Nee, dan had hij pas studiefinanciering gehad vanaf 1 oktober, want de kinderbijslag gaat per kwartaal. Dit is gewoon een normale situatie, waarbij een nieuwe student vanaf 1 september ingescheven staat voor zijn studie en dus ook vanaf 1 september recht heeft op studiefinanciering.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Je bent waarschijnlijk pas kortgeleden 18 geworden en je reisrecht gaan daarom pas 1 september in. Tot die tijd ontvang je nog kinderbijslag en dus geen stufi en/of reisrecht.
Boeken regelen etc.? Wat moet je in godesnaam regelen dat je niet online / via de post moet/kan doen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:25 schreef DianaHorizon het volgende:
OV en stufi is ZO slecht geregeld in Nl.
Waarom kan het reizen niet vanaf de 20e bijvoorbeeld al gratis zijn..Ja intro is niet verplicht maar je moet ook boeken regelen etc, dat is wél nodig voor de studie.
Om dan 30 euro per dag te betalen om met de trein te reizen...-.-
Ik moet boeken ophalen, op school, 29 augustus als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef ralfie het volgende:
[..]
Boeken regelen etc.? Wat moet je in godesnaam regelen dat je niet online / via de post moet/kan doen?
Ja van maar 100 euro per maand ofzo, schiet je niks mee opquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:19 schreef Rnnz het volgende:
Stel je niet zo aan man.
Als je jonger dan 18 bent, krijgen je ouders kinderbijslag. Koop het daar van.
Boe-fucking-hoe. Regel een slaapplaats voor de hele intro en je betaalt maar één keer die treinkosten. Lekker boeiend. Waarom zou de staat daar voor op moeten draaien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:42 schreef DianaHorizon het volgende:
[..]
Ik moet boeken ophalen, op school, 29 augustus als ik het me goed herinner.
Via de studie vereniging.
Nee? Je hoeft maar tien dagen te overbruggen en bovendien kan ik me niet voorstellen dat je elke dag aan het reizen bent. Ook boeken koopt de overgrote meerderheid online. Een of twee dagen werken bij je bijbaan en het (eventuele) tekort is al bijgevuld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 05:02 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ja van maar 100 euro per maand ofzo, schiet je niks mee op
Nee. Met weekOV mag je in de zomer nooit gratis reizen. Lees de voorwaarden even ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:22 schreef DianaHorizon het volgende:
Ik kan het wel regelen enzo, maar ik vind het alsnog beetje stom.
Mag je het hele jaar door gratis reizen..Daar kunnen toch de twee weken voor het officiele begin van het schooljaar toch ook wel bij.
Lekker nikszeggend, maar, ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:32 schreef DianaHorizon het volgende:
Oke oke niet in de zomer, I GET IT.
* Mag je een groot deel van het jaar gratis reizen.
Zo beter?
Da's dus niet tof. Dan maar eenmalig even met de auto door iemand gebracht worden. Groningen-Zwolle is nou niet echt een afstand die je betalend met de trein af wil leggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef Tochjo het volgende:
Aangenomen dat je studiefinanciering op 1 september ingaat: nee.
Meeennn wat de fak man dat is echt een uurtje. Ik moet van Amsterdam naar Groningen, doe ik ook gewoon lekker met de trein. Wat is het probleem?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:41 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Da's dus niet tof. Dan maar eenmalig even met de auto door iemand gebracht worden. Groningen-Zwolle is nou niet echt een afstand die je betalend met de trein af wil leggen.
De kosten die er aan verbonden zijn met de trein.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:05 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Meeennn wat de fak man dat is echt een uurtje. Ik moet van Amsterdam naar Groningen, doe ik ook gewoon lekker met de trein. Wat is het probleem?
Als je geen kortingskaart hebt maar 16 euro.. Met korting nog goedkoperquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
De kosten die er aan verbonden zijn met de trein.
Retour Zwolle - Groningen is anders 32 euroquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Als je geen kortingskaart hebt maar 16 euro.. Met korting nog goedkoper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |