SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, ik zal beter mijn best doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moeten we de titel veranderen in Slow Cliché.
Voorspelbaar +1quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Jonge meisjes hosselen jou. Dan mag 't wel.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb ook een meisje van 15 toegevoegdIk ben straks nog op de slaapkamer geweest van een meisje van 8 en 1 van 9, en ja ook dat waren nichtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie je al weer lachend achter je scherm zitten, tegen Myr zeggend hoe grappig je bent.quote:
It's funny cause it's true.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie je al weer lachend achter je scherm zitten, tegen Myr zeggend hoe grappig je bent.
Wat is er met je grappigheid gebeurd?
Tot nu toe waren het toch allemaal vrouwen hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil een huis met garage en dan een winkelcentrum met een garage daaronderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef Casie het volgende:
@ twi: gelukkig dat fokkers toch nooit buitenkomen. ( als we toch met de clichés bezig zijn)
Die heb ik nu niet meer nodig, heb 't doorgegeven aan kree. Maar die doet er zo weinig mee, zo te lezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie je al weer lachend achter je scherm zitten, tegen Myr zeggend hoe grappig je bent.
Wat is er met je grappigheid gebeurd?
Dan kom ik bij je wonen. Een eigen winkelcentrumquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil een huis met garage en dan een winkelcentrum met een garage daaronder![]()
Zonlicht![]()
Zo bedoelde ik het niet maar als je bij me komt wonen ga ik dat regelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kom ik bij je wonen. Een eigen winkelcentrum
Regel het dan maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet maar als je bij me komt wonen ga ik dat regelen
Ik was woensdag nog in Paddy's! Was gezellig, een man met een gitaar die lekker zat te zingen. En nog goed ook. Jammer dat ik de laatste metro naar huis moest nemenquote:
Humor is wel een goed wapen bij het versieren van een vrouw.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Die heb ik nu niet meer nodig, heb 't doorgegeven aan kree. Maar die doet er zo weinig mee, zo te lezen.
Bedoel het niet als aanval of belediging of zo. Heb alleen het gevoel dat jij....nogal naief bent in dit soort dingen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef kree het volgende:
lekkere tt ook weer
Nou voor jullie info heb haar (als het een haar is iig) erafgegooid en heb geen zin meer in die discussie die we al tig keer gevoerd hebben.
Praat nog steeds met die meid van 16 via chat en helemaal geen probleem, zie er niks kwaads in ook.
Jullie denken maar wat jullie willen denken
De mazzel ben het ff zat alweer.
Dat moet je niet aan mij vragen natuurlijk. Volgens mij waren het inderdaad wel m'n looks ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Humor is wel een goed wapen bij het versieren van een vrouw.
Maar het heeft jou niet geholpen, geloof ik.
Je doet het zelf hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef kree het volgende:
lekkere tt ook weer
Nou voor jullie info heb haar (als het een haar is iig) erafgegooid en heb geen zin meer in die discussie die we al tig keer gevoerd hebben.
Praat nog steeds met die meid van 16 via chat en helemaal geen probleem, zie er niks kwaads in ook.
Jullie denken maar wat jullie willen denken
De mazzel ben het ff zat alweer.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:22 schreef kree het volgende:
Ja vertel maar wie zit zich voor te doen als een jong meisje op mijn facebook????
Het kan bijna niet anders dan dat het van fok komt namelijk.![]()
Als het alleen humor zou zijn dan zou ik over de vrouwen moeten struikelen, dus dat alleen kan het niet zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Humor is wel een goed wapen bij het versieren van een vrouw.
Maar het heeft jou niet geholpen, geloof ik.
Er spelen meestal wel leuke dingetjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was woensdag nog in Paddy's! Was gezellig, een man met een gitaar die lekker zat te zingen. En nog goed ook. Jammer dat ik de laatste metro naar huis moest nemen
We moeten na de vakantie maar eens snel afspreken hoor
Ditquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb kree niet op mijn FB, dus ben ik schuldig? Nee.
Maar niet je kontje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen natuurlijk. Volgens mij waren het inderdaad wel m'n looks ja.
Misschien moeten we Benzin vragen een formule op te stellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het alleen humor zou zijn dan zou ik over de vrouwen moeten struikelen, dus dat alleen kan het niet zijn
Maar ik ben er nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit![]()
Ik heb bijna alle Fokkers eraf gegooid. En de leukste gehouden
Ja ik zet het in agendaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er spelen meestal wel leuke dingetjes.Maar moeten we inderdaad doen, roep tegen die tijd maar eens.
Ik moet binnenkort ook maar weer eens gaan.
Jij hebt iets te vaak Silence of the Lambs gekeken dudequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stop vaak mijn piemeltje tussen mijn benen en ren dan rondjes naakt door het huis en dan schreeuw ik keihard: IK BEN EEN MEISJE IK BEN EEN MEISJE
Maar ik was het ook niet
Klinkt gezellig, waar gaan jullie heen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zet het in agenda(die best vol is in september
)
Ik ga morgenavond met mijn beste vriendinnetje loesoe in Rotterdam
Eerst eten en dan onze verjaardagen vieren
Ik heb jou nog inderdaadquote:
Welke beer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, waar gaan jullie heen?
Ik ga volgend weekend bij de beer eten voor mn verjaardag. Daarna zijn mn ouders op vakantie 3 weken.
We gaan eten bij de Get Back, zodat we voor 22:00 uur binnen zijn en gratis entree hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, waar gaan jullie heen?
Ik ga volgend weekend bij de beer eten voor mn verjaardag. Daarna zijn mn ouders op vakantie 3 weken.
Ik heb net maar een nieuw character aangemaakt. Op server Sarlona.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap er geen bout van.Hij gaat ineens weer de hele tijd staan downloaden.
It better be worth it, young lady.
Or else there will be hell to pay.
Die is wel het beste ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de beer is zo lekker heDie sate
Dat weet ik nog niet. Meestal doen we Barend, maar aangezien we nu allemaal in Rotterdam zitten misschien gewoon eentje in Rotterdam.quote:
Toffe eigenaar ook, ad schaapquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan eten bij de Get Back, zodat we voor 22:00 uur binnen zijn en gratis entree hebbenMaar we zullen ook wel naar Cafe Plein gaan denk ik
de beer is zo lekker heDie sate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |