Ja ik wou al zeggen, vooral omdat we om 9 uur naar haar ouders zouden voor haar vaders verjaardag. Zit ik hier helemaal klaar te zijn en maar wachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef leeell het volgende:
ben ik de enige die het ook wel enigszins raar vind als je afspreek om naar huis te gaan, dat ze pas 2 uur later komt ?
okè, je had het beter kunnen regelen, maar dan nog
Wat zei ze toen je belde?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja ik wou al zeggen, vooral omdat we om 9 uur naar haar ouders zouden voor haar vaders verjaardag. Zit ik hier helemaal klaar te zijn en maar wachten.
Ja ik denk het wel. Het probleem is dat dit niet de eerste keer is maar de zoveelste. Soms bel ik op en vraag ik hoelaat ze komt. Ja kom er zo aan... En dan 4 uur later aan komen. Het lijkt gewoon dan alsof ze niks om me geeft. Niet denken dat ik hier altijd thuis zit te wachten hoor. Ik heb ook een prima eigen leven maar ik hou me wel aan afspraken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Je had haar ook na een half uur kunnen opbellen om vriendelijk te vragen waar ze bleef. Misschien was het voor haar niet duidelijk wat jouw plan was. Dan had je het op een communicatiefout kunnen gooien.
Zou het kunnen dat meer van jullie conflicten berusten op communicatieproblemen?
Dan geeft ze ook geen drol om je, anders deed ze dat niet stelselmatig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Het probleem is dat dit niet de eerste keer is maar de zoveelste. Soms bel ik op en vraag ik hoelaat ze komt. Ja kom er zo aan... En dan 4 uur later aan komen. Het lijkt gewoon dan alsof ze niks om me geeft. Niet denken dat ik hier altijd thuis zit te wachten hoor. Ik heb ook een prima eigen leven maar ik hou me wel aan afspraken.
Dat komt wel heel onverschillig over. Je weet dus niet wat je aan haar hebt. Is ze met anderen/ andere dingen ook zo slordig? Te laat komen op werk of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Het probleem is dat dit niet de eerste keer is maar de zoveelste. Soms bel ik op en vraag ik hoelaat ze komt. Ja kom er zo aan... En dan 4 uur later aan komen. Het lijkt gewoon dan alsof ze niks om me geeft. Niet denken dat ik hier altijd thuis zit te wachten hoor. Ik heb ook een prima eigen leven maar ik hou me wel aan afspraken.
Volgens mij is ze gewoon nog te jong (22)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat komt wel heel onverschillig over. Je weet dus niet wat je aan haar hebt. Is ze met anderen/ andere dingen ook zo slordig? Te laat komen op werk of iets dergelijks?
Niet zo gek toch. En je weet het van haar, je moet iemand ook niet willen veranderen. Accepteren of iemand zoeken die op dat vlak beter bij je past...tenminste als het blijft gebeuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon nog te jong (22)Volgens mij wil ze gewoon nog een beetje rondfladderen.
Zou kunnen. Wat niet wil zeggen dat alle vrouwen op die leeftijd te jong zijn. Haar gedrag is in elk geval wel een beetje naïef/jong.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon nog te jong (22)Volgens mij wil ze gewoon nog een beetje rondfladderen.
Ze zullen TS meteen verdenken. broodrooster --> eten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef H4ppy het volgende:
Als ze in bad zit moet je perongeluk een broodrooster die in het stopcontact zit het water in laten vallen
Dude, een föhn! Wel eerst even de aardlekschakelaar vastzettenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef H4ppy het volgende:
Als ze in bad zit moet je perongeluk een broodrooster die in het stopcontact zit het water in laten vallen
bijna 2 jaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Zou kunnen. Wat niet wil zeggen dat alle vrouwen op die leeftijd te jong zijn. Haar gedrag is in elk geval wel een beetje naïef/jong.
Hoe lang ben je nu met haar?
Ik denk dat je huilend in bed ligt als je mijn aesthetics zietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je klinkt als een saai figuur. Naar huis gaan omdat je honger hebt
Ben je een dikkerd en kan je geen uurtje zonder eten ofzo?
je slaapt slecht door jullie ruzies? Mooi moment om gedag te zeggen tegen je vrouwtje mocht je er geen blijvend letsel aan over willen houden. Of die optie met het broodrooster...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik denk dat je huilend in bed ligt als je mijn aesthetics ziet
Deze jongen had de hele dag gewerkt en ging daarna even een borreltje doen. Daar naast slaap ik al slecht door onze ruzies steeds dus ik wilde even ontspannen ja.
Broodrooster is niet van deze tijd. Kan een tosti apparaat ook?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:39 schreef H4ppy het volgende:
[..]
je slaapt slecht door jullie ruzies? Mooi moment om gedag te zeggen tegen je vrouwtje mocht je er geen blijvend letsel aan over willen houden. Of die optie met het broodrooster...
Mja maar magnetron kan ook een oplossing bieden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Broodrooster is niet van deze tijd. Kan een tosti apparaat ook?
Zo. Dat is wel lang. Ik neem aan dat je dit al meerdere keren hebt aangekaart.quote:
Weet je ten minste zeker dat ze nooit meer op komt dagen. Geen twijfel, hoef je ook niet te bellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Broodrooster is niet van deze tijd. Kan een tosti apparaat ook?
Het is hier blijkbaar de norm om urenlang bij andere mensen rond te hangen in een relatie. Waar heb je die relatie dan voor als je toch je eigen weg gaat? Een keertje alleen weg is niets mis mee. Wel als het constant is en afspraken niet worden nagekomen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:24 schreef Jaimito het volgende:
Ben ik een van de weinigen die het eens is met TS? alleen ik had na 1 uur al gebeld om te vragen of er iets gebeurd is ofzo, voor het zelfde is ze onder een auto gekomen...
Ja, maar draai het eens om. Dit gebeurt vaker kennelijk, TS wil weg, zij heeft het gezellig en wil nog even blijven. Ik heb een vermoeden dat het al eens tot een genante scéne of wat is gekomen omdat het TS niet aanstond dat zij niet direct met hem meewilde. En wat zegt zij dan op een gegeven moment om dat publiekelijk te vermijden; ''Ja, is goed. Ik kom ook zo.''quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:49 schreef foknerd het volgende:
Al die vrouwen die de actie van TS's vriendin goedkeuren.Als je zegt dat je zo achter iemand aan komt, wacht je toch geen 2 uur, dat slaat helemaal nergens op.
Zeker niet als je weet dat de ander op je zit te wachten.
Tuurlijk kun je bij andere mensen rondhangen wanneer je een relatie hebt. Maar op het moment dat zij zegt zo thuis te komen, mag TS verwachten dat dit ook gebeurt. Volgens mij is het niet zo moeilijk om tegen elkaar te zeggen dat je nog een tijdje ergens wilt blijven hangen toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, maar draai het eens om. Dit gebeurt vaker kennelijk, TS wil weg, zij heeft het gezellig en wil nog even blijven. Ik heb een vermoeden dat het al eens tot een genante scéne of wat is gekomen omdat het TS niet aanstond dat zij niet direct met hem meewilde. En wat zegt zij dan op een gegeven moment om dat publiekelijk te vermijden; ''Ja, is goed. Ik kom ook zo.''
Van haar op zich ook niet goed natuurlijk, maar ik schat dat dat zomaar een mogelijkheid is. Verder kun je natuurlijk rustig eens bij andere mensen rondhangen in een relatie, in tegenstelling tot wat ik hier elders lees. Wat krijgen we nu zeg?
Verkeerd vermoeden heb jij. We hadden nog een verjaardag om 9 uur van haar vader dus daarom ging ik eerder wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, maar draai het eens om. Dit gebeurt vaker kennelijk, TS wil weg, zij heeft het gezellig en wil nog even blijven. Ik heb een vermoeden dat het al eens tot een genante scéne of wat is gekomen omdat het TS niet aanstond dat zij niet direct met hem meewilde. En wat zegt zij dan op een gegeven moment om dat publiekelijk te vermijden; ''Ja, is goed. Ik kom ook zo.''
Van haar op zich ook niet goed natuurlijk, maar ik schat dat dat zomaar een mogelijkheid is. Verder kun je natuurlijk rustig eens bij andere mensen rondhangen in een relatie, in tegenstelling tot wat ik hier elders lees. Wat krijgen we nu zeg?
ik weet precies hoe je je voelt. heb dit het zelfde alleen dan zit ik 2 uur te wachten terwijl mn vriend gamet enzo naja moet je mn topic maar lezen. echt strondirritant.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Het is weer zover. Net weer laaiende ruzie gehad met mijn vriendin. Vriendin boos weg. Dit is al de zoveelste keer. Reden: We dronken een borrel vanmiddag bij iemand en ik had honger en wilde naar huis om te eten dus ik zeg: Zullen we gaan schat? Zij zegt ok ga maar vast ik kom er zo aan. Ik was met de auto en zij met de scooter. Komt ze 2 uur later pas thuis. Zit ik 2 uur te wachten op haar!! Zulke shit flikt ze me zoo vaak dat ze uren te laat is zonder wat te zeggen.
Ben ik nou zo'n zeikerd? Het lijkt me toch niet normaal in een relatie.
Sowieso al veel te veel ruzie om kleine dingen. Volgens mij passen we totaal niet bij elkaar. Maar toch ben ik gek op haar. Maar zoveel ruzie maakt mij gewoon stuk. Wat moet ik doen?
Zoals ik al zei, je staat volledig in je recht om pissed te zijn. 2 uur is gewoon een kwart van een normale werkdag die je extra kwijt bent...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Verkeerd vermoeden heb jij. We hadden nog een verjaardag om 9 uur van haar vader dus daarom ging ik eerder wegIk al gedoucht, omgekleed en wel wachten. Maar ik heb al lopen denken. Ik ga ook gewoon wat gemakkelijker zijn qua tijden. Kijken hoe zij zich dan voelt of dat ze er überhaupt wel een neuk om geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |