abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:43:03 #176
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115256930
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:

Eerste date dus best wel spannend :D
Sowieso :@
Op elke fokker past een bril.
pi_115257224
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:43 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Sowieso :@
Ik ben niet echt into daten en sowieso niet echt van het in contact komen met mensen.

Ik moet dus maar wat meer lef tonen en gewoon gaan meeten :P
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:15:07 #178
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115258790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik ben niet echt into daten en sowieso niet echt van het in contact komen met mensen.

Ik moet dus maar wat meer lef tonen en gewoon gaan meeten :P
Altijd spannend :Y

Als't een leuk persoon is gewoon lekker doorvragen en haar aan het woord laten :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_115258963
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:15 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Altijd spannend :Y

Als't een leuk persoon is gewoon lekker doorvragen en haar aan het woord laten :)
Zeker weten :P

Via de chat lijkt het me zeker een leuk persoon. Goed dat ze er nu niet is, des te meer hebben we te bespreken bij de date :)
pi_115260923
Ik geloof dat ik er zojuist op de chat eentje in 'r broek heb doen zeiken van het lachen. En dat is eh, gunstig natuurlijk. Het staat alleen zo raar, dat hahahahhaaa!!! om de volzin.

Misschien moet ik me toch eens wat inhouden. Komt er tenminste nog iets van een NORMAAL gesprek op gang.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_115261468
Ik heb nu een speeddate met eentje, die begon gelijk van MAG IK BIJ JOUW ACHTEROP toen ik vertelde dat motorrijden mijn hobby is. Maar ze werkt als productiemedewerker die boutjes/moertjes in pakt, verder niet studeert (vast baan), geen hobby's heeft en volgens mij is ze nog lelijk ook :') :')
pi_115273435
Hoe kan je nou geen hobby's hebben?
"a cracked smile and a silent shout"
pi_115274408
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef cassettebandje het volgende:
Hoe kan je nou geen hobby's hebben?
Ik heb ook heen hobby's...doe genoeg dingen, maar zou het geen hobby's noemen.
pi_115277342
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:16 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik heb ook heen hobby's...doe genoeg dingen, maar zou het geen hobby's noemen.
Toch bestempel ik ze dan als hobby, gewoon voor het gemak. Maar dat hangt er ook vanaf wat het precies is. Hobby's vind ik een beetje afgezaagd woord worden, don't ask me why :')

Achteraf bleek dat ze licht autistisch was. Rot voor haar, maar daar ga ik niks mee doen. Mooie was ook nog dat ik ff weg was en bij terugkomst had ze me verwijderd xD.
pi_115277598
Zondag eerste date, na drie weken non stop msnen en smsen. Ben benieuwd :)
pi_115277615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 07:47 schreef nelisr het volgende:
Zondag eerste date, na drie weken non stop msnen en smsen. Ben benieuwd :)
Spannend succes ^O^
People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 07:51:29 #187
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115277624
Ik vind het belangrijker dat iemand sociale contacten heeft dan veel hobby's, eerlijk gezegd.
pi_115277685
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 07:51 schreef eefje801 het volgende:
Ik vind het belangrijker dat iemand sociale contacten heeft dan veel hobby's, eerlijk gezegd.
Hmm ja, iemand die in een isolement leeft is ook niet wat.
Maar vaak hebben die dan, of geen hobby, of juist 1 veelste grote hobby.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 08:08:26 #189
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115277725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:02 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:

[..]

Hmm ja, iemand die in een isolement leeft is ook niet wat.
Maar vaak hebben die dan, of geen hobby, of juist 1 veelste grote hobby.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, ja dat kan ook nog ;) Maar dat is dan weer een "passie" ;) Alhoewel gamen best leuk kan zijn zolang het niet uit de klauwen loopt.

Iemand hoeft echt niet iedere dag op stap te zijn maar je merkt het vaak toch wel aan mensen. Is niks mis mee maar dat klikt dan gewoon niet zo. Zolang het maar niet betekent dat ze het alleen niet leuk kunnen hebben en afleiding zoeken in een partner.
pi_115277826
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha, ja dat kan ook nog ;) Maar dat is dan weer een "passie" ;) Alhoewel gamen best leuk kan zijn zolang het niet uit de klauwen loopt.

Iemand hoeft echt niet iedere dag op stap te zijn maar je merkt het vaak toch wel aan mensen. Is niks mis mee maar dat klikt dan gewoon niet zo. Zolang het maar niet betekent dat ze het alleen niet leuk kunnen hebben en afleiding zoeken in een partner.
Mee eens ^O^

En het is grotendeels een gevoelskwestie, iemand kan alle eigenschappen hebben die je zou willen zien. Maar dan kan het nog steeds voor geen meter klikken. Terwijl iemand die nog niet eens half zo goed in je straatje van eigenschappen zou passen een geweldig gevoel kan geven.
pi_115277915
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:30 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Ik wil toch wel op een of andere manier bewijs zien als die 'vrouw' dan ook al zegt dat ze geen webcam heeft en alleen maar foto's van een lage resolutie kan versturen die ook al op haar profiel staan. Dat lijkt mij niet meer dan normaal, toch?
ja ik weetet niet maar denk dat ik zelf eerder om een nr zou vragen om dan iig te horen of het daadwerkelijk een vrouw is :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 08:35:26 #192
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115277944
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:31 schreef rival het volgende:

[..]

ja ik weetet niet maar denk dat ik zelf eerder om een nr zou vragen om dan iig te horen of het daadwerkelijk een vrouw is :)
Altijd een goede check als je een beetje twijfelt.
Ligt ook een beetje aan wat voor foto's hij zelf heeft natuurlijk. Als iemand bij voorbaat er al erg aan twijfelt of ik het wel ben heb ik echt geen zin om de cam ook nog eens aan te zetten. Dan kun je beter wat extra foto's delen.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 08:37:57 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115277972
Maar als je zelfs al twijfelt of het een vrouw is.. zou je er dan uberhaupt mee doorgaan? :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 08:38:45 #194
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115277981
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:20 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:

[..]

Mee eens ^O^

En het is grotendeels een gevoelskwestie, iemand kan alle eigenschappen hebben die je zou willen zien. Maar dan kan het nog steeds voor geen meter klikken. Terwijl iemand die nog niet eens half zo goed in je straatje van eigenschappen zou passen een geweldig gevoel kan geven.
Helemaal waar :) Als iemand gepassioneerd over iets kan vertellen hoef ik het zelf echt geen leuke hobby te vinden maar dat ligt dan wel aan de persoon. Soms denk ik ook: bla bla bla ;) Dan klikt het dus gewoon niet genoeg. Ik heb tijdens het daten één keer heel sterk een klik gehad met iemand en die zou ik normaal gesproken echt niet hebben bedacht, totaal anders dan ik maar toch liep het heel leuk.
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 augustus 2012 @ 08:42:00 #195
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_115278020
Mijn zus ( :') ) had zich ingeschreven op een site ( :') ) en vervolgens met iemand afgesproken, die iets zei in de trend van 'hoe sneller we elkaar ontmoeten hoe beter, dan weet je pas echt hoe iemand is en of de klik er is!'. Die kwam dus langs voor koffie en begon na een kwartier al fysiek te worden ( :') ). Mijn zus is wel sterk ( :@) ) dus afgeweerd en WTF!?!? gezegd ( :') ). Toen bleek dat hij eigenlijk alleen op zoek naar seks ( :'( ) was.

En daarom sta ik dus niet ingeschreven op een datingsite.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 08:43:23 #196
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115278040
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:42 schreef Kreator het volgende:
Mijn zus ( :') ) had zich ingeschreven op een site ( :') ) en vervolgens met iemand afgesproken, die iets zei in de trend van 'hoe sneller we elkaar ontmoeten hoe beter, dan weet je pas echt hoe iemand is en of de klik er is!'. Die kwam dus langs voor koffie en begon na een kwartier al fysiek te worden ( :') ). Mijn zus is wel sterk ( :@) ) dus afgeweerd en WTF!?!? gezegd ( :') ). Toen bleek dat hij eigenlijk alleen op zoek naar seks ( :'( ) was.

En daarom sta ik dus niet ingeschreven op een datingsite. Omdat het kansloos is en je jezelf tussen dit soort melaatsen schaart.

Lijkt me juist kansríjk voor jou, aangezien jij natuurlijk niet zo'n melaatse bent..
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 augustus 2012 @ 08:43:52 #197
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_115278049
quote:
13s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Lijkt me juist kansríjk voor jou, aangezien jij natuurlijk niet zo'n melaatse bent..
Jaja, ik heb het al ge-edit.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 08:45:53 #198
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115278075
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jaja, ik heb het al ge-edit.
Net iets te laat inderdaad. Maar goed, wel erg lullig voor je zus. Heb het ook wel eens meegemaakt. Welke vrouw niet, dat hangt niet zozeer van internet af. Zijn gewoon sukkels die niet weten hoe ze op een normale manier contact moeten leggen en inderdaad alleen maar seks willen maar het dan ook nog eens niet zeggen. Heeft ze thuis afgesproken dan?
pi_115278112
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Helemaal waar :) Als iemand gepassioneerd over iets kan vertellen hoef ik het zelf echt geen leuke hobby te vinden maar dat ligt dan wel aan de persoon. Soms denk ik ook: bla bla bla ;) Dan klikt het dus gewoon niet genoeg. Ik heb tijdens het daten één keer heel sterk een klik gehad met iemand en die zou ik normaal gesproken echt niet hebben bedacht, totaal anders dan ik maar toch liep het heel leuk.
Precies dit!
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 augustus 2012 @ 08:49:21 #200
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_115278123
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:45 schreef eefje801 het volgende:
Heeft ze thuis afgesproken dan?
Ja, ik heb der ook maar ff op het hart gedrukt dat dat niet echt verstandig is. Dus dat doet ze niet meer.

Maar het is wel 1 vd redenen dat ik jaren geleden vrij gefrustreerd ben gekapt met die sites. Je moet je eerst door een bos van die mongolen zien te wurmen en vervolgens zie je allemaal verzuurde en ontzettend botte vrouwen (dankzij de mongolen) die nergens op reageren.
Ik snap wat dat betreft niet dat het zo ouderwets is. Vrouwen die ik IRL nog niet met een stok zou aanraken, hebben daar een grote bek omdat ze overladen worden met berichten. Als man krijg je met een beetje geluk 1 bericht per week. Oh en humor wordt al helemaal niet gewaardeerd of gesnapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')