Dat mag je zeggen hoor.... welk live topic gaat het om?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef APK het volgende:
Mag ik op mijn leeftijd zeggen dat ik geen zin meer heb in het volgen van live topics omdat vrijwel iedereen op write only staat en dat dat als gevolg heeft dat je de reacties niet meer kunt volgen?
Ja, dat mag ik zeggen
Mart Smeets faalt inderdaad steeds vaker , maar ja ik herken hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef APK het volgende:
Mag ik op mijn leeftijd zeggen dat ik geen zin meer heb in het volgen van live topics omdat vrijwel iedereen op write only staat en dat dat als gevolg heeft dat je de reacties niet meer kunt volgen?
Ja, dat mag ik zeggen
Moeten we even zien, het zou idd wel een beetje krap worden met z'n vieren in mijn huis, maar dat is vooral omdat we al jaren gewend zijn dat we daar met z'n tweeën wonen, want het is niet echt klein ofzo, al m'n directe buren hadden vroeger minstens 3 kinderen in precies hetzelfde huis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef chufi het volgende:
Je hebt sowieso iets groters nodig... Of blijft b gewoon wonen in jouw huis ?
Elk live topicquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen hoor.... welk live topic gaat het om?
quote:
Nee, dat soort topics zijn idd niet leuk meer, als je het terugleest zie je ook alleen maar tig keer dezelfde reactie, zonder dat duidelijk is waar het om gaat als je het niet gezien hebt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Elk live topic![]()
Maar in dit geval ging het om Studio Sportzomer, niet bij te houden omdat vrijwel iedereen dus op write only staat.
Maar hier is het gelukkig nog leuk en bij te houdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat soort topics zijn idd niet leuk meer, als je het terugleest zie je ook alleen maar tig keer dezelfde reactie, zonder dat duidelijk is waar het om gaat als je het niet gezien hebt.
Ja dat wordt krap met zn vijfen... Ik hoop dat jullie snel iets leuks vinden.. En ik denk dat B er vanuit gaat dat ie er gewoon blijft wonen, met nog steeds dat meisje van toen..?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten we even zien, het zou idd wel een beetje krap worden met z'n vieren in mijn huis, maar dat is vooral omdat we al jaren gewend zijn dat we daar met z'n tweeën wonen, want het is niet echt klein ofzo, al m'n directe buren hadden vroeger minstens 3 kinderen in precies hetzelfde huis.
En nu zijn we er ook wel eens met z'n vijven (vriendin van B ook).
Het is meer dat B en z'n vriendin gewend zijn dat ze het huis voor zichzelf hebben als Soneal en ik er niet zijn, dan dat het werkelijk te klein is.
Dat kan beter hoor, als je clips of muziek van Sjonnie wil tonenquote:
Ik vind deze mooi !quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan beter hoor, als je clips of muziek van Sjonnie wil tonen
En jezelf geen ouwe lul noemenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nog steeds naar de spelen, maar sinds 1964 in Japan is er nauwelijks meer een hoogtepunt voor mij bij geweest.
Anton, mijn held van toen, is al dood.quote:
Even iets heel anders voor ouderen dan:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind deze mooi !![]()
doe jij maar eentje dan
Geesink ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Anton, mijn held van toen, is al dood.
jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Even iets heel anders voor ouderen dan:
Met zeegeluiden en Duitse ondertitelsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Even iets heel anders voor ouderen dan:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |