De gratisversie al gebruikt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef Catch_me het volgende:
Zit misschien toch de overwegen om een maandje of 2 paiq select aan te schaffen. Voor zo'n 30 euro minimaal 60 matches exclusief de instant matches en speeddates. Daar moet toch wel een keer een normaal iemand tussen zitten?!
Als je regelmatig online bent krijg je vaak ook meer matches en speeddates aangeboden. Vooral ook matching beoordelen, dan kunnen ze je beter matchen. Maakt echt verschil.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:44 schreef Catch_me het volgende:
Jazeker, tevens het enige dat ik nu gebruik. Maar dat om de 14 dagen een nieuwe match duurt me een beetje lang. Kreeg gisteravond een nieuwe match die ook alweer een tijd niet online is geweest. Verder heb ik in mijn lijst 1 meisje die dus een afzegger is, die laat ik nog even staan voor het geval dat ze zelf met een nieuw voorstel komt. Een andere heb ik gisteren geblokkeerd omdat daar geen enkele gespreksstof uit te trekken viel.
Dan heb ik er nog een die me wel heel erg leuk leek en tevens al een leuk 1e gesprek mee gehad. Helaas moest ze de hele week op kamp voor haar werk en gelijk hetzelfde weekend op vakantie... dus ik ben bang dat dat ook alweer verwaterd is.
duurt lang, ik weet geen exacte data maar je moet het meer van de speeddates hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:05 schreef Cue_ het volgende:
Als vrouw kreeg ik zowat elke dag een nieuwe match (al zeiden ze elke 14 dagen), zeker als je beetje actief was.
Weet niet hoe dat is bij mannen.
Ik weet niet hoe betrouwbaar die foto-beoordelingen zijn, heb een 8,6 en 9,1 terwijl ik niet bovengemiddeld knap ben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Maar het is wel een ego boost als je foto erop zet en een leuk cijfer ervoor krijgt
Ja, had er zelf ook al weinig vertrouwen in dat het betrouwbaar was maar toch leuke cijfers zijn leuk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe betrouwbaar die foto-beoordelingen zijn, heb een 8,6 en 9,1 terwijl ik niet bovengemiddeld knap ben.
Verder heb ik wel leuke gesprekken op Paiq, binnenkort 1e date daarvan en een andere date gaat er ook wel aankomen
Als je er maar 1 uur in de maand op zit moet je natuurlijk niet de site de schuld gaan geven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
hmm paiq is gewoon traag als man zijnde
maar dan doe ik als niet echt zoekende ook iets van 1uur in de maand dus dat zal dan ook wel meetellen.
Shemales geneukt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je er maar 1 uur in de maand op zit moet je natuurlijk niet de site de schuld gaan geven.
Ben net terug van vakantie dus moet me maar even door alle berichtjes heen gaan ploegen.
Maar wel lekker sommige? Dat je echt denkt zo van: heeft "zij" daar nou een paal in zitten of nie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Silenus het volgende:
Je stelt de vraag lekker romantisch, maar nee. Ik was wel populair bij ze, maar dat is geloof ik elke blanke.
Duschkaquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Een keer via Paiq een date gehad. Was een prima middag alleen geen match. Ik tref, als ik me er weer eens iets fanatieker op stort toch vooral non-interessante vrouwen. Van die oersaaie antwoorden, mensen die me allesbehalve triggeren. Misschien faal ik wel bij het invullen van die vragen.
Ik had me er ook aan gewaagd maar vond het helemaal niksquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Is alweer een jaartje of 4 geleden.Ik vind het toch vooral niet werken daar, je steekt tijd in mensen en die tijd blijkt later vaak verspilde tijd. Maar het kan ook goed uitpakken, succes!
Heel goed. En soms weten mensen geen nee te zeggen in hun enthousiasme.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:24 schreef Catch_me het volgende:
Oke.. die leuke meid die nu op vakantie is (in NL) kwam net online en na 3 zinnen vroeg ze m'n 06 zodat we konden sms-en! Ze vroeg ook of ik een wijntje kwam drinken maar dat heb ik afgeslagen omdat ik niet 4 uur ga rijden nog nu (2 uur heen en 2 uur terug), moet morgen om 6.30 weer werken
Dat er niemand is voor een Speeddate is misschien niet zo gek, dat had ik ook doorlopend toen ik daar nog kwamquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef maen het volgende:
Opnieuw aangemeld bij Paiq, maar het werkt niet echt meer ofzo. Ik kan geen foto's beoordelen want er zijn er geen beschikbaar, en ook voor een speeddate is niemand beschikbaar! Heb ik mijn profiel dan zo raar ingevuld?
Want die zijn niet te gewillig wou je zeggen. En er zijn waarschijnlijk net zoveel overheen geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:40 schreef Silenus het volgende:
Nou ik kwam er juist achter dat ik totaal niet op Thaise vrouwen val. Ten eerste was ik natuurlijk verschrikkelijk achterdochtig, ik zag achter elke boom een 'vijand'.(Lees: ohjee, is dat er een?!) Ten tweede zijn ze gewoon klein en veel te gewillig/giechelig. Ik heb het dus bij de blanke mede-backpackers gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |