Dank je.quote:
Thanks, zal er morgen opletten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef Gillingham het volgende:
Leuke foto's, maar een spoilertag zou de overzichtelijkheid en de laadtijd goed doen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef wimderon het volgende:
Superknecht Renshaw toch weer 5 meter op kop gereden op 700 meter van de streep
Ziek, zou best kunnen. Gisteren was hij raar bezig:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik lees net dat Bos vandaag gewonnen heeft. Weet iemand of hij ziek is misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Eneco leiderstrui 1 Jens Keukeleire ORICA-GREENEDGE 10:14:26 2 Sebastian Langeveld ORICA-GREENEDGE 3 Svein Tuft ORICA-GREENEDGE 4 Luke Durbridge ORICA-GREENEDGE 5 Jens Mouris ORICA-GREENEDGE 6 Michal Kwiatkowski OMEGA PHARMA-QUICKSTEP 0:00:01 7 Sylvain Chavanel OMEGA PHARMA-QUICKSTEP 8 Niki Terpstra OMEGA PHARMA-QUICKSTEP 9 Tom Boonen OMEGA PHARMA-QUICKSTEP 10 Dries Devenyns OMEGA PHARMA-QUICKSTEP 11 Gert Steegmans OMEGA PHARMA-QUICKSTEP 12 Stijn Vandenbergh OMEGA PHARMA-QUICKSTEP 13 Alexander Kristoff KATUSHA TEAM 0:00:02 14 Pavel Brutt KATUSHA TEAM 15 Gatis Smukulis KATUSHA TEAM 16 Simon Spilak KATUSHA TEAM 17 Lars Boom RABOBANK CYCLING TEAM 0:00:04 18 Dennis Van Winden RABOBANK CYCLING TEAM 19 Graeme Brown RABOBANK CYCLING TEAM 20 Bram Tankink RABOBANK CYCLING TEAM 21 Mark Renshaw RABOBANK CYCLING TEAM |
Uurtje vantevoren schat ik zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:21 schreef Ambrosius het volgende:
Ik wil morgen bij de start gaan kijken, hoe ver van tevoren zijn de renners aanwezig? Verder nog tips?
Ok dank.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Uurtje vantevoren schat ik zo.
Ga vrijwel nooit bij de start kijken, dus kan je er helaas niet echt veel over zeggen.
Die site is een ramp op mobiele telefoons.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe ver is het nog? Sta inmiddels langs er parcours en die site werkt niet goed via mobiel.
Nahja, hij kwam de bocht uit, trok door om de sprint aan te zetten, maar zag dat er niemand meer in zijn wiel zat. Het vervolgens half wel / half niet doorfietsen was een beetje raar ja.quote:
Hoezo, hij kan toch gewoon blij zijn met zijn 2e plaats? Of morgen alleen mensen juigen die als 1e over de streep komen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
Niet dus, Nizzolo was eerder. Roelandts juicht onterecht
.
100% zeker dat hij juicht omdat hij dacht dat 'ie als eerste over de streep kwamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:25 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hoezo, hij kan toch gewoon blij zijn met zijn 2e plaats? Of morgen alleen mensen juigen die als 1e over de streep komen?
Als 2e juichen is niet heel gebruikelijk neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:25 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hoezo, hij kan toch gewoon blij zijn met zijn 2e plaats? Of morgen alleen mensen juigen die als 1e over de streep komen?
Mwa ik zou er wel blij mee zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:28 schreef knep het volgende:
[..]
Als 2e juichen is niet heel gebruikelijk nee.
Vooral niet bij dit soort simpele etappes.
Goh je meent hetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
100% zeker dat hij juicht omdat hij dacht dat 'ie als eerste over de streep kwam.
Die is nu gewoon Rabo aan het trollen zodat hij dadelijk gratis weg mag ipv dat zijn cotnract afgekocht moet worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Wat een flop weer die Renshawvalt compleet stil na 20 meter sprinten.
Chavanel tragerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:33 schreef knep het volgende:
Boom voorlopig 3e tijd na Tuft en Phinney.
Zou dat Heinrich geweest zijn?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:26 schreef baggerbaas het volgende:
Wie is trouwens die Garmin die zo makkelijk meeging?
Nee, die zou ik wel herkend hebben. Gezien de startlijst lijkt het me Jack Bauer te zijn geweest.quote:
Ik keek niet, vandaar dat ik maar gokte. Hij zat er deze week in de sprints ook weer bij, dus ik dacht in een redelijk goede vorm moet hij dit ook wel kunnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nee, die zou ik wel herkend hebben. Gezien de startlijst lijkt het me Jack Bauer te zijn geweest.
Komt nog een keertjequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De muur al geweest dus?
Bakelantsquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wie is nou de Radioshack man?
Contador en Boonen moeten respectievelijk 45 en 51 secondes goed maken...dat is toch wel veel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:14 schreef Pedroso het volgende:
Chavanel het enige gevaar voor Boom ? Of zouden Contador en / of Boonen nog gas gaan geven ?
Kan Contador wel, alleen dan beseft hij dat de Muur te kort is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Contador en Boonen moeten respectievelijk 45 en 51 secondes goed maken...dat is toch wel veel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |