abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115073859
Het is weer zover. Net weer laaiende ruzie gehad met mijn vriendin. Vriendin boos weg. Dit is al de zoveelste keer. Reden: We dronken een borrel vanmiddag bij iemand en ik had honger en wilde naar huis om te eten dus ik zeg: Zullen we gaan schat? Zij zegt ok ga maar vast ik kom er zo aan. Ik was met de auto en zij met de scooter. Komt ze 2 uur later pas thuis. Zit ik 2 uur te wachten op haar!! Zulke shit flikt ze me zoo vaak dat ze uren te laat is zonder wat te zeggen.
Ben ik nou zo'n zeikerd? Het lijkt me toch niet normaal in een relatie.

Sowieso al veel te veel ruzie om kleine dingen. Volgens mij passen we totaal niet bij elkaar. Maar toch ben ik gek op haar. Maar zoveel ruzie maakt mij gewoon stuk. Wat moet ik doen?
pi_115073903
Ze wilde gewoon niet weg
En konden die mensen geen eten voor je fixen of 1 of andere brengturk
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_115073963
Waarom moet je vriendin mee zodat jij kan gaan eten? Je kan toch alleen gaan? Jullie hoeven heus niet 24/7 samen te zijn. Zorgt in ieder geval niet voor een stabiele relatie.
Je vriendin had het gezellig, wees blij voor haar. Jij bent de degene die fout zit hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 22:44:57 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:44:52 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115073972
Ipv vragen of jullie zullen gaan zeggen dat je honger hebt en alvast gaat. En dus gaan eten.

Wat zij dan doet is aan haar.
pi_115074060
Het is ook weer niet zo dat je niet weet waar ze uithangt natuurlijk. Of moet zij per sé je maaltje klaarmaken?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:46:29 #6
360493 LifeonEarth
LiveLifeMaximum
pi_115074088
er zo aankomen... wat verwacht je dan? een kwartiertje? dan ben jij de egoistische klootzak die wel een kwartiertje had kunnen wachten. je had gewoon al kunnen gaan eten en dan komt ze vanzelf een keer.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:46:38 #7
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_115074096
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ben ik nou zo'n zeikerd?
Ja.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:47:11 #8
256666 leeell
I know you're lonely
pi_115074132
ben ik de enige die het ook wel enigszins raar vind als je afspreek om naar huis te gaan, dat ze pas 2 uur later komt ?

okè, je had het beter kunnen regelen, maar dan nog
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_115074134
Het is ook de verwachting die zij schept door te zeggen dat ze er zo aankomt.
pi_115074188
Als ze zegt dat ze er zo aankomt, zou ik van een half uurtje uitgaan. Twee uur is dan wel heel lang, een sms-je is dan zo simpel.
pi_115074194
Je had haar ook na een half uur kunnen opbellen om vriendelijk te vragen waar ze bleef. Misschien was het voor haar niet duidelijk wat jouw plan was. Dan had je het op een communicatiefout kunnen gooien.
Zou het kunnen dat meer van jullie conflicten berusten op communicatieproblemen?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_115074286
Ze heeft het gewoon naar haar zin gehad. Als jij het zo vervelend vond waarom dan niet gewoon een berichtje met de vraag wanneer ze thuis komt?!
pi_115074334
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef leeell het volgende:
ben ik de enige die het ook wel enigszins raar vind als je afspreek om naar huis te gaan, dat ze pas 2 uur later komt ?

okè, je had het beter kunnen regelen, maar dan nog
Ja ik wou al zeggen, vooral omdat we om 9 uur naar haar ouders zouden voor haar vaders verjaardag. Zit ik hier helemaal klaar te zijn en maar wachten.
pi_115074376
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja ik wou al zeggen, vooral omdat we om 9 uur naar haar ouders zouden voor haar vaders verjaardag. Zit ik hier helemaal klaar te zijn en maar wachten.
Wat zei ze toen je belde?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_115074446
Wijven die je met het eten laten zitten en liever bij anderen zijn in een relatie. Komt vaak voor? Dumpen.
Samen uit, samen thuis. Samen koken.
pi_115074504
Wees een man TS, dit pik je toch niet.
pi_115074547
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Je had haar ook na een half uur kunnen opbellen om vriendelijk te vragen waar ze bleef. Misschien was het voor haar niet duidelijk wat jouw plan was. Dan had je het op een communicatiefout kunnen gooien.
Zou het kunnen dat meer van jullie conflicten berusten op communicatieproblemen?
Ja ik denk het wel. Het probleem is dat dit niet de eerste keer is maar de zoveelste. Soms bel ik op en vraag ik hoelaat ze komt. Ja kom er zo aan... En dan 4 uur later aan komen. Het lijkt gewoon dan alsof ze niks om me geeft. Niet denken dat ik hier altijd thuis zit te wachten hoor. Ik heb ook een prima eigen leven maar ik hou me wel aan afspraken.
pi_115074860
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja ik denk het wel. Het probleem is dat dit niet de eerste keer is maar de zoveelste. Soms bel ik op en vraag ik hoelaat ze komt. Ja kom er zo aan... En dan 4 uur later aan komen. Het lijkt gewoon dan alsof ze niks om me geeft. Niet denken dat ik hier altijd thuis zit te wachten hoor. Ik heb ook een prima eigen leven maar ik hou me wel aan afspraken.
Dan geeft ze ook geen drol om je, anders deed ze dat niet stelselmatig.
pi_115074906
Eens een keer langer weg blijven is geen reden voor een oorlogsverklaring, maar structueel afspraken niet na komen is uiterst vervelend. Confrontatie aangaan, niet met je voeten laten spelen. Liefde maakt blind maar soms moet je toch tegen jezelf zeggen wat is wijsheid?
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
pi_115075177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Dat komt wel heel onverschillig over. Je weet dus niet wat je aan haar hebt. Is ze met anderen/ andere dingen ook zo slordig? Te laat komen op werk of iets dergelijks?
pi_115075520
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dat komt wel heel onverschillig over. Je weet dus niet wat je aan haar hebt. Is ze met anderen/ andere dingen ook zo slordig? Te laat komen op werk of iets dergelijks?
Volgens mij is ze gewoon nog te jong (22) :) Volgens mij wil ze gewoon nog een beetje rondfladderen.
pi_115075680
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Volgens mij is ze gewoon nog te jong (22) :) Volgens mij wil ze gewoon nog een beetje rondfladderen.
Niet zo gek toch. En je weet het van haar, je moet iemand ook niet willen veranderen. Accepteren of iemand zoeken die op dat vlak beter bij je past...tenminste als het blijft gebeuren.
Ik vind wel dat je het kan aangeven, maar dan is het aan haar of ze er iets mee doet...en het klinkt alsof dat dus niet het geval is.
pi_115075690
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Zou kunnen. Wat niet wil zeggen dat alle vrouwen op die leeftijd te jong zijn. Haar gedrag is in elk geval wel een beetje naïef/jong.
Hoe lang ben je nu met haar?
pi_115075776
Je klinkt als een saai figuur. Naar huis gaan omdat je honger hebt :')
Ben je een dikkerd en kan je geen uurtje zonder eten ofzo?
5 Ferrari's op videoband!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:13:09 #25
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_115075844
Als ze in bad zit moet je perongeluk een broodrooster die in het stopcontact zit het water in laten vallen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')