Wat was je ermee van plan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Nou daar ben ik het niet mee eens, dat de fluit niet het meest sexy instrument is
quote:
Lieverd, ik lig niet in het ziekenhuis, ze was een komma vergeten, feeks lift in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]Nee dat hebben ze niet. Ik kreeg vorige keer pap en vla
Koud, ik mocht niets warms eten. vooral de koude pap was echt goor.
Oh ja en koude bouillon![]()
Hopelijk krijg je wel wat lekkers te eten al heb je geen wijn.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieverd, ik lig niet in het ziekenhuis, ze was een komma vergeten, feeks lift in het ziekenhuis
En dit was zeker tof
@Sting, ik heb staan klussen dus ik mag wel nu
Dingen met dieren, niet leuk. Deze waren tot nu toe het leukst, luchtgitaren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef MissJ het volgende:
jaaaaaaaaa ik ben thuis!
Zie ik gelijk zo'n kerel met een geil strak broekie met dierenprint in beeld![]()
heb ik wat gemist trouwens?
Al gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]Dat van die komma had ik meegekregen en dan nog dacht ik dat je in het ziekenhuis lag
![]()
Pak een wijntje dan mens
Have funquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
Ik ben naar hockey, te saai dit.
Sorry voor de consternatie nog
Je mist Frank Sinatra juniorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
Ik ben naar hockey, te saai dit.
Sorry voor de consternatie nog
Ik ben blij dat ik zit, volg het amperquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef MissJ het volgende:
Kally![]()
ik ga denk ik heen en weer zappen tussen dit en hockey
Ik zap tijdens de reclame, die duurt toch hardstikke lang.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef MissJ het volgende:
Kally![]()
ik ga denk ik heen en weer zappen tussen dit en hockey
Die mis ik niet neequote:
whehe, is het zo erg?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zit, volg het amper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |