Puntenkoers, madison en individuele achtervolging zijn geschrapt en omnium en ploegenachtervolging dames zijn daarvoor in de plaats gekomen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik volg het baanwielrennen niet zo , maar bijvoorbeeld puntenkoers is geschrapt zie ik
Bloemkool snuiven of direct inspuiten in je dijen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:48 schreef muzas het volgende:
Die benen,... Dat krijg je echt niet van bloemkool en veel fietsen
Dit dus, enorme degradatiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Puntenkoers, madison en individuele achtervolging zijn geschrapt en omnium en ploegenachtervolging dames zijn daarvoor in de plaats gekomen.
Evt een wattagemeter erbij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:48 schreef muzas het volgende:
Die benen,... Dat krijg je echt niet van bloemkool en veel fietsen
En dat is minder omdat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Puntenkoers, madison en individuele achtervolging zijn geschrapt en omnium en ploegenachtervolging dames zijn daarvoor in de plaats gekomen.
Puntenkoers of madison. Één van beide hadden ze toch wel mogen behouden vind ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:48 schreef BlaZ het volgende:
Welke nummers mis je bij het toernooi Art?
Jammer puntenkoers was wel leuk om te zien altijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij wint welquote:
Bij het schermen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:52 schreef Yonjuuni het volgende:
Pffff, die officials bij het baanwielrennen zijn echt waardeloos. Eigenlijk zijn scheidsrechters/juryleden/officials dat ze hele Spelen al.
Zal nog wel een protest komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cannelon toch eruit geknikkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |