Wat moet hij dan? Het omnium?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, misschien wel zijn beste medaillekans. Als ie ten minste zich flink op het omnium gaat toeleggen. In de achtervolgingsploeg zie ik hem niet zo snel een plek bemachtigen. Daarvoor is ie denk ik toch iets teveel een man van explosiviteit/te weinig een man van een gelijkmatig hoog tempo.
Het gaat om kunnen, niet gaan.quote:
gewoon het topic volgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap echt geen bal van dit afvalsysteem. Lekker gaar.
En waar slaat dat nou weer op? Ook als ze langzamer zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:21 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Onmogelijk aangezien de winnaars van de laatste twee heats sowieso de finale rijden
Goed idee. Als er veel gezegd zou worden.quote:
Ja. Ze hebben gisteren gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
En waar slaat dat nou weer op? Ook als ze langzamer zijn?
En de rest want de 3e teltquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:27 schreef TheArt het volgende:
De VS wintWat een mega slot van Sarah Hammer zeg.
Dat kan prima ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan de Aussies nog brons pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |