Waar zie je die mooie meiden altijd eenzaam rondlopen dan? Amsterdam?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Hebben mooie meiden eigenlijk altijd doorgaans relaties. Of kennen zij ook wel perioden van een jaar of één, twee dat zij echt droog zitten?
Ik vraag mij dit af omdat ik mij dit afvraag bij heel veel meiden die ik zie rondlopen, Hele mooie meiden waar ik nooit een vriend naast zie.Maar zij tutten zich wel altijd op dus doen zij het wel voor iemand.
In mijn stad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:14 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Waar zie je die mooie meiden altijd eenzaam rondlopen dan? Amsterdam?
Alsof die mooie meiden nooit alleen gelaten worden ofzo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In mijn stad.
Nouja ze zijn niet perse eenzaam want dat weet ik niet. Maar ze hebben blijkbaar ook geen vaste relatie. Zijn dat dan de sletten?
Geloof mij nou maar,. observeren is het enige wat een jongen zoals ik mag en kan doen. Dus ik weet wel wat ik zie hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alsof die mooie meiden nooit alleen gelaten worden ofzo.Het is niet dat ze vastgeketend zitten aan hun vriend, wanneer ze een relatie hebben.
Oh, dus eigenlijk vraag je het jezelf niet af, want je hebt al gezien dat het waar is wat je jezelf net nog afvroeg in de OP?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar,. observeren is het enige wat een jongen zoals ik mag en kan doen. Dus ik weet wel wat ik zie hoor.
Wellicht eens een praatje maken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar,. observeren is het enige wat een jongen zoals ik mag en kan doen. Dus ik weet wel wat ik zie hoor.
Wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk vraag je het jezelf niet af, want je hebt al gezien dat het waar is wat je jezelf net nog afvroeg in de OP?
oh daar gaan we weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik durf niet. Meiden kijken je altijd zo aan van als je dichterbij komt roep ik moord en brand en verkrachting.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:26 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Wellicht eens een praatje maken?
6 maanden zonder, woah das lang zeg!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:37 schreef Eyd het volgende:
Weet je, er is een woord voor meiden die van jongen naar jongen springen. Er zitten genoeg mooie dames die zo'n 6 maanden zonder man zitten en daar is niks ergs aan. Het gevoel dat je telkens aan een paar regels moet houden zodat je partner vriend(in) niet pissig wordt, kan best lastig zijn. Vrijheid is fijn.
Of langer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
6 maanden zonder, woah das lang zeg!
/sarcasme
Hoelang zit je al zonder vriend?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
6 maanden zonder, woah das lang zeg!
/sarcasme
Je kunt wel seks krijgen. Zoveel lelijke mannen hebben seks, dus waarom jij niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar het is dus waar
En zielig ben ik ja. geen geld geen leven geen toekomst en geen sex. Weetje hoe erg?
Dan kan hij geen aandacht trekken meer hierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:54 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Je kunt wel seks krijgen. Zoveel lelijke mannen hebben seks, dus waarom jij niet?
Das een goeie vraag. Als jij of iemand het het denkt te weten beikijk ik de analyse graag (ofzo)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:54 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Je kunt wel seks krijgen. Zoveel lelijke mannen hebben seks, dus waarom jij niet?
Omdat hij niet helemaal 100% is, volgens mij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:54 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |