En hoe weet jij nou weer of hij de TRDL gebeld heeft?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:33 schreef greavy het volgende:
Wees blij dat die monteur het deed. Hij heeft de TRDL nog gebeld of het kon en veilig was. Zo bleef de vertraging beperkt.
Had hij het niet gedaan, had de verstoring langer geduurd. Dit heeft NSR en ProRail juist geld bespaard.
Als er wat gebeurd wordt er in principe helemaal niet moord en brand geschreeuwd behalve door de vakbonden. Maar die zijn al langer bezig om in de spoorsector de bodem onder het eigen bestaan weg te halen. Ze pleiten namelijk voor een vergaande computerisering op het gebied van spoorwegveiligheid. Als je die computers maar een klein beetje meer informatie en intelligentie geeft dan is het rijdend personeel ook overbodig én is de vakbond overbodig. Handig hè?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Viezze het volgende:
Het is weer zo typisch dat iedereen nu moord en brand schreeuwt dat de NS zich niet goed gedraagt etc., terwijl als er wat mis was gegaan (je weet het precieze verhaal niet dus er zou wat verkeerd kunnen zijn gegaan) dan was de NS weer de schuldige.
Vorige keer precies hetzelfde. Als die man een ongeluk had veroorzaakt dan had waarschijnlijk NS de schuld gekregen, maar nu was de monteur de grote held.
Waarvoor? Bovengemiddelde lekker-wijf-zijnd-heids-factor?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:11 schreef James1988 het volgende:
edit: pluskudos voor de HC in de intercity naar Venlo.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvoor? Bovengemiddelde lekker-wijf-zijnd-heids-factor?
Vet! Trouwens, ligt het aan mij of is 'preventative' raar en moet dat gewoon 'preventive' zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
interessant stukje over slijptreinen: http://www.vossloh-rail-s(...)_speed_grinding.html
Dat ding kan dus gewoon met 80 km/h de rails slijpen terwijl het treinverkeer gewoon doorgaat
Dat is vetquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
interessant stukje over slijptreinen: http://www.vossloh-rail-s(...)_speed_grinding.html
Dat ding kan dus gewoon met 80 km/h de rails slijpen terwijl het treinverkeer gewoon doorgaat
het zijn Duitsers he die het filmpje en de site gemaakt hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:41 schreef V2 het volgende:
[..]
Vet! Trouwens, ligt het aan mij of is 'preventative' raar en moet dat gewoon 'preventive' zijn?
mja, niet eentje die tegelijkertijd in de watersportwinkel de masten ook nog even bij kan werkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is vet
Kan ie ook met 80 km/h door een watersportwinkel trouwens?Oh wacht zo eentje hadden we al
Vossloh.. für all joor preventative inspectationquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het zijn Duitsers he die het filmpje en de site gemaakt hebben
Extra drukte door mensen van- en naar Londen. Nu de reservestam niet nodig was, hebben ze in de 2 drukste omlopen 3 extra rijtuigen (2x 2e klas, 1x 1e klas) gerangeerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Bitlord het volgende:
Vanwaar de extra lange Beneluxtreinen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |