Waar zie je die mooie meiden altijd eenzaam rondlopen dan? Amsterdam?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Hebben mooie meiden eigenlijk altijd doorgaans relaties. Of kennen zij ook wel perioden van een jaar of één, twee dat zij echt droog zitten?
Ik vraag mij dit af omdat ik mij dit afvraag bij heel veel meiden die ik zie rondlopen, Hele mooie meiden waar ik nooit een vriend naast zie.Maar zij tutten zich wel altijd op dus doen zij het wel voor iemand.
In mijn stad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:14 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Waar zie je die mooie meiden altijd eenzaam rondlopen dan? Amsterdam?
Alsof die mooie meiden nooit alleen gelaten worden ofzo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In mijn stad.
Nouja ze zijn niet perse eenzaam want dat weet ik niet. Maar ze hebben blijkbaar ook geen vaste relatie. Zijn dat dan de sletten?
Geloof mij nou maar,. observeren is het enige wat een jongen zoals ik mag en kan doen. Dus ik weet wel wat ik zie hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alsof die mooie meiden nooit alleen gelaten worden ofzo.Het is niet dat ze vastgeketend zitten aan hun vriend, wanneer ze een relatie hebben.
Oh, dus eigenlijk vraag je het jezelf niet af, want je hebt al gezien dat het waar is wat je jezelf net nog afvroeg in de OP?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar,. observeren is het enige wat een jongen zoals ik mag en kan doen. Dus ik weet wel wat ik zie hoor.
Wellicht eens een praatje maken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar,. observeren is het enige wat een jongen zoals ik mag en kan doen. Dus ik weet wel wat ik zie hoor.
Wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk vraag je het jezelf niet af, want je hebt al gezien dat het waar is wat je jezelf net nog afvroeg in de OP?
oh daar gaan we weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik durf niet. Meiden kijken je altijd zo aan van als je dichterbij komt roep ik moord en brand en verkrachting.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:26 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Wellicht eens een praatje maken?
6 maanden zonder, woah das lang zeg!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:37 schreef Eyd het volgende:
Weet je, er is een woord voor meiden die van jongen naar jongen springen. Er zitten genoeg mooie dames die zo'n 6 maanden zonder man zitten en daar is niks ergs aan. Het gevoel dat je telkens aan een paar regels moet houden zodat je partner vriend(in) niet pissig wordt, kan best lastig zijn. Vrijheid is fijn.
Of langer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
6 maanden zonder, woah das lang zeg!
/sarcasme
Hoelang zit je al zonder vriend?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
6 maanden zonder, woah das lang zeg!
/sarcasme
Je kunt wel seks krijgen. Zoveel lelijke mannen hebben seks, dus waarom jij niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar het is dus waar
En zielig ben ik ja. geen geld geen leven geen toekomst en geen sex. Weetje hoe erg?
Dan kan hij geen aandacht trekken meer hierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:54 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Je kunt wel seks krijgen. Zoveel lelijke mannen hebben seks, dus waarom jij niet?
Das een goeie vraag. Als jij of iemand het het denkt te weten beikijk ik de analyse graag (ofzo)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:54 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Je kunt wel seks krijgen. Zoveel lelijke mannen hebben seks, dus waarom jij niet?
Omdat hij niet helemaal 100% is, volgens mij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:54 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Echt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:21 schreef sig000 het volgende:
Die worden overspoeld met aandacht en zijn blij wanneer ze eens lekker alleen zijn.
Nee. Wat ik kan zien met mijn observeren kent zijn grenzen natuurlijk. Kijk ik zie dat die meiden altijd alleen zijn. Alleen als in geen relatie. Dát weet ik dus vrijwel zeker. Maar hoe komen zij dan aan sex of staan zij dan een paar jaar echt droog?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je beantwoord je eigen vraag net.
Zelfs de lelijke lukt het nog.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:30 schreef Waaghals het volgende:
Elke vrouw die niet al te lelijk is komt per dag wel stuk of 3,4 mannen tegen die haar willen neuken
Dat klopt, maar die zullen een iets lager gemiddelde scorenquote:
Die eindigen at fokquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die zullen een iets lager gemiddelde scoren
Nee hoor die hebben hun maatstaven gewoon wat lager liggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die zullen een iets lager gemiddelde scoren
En nog kan schenkie niet scorenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor die hebben hun maatstaven gewoon wat lager liggen.
Want jij bent mooi iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:35 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb al een jaar of 4 geen relatie meer gehad, dus dat kan![]()
geen duidelijke fobo fotoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:35 schreef Luxuria het volgende:
Je wimpers zijn net spinnenpootjes. Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:35 schreef Luxuria het volgende:
En ze zit altijd aandacht vragend te posten in SEX, kan niet mooi zijn omdat bevestiging zoeken op een forum.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:37 schreef Vice. het volgende:
[..]
Je wimpers zijn net spinnenpootjes. Wat denk je zelf?
Lelijke makkelijke wijven niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:38 schreef SilentHunterNL het volgende:
Lelijke wijven, altijd single?
Nee, 1x kijken wat er met een kinderwagen rondloopt en je weet genoeg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:38 schreef SilentHunterNL het volgende:
Lelijke wijven, altijd single?
Blonde sletten die door een neger zijn geneukt op hun 16e, zwanger geraakt, neger vlucht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, 1x kijken wat er met een kinderwagen rondloopt en je weet genoeg.
Denk ervan wat je wil joh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:38 schreef Volgut het volgende:
[..]
En ze zit altijd aandacht vragend te posten in SEX, kan niet mooi zijn omdat bevestiging zoeken op een forum.
Dit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:41 schreef Volgut het volgende:
Maar altijd relaties hebben of juist altijd single zijn heeft geen fuck met uiterlijk te maken natuurlijk.
Dat kun je duidelijk zien in de kinderwagen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:41 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Blonde sletten die door een neger zijn geneukt op hun 16e, zwanger geraakt, neger vlucht.
Vind ik wel :pquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat kun je duidelijk zien in de kinderwagen.
Dat jij issues hebt en ook nog eens lelijk bent kan ik ook niets aan doen. En het is fijn dat je die issues gedeeltelijk en tijdelijk kunt verhelpen door seksuele uitspattingen te vertonen op een forum.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Denk ervan wat je wil joh.
Dat jij zo lelijk als de nacht bent kan ik niks wan doen.
Waarom zou ik volgens jou issues hebben?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:43 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dat jij issues hebt en ook nog eens lelijk bent kan ik ook niets aan doen. En het is fijn dat je die issues gedeeltelijk en tijdelijk kunt verhelpen door seksuele uitspattingen te vertonen op een forum.
Neuh niks Bitchfight.quote:
Ik ben van mening dat als je een stabiel mens bent, je niet op zo'n manier aandacht vraagt via een internetforum (en ook niet in het echt). Gewoon een mening, en ontopic: zulke vrouwen zullen ook sneller in een relatie gaan ómdat bevestiging en onzekerheid.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom zou ik volgens jou issues hebben?
Jij hebt duidelijk ook issuesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:43 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dat jij issues hebt en ook nog eens lelijk bent kan ik ook niets aan doen. En het is fijn dat je die issues gedeeltelijk en tijdelijk kunt verhelpen door seksuele uitspattingen te vertonen op een forum.
een issues?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:45 schreef practics het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk ook een issues![]()
![]()
![]()
op intellectuele capaciteiten valt er niet veel te wedijveren hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:46 schreef SilentHunterNL het volgende:
Valt me op dat chicks altijd op uiterlijk inspelen met ruzie. Jij bent lelijk! Nou en mijn tieten zijn groter! Maakt niet uit ik scheer me kut!
En op wat voor manier vraag ik aandacht volgens jou?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:45 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat als je een stabiel mens bent, je niet op zo'n manier aandacht vraagt via een internetforum (en ook niet in het echt). Gewoon een mening, en ontopic: zulke vrouwen zullen ook sneller in een relatie gaan ómdat bevestiging en onzekerheid.
Ik vind het jammer dat ze zich aangevallen voelt hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
op intellectuele capaciteiten valt er niet veel te wedijveren he
Dat ook iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
op intellectuele capaciteiten valt er niet veel te wedijveren he
huh wat? je valt haar toch ook aan of niet somsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:47 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze zich aangevallen voelt hoor.
Ik val helemaal niemand aan hoor. Het wordt als negatief en een aanval gezien. Jammer is dat altijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
huh wat? je valt haar toch ook aan of niet soms
maar deze reactie was niet op jou
Hoe aanvallend wil je het hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:48 schreef Volgut het volgende:
En als vrouwen zich optutten doen ze dat ook niet per definitie voor één specifiek iemand. De conclusies van TS zijn vreemd. Wereldvreemd?
[..]
Ik val helemaal niemand aan hoor. Het wordt als negatief en een aanval gezien. Jammer is dat altijd.
Joh. Laat die troll lekkerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe aanvallend wil je het hebben
Jij vindt dat een positief bericht?
Geef dan eens antwoord op mijn vraag?
Nee. Gaat nergens over. Focus je op TS zijn vraag, doe ik ook. Slaap lekker. En raar topique. Je hebt trouwens ook hele mooie én lelijke mensen die eeuwig vrijgezel zijn en eeuwig rondneuken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe aanvallend wil je het hebben
Geef dan eens antwoord op mijn vraag?
Was best serieus. En was on topic ook nog.quote:
Lul dan ook niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:53 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee. Gaat nergens over. Focus je op TS zijn vraag, doe ik ook. Slaap lekker. En raar topique. Je hebt trouwens ook hele mooie én lelijke mensen die eeuwig vrijgezel zijn en eeuwig rondneuken.
Heb nog wel plekje over, naast me!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:55 schreef Waaghals het volgende:
je hebt ook eeuwige vrijgezellen die nooit neuken
Ook. En die kunnen dan ook weer variëren van knap naar lelijk. Het zegt allemaal zo weinig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:55 schreef Waaghals het volgende:
je hebt ook eeuwige vrijgezellen die nooit neuken
Daar begon het mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:55 schreef Vice. het volgende:
Wat is dit voor discussie. Het ging toch over het feit dat Luxuria zichzelf lekker vindt maar het niet is?
Nee das mijn vermoeden ook eigenlijk. Geen relatie maar wel erg je best doen om er goed uittezien. En ik geloof niet dat je als meid altijd alleen bent. Dat zijn de vrouwen die links en rechts rondneuken. Maar dat is dus een vermoeden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:48 schreef Volgut het volgende:
En als vrouwen zich optutten doen ze dat ook niet per definitie voor één specifiek iemand. De conclusies van TS zijn vreemd. Wereldvreemd?
[..]
Ik val helemaal niemand aan hoor. Het wordt als negatief en een aanval gezien. Jammer is dat altijd.
voor ts?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:55 schreef practics het volgende:
[..]
Heb nog wel plekje over, naast me!![]()
Jij bent een trut trouwens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:55 schreef Vice. het volgende:
Wat is dit voor discussie. Het ging toch over het feit dat Luxuria zichzelf lekker vindt maar het niet is?
Ga weg jij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:57 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Jij bent een trut trouwens.
Ja dan relativeer je alles dood omdat alles kan en waar heb je het dan nog over. Kun je net zo goed stoppen met discussieren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:56 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ook. En die kunnen dan ook weer variëren van knap naar lelijk. Het zegt allemaal zo weinig.
[..]
Daar begon het mee.
ik weet niet hoe ik dit moet interpreterenquote:
Het slaat gewoon nergens op. Het ligt meer aan de persoonlijkheid van een persoon.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dan relativeer je alles dood omdat alles kan en waar heb je het dan nog over. Kun je net zo goed stoppen met discussieren.
Maar wat betreft partner ed. zo werkt de praktijk niet zie ik. Naar bijzondere gevallen wijs je ook omdat het bijzondere gevallen zijn. De regels zijn toch net wat meer zwart-wit is mijn ervaring.
Interpreteer het zoals je zelf wilt, de enigste barrière is je eigen geestquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:59 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik dit moet interpreteren
Drukte verkeerd, bedoelde deze:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:05 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Hihi je gaf me een kusjevindt jij mij leeeeuk
Er zijn geen regels.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:59 schreef Schenkstroop het volgende:
De regels zijn toch net wat meer zwart-wit is mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |