Pest Rene niet zo vetklepquote:
Leuk, een mongool die al niet welkom is die nog aan de OP zit ookquote:
Oh dat was een grapje. Je bent van harte welkom. Uiteraard op voorwaarde dat je regelmatig pics van je tieten dm't.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik had geen zin om je te quoten. (Vorig topic)
Nee, maar Paul had zich zelf weg gehaalt.quote:
Ik ben van harte welkomquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat was een grapje. Je bent van harte welkom. Uiteraard op voorwaarde dat je regelmatig pics van je tieten dm't.
Gehaaltquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar Paul had zich zelf weg gehaalt.
Echt? Kan me je niet echt herinneren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben van harte welkomBen hier al vanaf het begin.
Bitch.
Every hate us we don't carequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leuk, een mongool die al niet welkom is die nog aan de OP zit ook
Nee dan doe je het goed
Hee jij bent een korfballer, wat heb je met ronalstinho gedaan?quote:
Link?quote:
Interne?quote:
geef eens antwoordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:45 schreef dribbel79 het volgende:
Vd vaart heeft het makkelijk: beetje roepen dat je niet mag weigeren om voor je land te spelen
(vbl slowchat).
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee jij bent een korfballer, wat heb je met ronalstinho gedaan?
Niet zo'n grote bek jij. Heb pas geleerd hoe je in 2 muisklikken alle berichten van één gebruiker in een topic weghaalt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:45 schreef Paul het volgende:
GGMM blijft met je poten van de OP af. Laatste waarschuwing.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus je negeert me nu nohNo spang, ik vind je toch wel lief
Moette doen dan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek jij. Heb pas geleerd hoe je in 2 muisklikken alle berichten van één gebruiker in een topic weghaalt.
Und voor utreg, dus ik ben -la cuchamarcha- hierbij!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou nog kijken, maar dus niet.quote:
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Und voor utreg, dus ik ben -la cuchamarcha- hierbij!
Met wie??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pablo die naar PSV konquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie is die 'hij' over wie je praat?
Ajacied422 jij korfballende kinderlokkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |