quote:
Als jij in de buurt bent hoor je altijd dat vervelende geplop toch? Zei je laatst toch? Weet je wat dat zijn? Anti-depressiva.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oef, heb je nu een psycholoog nodig? Of is het gelukkig niet zo erg?
Dankuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even wachten tot ze afgekoeld zijn. En dan afwegen wat ik nodig heb voor het ijs. Als er overblijft mag jij er ook wel een hoor
Ow, dan weet jij meer dan ikquote:
Jij bent zo incoherent als de pest, weet je datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Als jij in de buurt bent hoor je altijd dat vervelende geplop toch? Zei je laatst toch? Weet je wat dat zijn? Anti-depressiva.
quote:
Yep, Weespermoppenijs. Nee nog nooit gemaakt en nog nooit geproeft. Maar na het aspergeijs en dropijs moet dit ook wel smakelijk en haalbaar zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Danku. U gaat ijs maken? Weespermoppen ijs? Al eens gedaan/geproefd? Ik nog niet namelijk.
Je bakt er nog een lading voor mij?quote:
Hehe, ok dan. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Yep, Weespermoppenijs. Nee nog nooit gemaakt en nog nooit geproeft. Maar na het aspergeijs en dropijs moet dit ook wel smakelijk en haalbaar zijn
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent zo incoherent als de pest, weet je dat.
Nou aspergerijs klinkt sowieso al waardeloos.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Yep, Weespermoppenijs. Nee nog nooit gemaakt en nog nooit geproeft. Maar na het aspergeijs en dropijs moet dit ook wel smakelijk en haalbaar zijn
Niet dat ik weet.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ok dan. Ben benieuwd.
Asperge-ijs.. dafuq. Hm, de gedachte.
Astjeblieft?quote:
Dies zeker nice.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:14 schreef Thaboel het volgende:
Leuke van 9gag
http://9gag.com/gag/4930097
Ik denk ik ook. Met een lekkere kaassaus eroverheen ofzo. Of als aperitief door er zalm of verschillende soorten worst omheen te wikkelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]smaakt wat naar amandelen. Was een geslaagd experiment, maar ik eet ze liever gekookt.
Dan is het dus gewoon amandelijs...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]smaakt wat naar amandelen. Was een geslaagd experiment, maar ik eet ze liever gekookt.
OK, is goed. Van het weekend zal ik nog een batch bakkenquote:
Ok. Duidelijk, jij woont nog bij je ouders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk ik ook. Met een lekkere kaassaus eroverheen ofzo. Of als aperitief door er zalm of verschillende soorten worst omheen te wikkelen.
TNT post verzend ze?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, is goed. Van het weekend zal ik nog een batch bakken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan is het dus gewoon amandelijs...
Ik denk niet dat jij dit weekend nog een batch kan bakken... Na een batch zijn http://www.weespermopjes.nl/ wel op...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Amandelijs maak je van amandelen. Aspergeijs maak je van asperges.
Vast wel, zelf gebakken speculaas is in het verleden ook gewoon in de USA aangekomen en door de ontvangers lekker opgegetenquote:
Wtf?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk, jij woont nog bij je ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |