Dat staat er inderdaad jaquote:
Hartstikke leuk. Ga door!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Als jullie ze niet willen zien, zeggen hoor. Maar ik vind het wel leuk om te showen
Deze?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:42 schreef Flodder450 het volgende:
Heeft iemand trouwens fotos van het oude station Veenendaal centraal?
Dat Brestskij las ik, de rest zei me niks.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat staat er inderdaad jaBrestskij Zheleznodorozhskij Vokzal: Spoorwegstation van Brest.
Haha, tips zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:09 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Nee, dit moet beter kunnen.
Voor nu zijn ze allemaal gescand. Maar als er weer exotische treinkaartjes komen, kom ik ze laten zienquote:
Had de kleuren achteraf digitaal wat aangesterkt omdat die - vanwege de positie van de zon dus - niet helemaal uit de verf waren gekomen. Dat had ik gedaan met z'n voorgeprogrammeerd effect waarbij die randen ietwat vervaagd werden. Vond het er wel leuk uitzien, dus laten staan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:34 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Nou om te beginnen.... waarom zijn de randen zo vaag en niet scherp? Mobiele telefoon gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |