Ik houd wel van je hoor.quote:
Weet ik. Ik ook van jouquote:
bijdehand! Je concurrentie is aan het uitbreidenquote:
Nee, dit is de geschiedenis die zich blijft herhalen. Ik hou van jou, kk houdt van jou, ik hou dan maar van mohmi, kk houdt van mohmi.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
bijdehand! Je concurrentie is aan het uitbreiden
Eigenlijk is het vreemd dat KK nooit achter mij aan is gekomen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dit is de geschiedenis die zich blijft herhalen. Ik hou van jou, kk houdt van jou, ik hou dan maar van mohmi, kk houdt van mohmi.
Dat komt nog.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vreemd dat KK nooit achter mij aan is gekomen...
O godquote:
Wat is er?quote:
Help mequote:
Ok ik stuur Lucifer wel even langs.quote:
De kans is niet groot dat ijsklontjes breken doordat je ze laat vallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:00 schreef Kutstudent het volgende:
Oke daar gaat ie dan he.
*Laat ijsklontjes vallen*
Zo mohmi, nu is het ijs gebroken.
Kan niet, ben bezig vanavond, sorry manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok ik stuur Lucifer wel even langs.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
De kans is niet groot dat ijsklontjes breken doordat je ze laat vallen
Ik hoef het ijs dan ook niet te breken. Dat doet mijn innemende persoonlijkheid voor me.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
De kans is niet groot dat ijsklontjes breken doordat je ze laat vallen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:56 schreef Kutstudent het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet echt waarom ik hier moeite voor doe. Degene die moeite zou moeten doen is mohmi. Voor de meeste vrouwen is het een eer om op mijn schwanz te mogen zitten.
hoe laat gadde nou jongeh kudtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]I wouldn't hold my breath if I were you.
Zeggen ze allemaal. Maar als puntje bij paaltje komt...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]I wouldn't hold my breath if I were you.
Vast. Hou je nog op met emo-en en kom je gewoon bier drinken bij shifto?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal. Maar als puntje bij paaltje komt...
ik ga even lachen "kriebelt onder arm" ha ha, nou je zin, ik ga iig zo lillikertquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef MohMi het volgende:
[..]Je snapt dat ik daar geen antwoord op geef, hé, dit is veel te leuk
Nee, ik ga dalijk the dark knight rises kijken en daarna ouderwets hard pinten hakken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vast. Hou je nog op met emo-en en kom je gewoon bier drinken bij shifto?
Okequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:26 schreef AapO het volgende:
[..]
ik ga even lachen "kriebelt onder arm" ha ha, nou je zin, ik ga iig zo lillikert
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik ga dalijk the dark knight rises kijken en daarna ouderwets hard pinten hakken.
Wat is daar emoen aan dan?
Is Daan nog bij jou?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:33 schreef AapO het volgende:
dus niemand komt vanavond ofzow, omdat ze zogenaamd weg gaan, maar eigenlijk gewoon achter de pc blijven zitten
wat is dezequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo groetjes vanuit de Smidse
Hohoho, wel 1 op 1 dates he. Meer in general met wie die date dan zou zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat gezelligMaar ik ben er iig niet bij, wat het gezelligheids-gehalte ten goede zal komen
Volgens mij ben je vreselijk populair bij de damesquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hohoho, wel 1 op 1 dates he. Meer in general met wie die date dan zou zijn.
Spreid je kansen, en er spreiden meer benen.
Dit allemaal serieus nemen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je vreselijk populair bij de dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |