Zou dat Heinrich geweest zijn?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:26 schreef baggerbaas het volgende:
Wie is trouwens die Garmin die zo makkelijk meeging?
Nee, die zou ik wel herkend hebben. Gezien de startlijst lijkt het me Jack Bauer te zijn geweest.quote:
Ik keek niet, vandaar dat ik maar gokte. Hij zat er deze week in de sprints ook weer bij, dus ik dacht in een redelijk goede vorm moet hij dit ook wel kunnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nee, die zou ik wel herkend hebben. Gezien de startlijst lijkt het me Jack Bauer te zijn geweest.
Komt nog een keertjequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De muur al geweest dus?
Bakelantsquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wie is nou de Radioshack man?
Contador en Boonen moeten respectievelijk 45 en 51 secondes goed maken...dat is toch wel veel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:14 schreef Pedroso het volgende:
Chavanel het enige gevaar voor Boom ? Of zouden Contador en / of Boonen nog gas gaan geven ?
Kan Contador wel, alleen dan beseft hij dat de Muur te kort is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Contador en Boonen moeten respectievelijk 45 en 51 secondes goed maken...dat is toch wel veel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |