Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:52 schreef knep het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je dat uit je hoofd wist?
Ik wist dit wel. Maar niet zonder reden. Iemand in mijn omgeving lijdt aan die ziekte. Anders kende ik de naam misschien ook niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk nietWel dat ze aan een aandoening leed, maar die naam, ik ben geen medicus joh
*gerust gesteld*quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk nietWel dat ze aan een aandoening leed, maar die naam, ik ben geen medicus joh
Dan is het logisch idd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik wist dit wel. Maar niet zonder reden. Iemand in mijn omgeving leidt aan die ziekte. Anders kende ik de naam misschien ook niet.
Ik vind het langdradig en moeilijk te volgen. Maar ben blij dat de tatlon-onderdelen niet meer de enige meerkampen zijn. Ik zou graag een zwemmeerkamp zien of iets in die geest.quote:
Ze houdt er 6 achter zich. Aangezien ze absoluut de pure snelheid mist de laatste 2 jaar is dat niet eens zo super slecht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef FredWielergek het volgende:
ziet er niet zo goed uit voor kanis
Hoop het niet..quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:55 schreef Maver24 het volgende:
Zijn er dit toernooi al renners hard gevallen?
WR staat op 10.643quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:22 schreef Marco001 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die engelse die 10.724 reed tijdens de sprint? Volgens osen NOS een olympisch record, maar op eurosport hadden ze het over een wereldrecord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |