er waren in het begin wel signalen, maar ik was nieuw en wilde niet meteen mijn conclusies trekken. Collega's die op het punt stonden om weg te gaan, waarschuwde mij dat ik op moest passen (voor hem, maar ook voor de cultuur binnen de afdeling). Nu weet ik dus hoe hij werkelijk is. Hij wil controle hebben en mensen naar hun hand zetten. Ik ben niet iemand die heel veel over prive zaken verteld, want hou werk en prive zoveel mogelijk gescheiden. Ik vermoed dat hij door die coach mij beter wil kunnen doorgronden.
Maar doe jij je werk goed? Kreeg je een goede beoordeling tijdens dat gesprek? (ondanks dat beoordeeld werd op een andere functie. Ik neem aan dat je wel een aantal concrete opdrachten/targets krijgt die je wel of niet gehaald hebt, ondanks de andere functie)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:15 schreef lachebekje het volgende:
[..]
Doe ik mijn werk goed? Ik zal uitleggen hoe het zit. Ik ben zoals ik eerder aangaf al jaren projectmanager. Toen ik bij hem begon te werken werd ik ingezet als projectsecretaris. Ik vond dit heel erg vreemd en heb daar ook vragen over gesteld omdat ik heb gesolliciteerd op de functie van projectmanager. Toen begon dus de ellende....... Ik werd tijdens mijn functioneringsgesprek beoordeld als projectmanager, maar had dus als projectsecretaris gewerkt. Sterker nog. mijn werkgever zei doodleuk dat die functie niet bestond, alsof ik gek was.
Nee, hoezo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
werk je toevallig voor de overheid?
Aan de postgeschiedenis van TS te zien inderdaad. Alleen maar topics over werkgerelateerde problemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:07 schreef Marrije het volgende:
Klinkt een beetje als verspilde tijd en moeite en van je leidinggevende.
Dusje leidinggevende is ook de eigenaar van de zaak?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef lachebekje het volgende:
Mijn werkgever vindt dat hij geen contact met mij krijgt, dat ik hem niet begrijp. Ik werk nu bijna een jaar voor hem en vindt hem eerlijk gezegd maar een vreemd figuur. Ik merkte b.v. na 3 maanden dat hij heel anders was dan ik in eerste instantie dacht. Hij praatte alles recht wat krom was, verdraaide steeds de waarheid en probeerde mij steeds van zijn gelijk te overtuigen.
Er waren in het begin wel signalen, maar ik was nieuw en wilde niet meteen mijn conclusies trekken. Collega's die op het punt stonden om weg te gaan, waarschuwde mij dat ik op moest passen (voor hem, maar ook voor de cultuur binnen de afdeling). Nu weet ik dus hoe hij werkelijk is. Hij wil controle hebben en mensen naar hun hand zetten. Ik ben niet iemand die heel veel over prive zaken verteld, want hou werk en prive zoveel mogelijk gescheiden. Ik vermoed dat hij door die coach mij beter wil kunnen doorgronden.
Heb ze inderdaad even doorgelezen. Misschien is het toch verstandig om eens over 'trust issues' en paranoia te gaan praten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:27 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Aan de postgeschiedenis van TS te zien inderdaad. Alleen maar topics over werkgerelateerde problemen.
Maar dan met z'n psychiater. Ipv een werk coach.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:56 schreef Sylver_ het volgende:
Heb ze inderdaad even doorgelezen. Misschien is het toch verstandig om eens over 'trust issues' en paranoia te gaan praten?
Idd, nu ik die andere topics doorlees, zo te zien heeft ts verschillende issues bij verschillende werkgevers en collega's. Niet om bot te doen, maar op een gegeven moment moet je dan ook bij jezelf te rade gaan bij wie de oorzaak van de problemen nu aldoor liggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:17 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Maar dan met z'n psychiater. Ipv een werk coach.
Precies. En kennelijk heeft zijn huidige werkgever ook signalen gekregen en besluit een werk-coach in te zetten om enigzins te kunnen achterhalen waar een mogelijk probleem zit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:23 schreef Palomar het volgende:
[..]
Idd, nu ik die andere topics doorlees, zo te zien heeft ts verschillende issues bij verschillende werkgevers en collega's. Niet om bot te doen, maar op een gegeven moment moet je dan ook bij jezelf te rade gaan bij wie de oorzaak van de problemen nu aldoor liggen.
Het gezamenlijke account van mensen die problemen hebben met de werkgever? Geloof je het zelf nog?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:19 schreef lachebekje het volgende:
Is het wellicht bij jullie opgekomen dat er meerdere mensen gebruik maken van dit account.
De meeste waarheden willen niet aangehoord worden wanneer mensen een probleem voorschotelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:35 schreef _Arthur het volgende:
Fok is een beetje raar forum: het houd je een spiegel voor en geeft de antwoorden die je niet wilt horen, maar wel een grote kern van waarheid bevatten.
Meeste accounts worden niet gedeeld op fok.. dus ja het is vreemd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:19 schreef lachebekje het volgende:
Wat hebben we weer snel ons oordeel klaar.
Is het wellicht bij jullie opgekomen dat er meerdere mensen gebruik maken van dit account. En ja, op WGR wordt gesproken over werkgerelateerde zaken, dus niet zo raar als hier over werksituaties wordt gesproken lijkt me.
Maar goed, het ligt natuurlijk altijd aan de werknemer, hoe kan ik dat nu vergeten na al die jaren. Werkgevers gaan immers altijd heel correct en zorgvuldig om met hun werknemers.
Ja, jij wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Meeste accounts worden niet gedeeld op fok.. dus ja het is vreemd.
Maar umm, ik zou solliciteren elders en vertrekken zo snel als je kan.
Meerdere mensen maken gebruik van dit account.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:19 schreef lachebekje het volgende:
Wat hebben we weer snel ons oordeel klaar.
Is het wellicht bij jullie opgekomen dat er meerdere mensen gebruik maken van dit account. En ja, op WGR wordt gesproken over werkgerelateerde zaken, dus niet zo raar als hier over werksituaties wordt gesproken lijkt me.
Maar goed, het ligt natuurlijk altijd aan de werknemer, hoe kan ik dat nu vergeten na al die jaren. Werkgevers gaan immers altijd heel correct en zorgvuldig om met hun werknemers.
Mijn baas heeft zelf ook een coach gehad, vandaar.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:38 schreef jeroen25 het volgende:
Laat je baas maar aangeven waarom hij vindt dat jij gecoached moet worden.
En dan niet met vage redenen zoals dat jij jezelf niet goed kent maar met concrete, werkgerelateerde zaken duidelijke doelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |