Ja ik wou al zeggen, vooral omdat we om 9 uur naar haar ouders zouden voor haar vaders verjaardag. Zit ik hier helemaal klaar te zijn en maar wachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef leeell het volgende:
ben ik de enige die het ook wel enigszins raar vind als je afspreek om naar huis te gaan, dat ze pas 2 uur later komt ?
okè, je had het beter kunnen regelen, maar dan nog
Wat zei ze toen je belde?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja ik wou al zeggen, vooral omdat we om 9 uur naar haar ouders zouden voor haar vaders verjaardag. Zit ik hier helemaal klaar te zijn en maar wachten.
Ja ik denk het wel. Het probleem is dat dit niet de eerste keer is maar de zoveelste. Soms bel ik op en vraag ik hoelaat ze komt. Ja kom er zo aan... En dan 4 uur later aan komen. Het lijkt gewoon dan alsof ze niks om me geeft. Niet denken dat ik hier altijd thuis zit te wachten hoor. Ik heb ook een prima eigen leven maar ik hou me wel aan afspraken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Je had haar ook na een half uur kunnen opbellen om vriendelijk te vragen waar ze bleef. Misschien was het voor haar niet duidelijk wat jouw plan was. Dan had je het op een communicatiefout kunnen gooien.
Zou het kunnen dat meer van jullie conflicten berusten op communicatieproblemen?
Dan geeft ze ook geen drol om je, anders deed ze dat niet stelselmatig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Het probleem is dat dit niet de eerste keer is maar de zoveelste. Soms bel ik op en vraag ik hoelaat ze komt. Ja kom er zo aan... En dan 4 uur later aan komen. Het lijkt gewoon dan alsof ze niks om me geeft. Niet denken dat ik hier altijd thuis zit te wachten hoor. Ik heb ook een prima eigen leven maar ik hou me wel aan afspraken.
Dat komt wel heel onverschillig over. Je weet dus niet wat je aan haar hebt. Is ze met anderen/ andere dingen ook zo slordig? Te laat komen op werk of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Het probleem is dat dit niet de eerste keer is maar de zoveelste. Soms bel ik op en vraag ik hoelaat ze komt. Ja kom er zo aan... En dan 4 uur later aan komen. Het lijkt gewoon dan alsof ze niks om me geeft. Niet denken dat ik hier altijd thuis zit te wachten hoor. Ik heb ook een prima eigen leven maar ik hou me wel aan afspraken.
Volgens mij is ze gewoon nog te jong (22)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat komt wel heel onverschillig over. Je weet dus niet wat je aan haar hebt. Is ze met anderen/ andere dingen ook zo slordig? Te laat komen op werk of iets dergelijks?
Niet zo gek toch. En je weet het van haar, je moet iemand ook niet willen veranderen. Accepteren of iemand zoeken die op dat vlak beter bij je past...tenminste als het blijft gebeuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon nog te jong (22)Volgens mij wil ze gewoon nog een beetje rondfladderen.
Zou kunnen. Wat niet wil zeggen dat alle vrouwen op die leeftijd te jong zijn. Haar gedrag is in elk geval wel een beetje naïef/jong.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon nog te jong (22)Volgens mij wil ze gewoon nog een beetje rondfladderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |