Dat ben jij toch ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het slaapgebrek kwam omdat ik vrienden heb die me als relatiedeskundige beschouwen
Gelukkig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, Joof is kleiner dan dateding
Je gaat vooruit. Eerst zeuren dat je geen vrienden hebt en nu gebruiken ze jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het slaapgebrek kwam omdat ik vrienden heb die me als relatiedeskundige beschouwen
Je hebt al een jaar een goede relatie.quote:
Mag ik passen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
Dwergen TT speciaal voor huppeldie advies krijgt van loka?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
ZUCHT!!
Moet ik je ophalen schat?
- Nee ik loop wel
Echt niet?
- Nee joh ik loop wel tenzij het stortregent dan mag je me ophalen.
10 minuten later
Mooi, ik hoef niet naar het station dus bier!!
Bij slok 3
Het hoost als een gek hier dus ik kom je wel ophalen
Nee, maar het was wel gezelligquote:
Te laat!quote:
Oh leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel gezellig
Om half 2 naar huis gaan, en tot half 5 voor het huis blijven staan praten, gebeurt wel vaker
Speciaal voor jou?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef Barbusse het volgende:
Hij gaat een vliegticket boeken en me doodtvermoorden
Jij bent niet lelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
Hups, is ie verliefd op je? Ik heb wat dat betreft geluk, ik ben lelijk
.
Wie wie wiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef Barbusse het volgende:
Hij gaat een vliegticket boeken en me doodtvermoorden
Hij wil ook zijn geld terugquote:
Maar ik kan nog steeds niet zeggen dat ik een leven heb, want MMORPGs en een leven hebben is HOAX volgens de publieke opiniequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig.
[..]
Je gaat vooruit. Eerst zeuren dat je geen vrienden hebt en nu gebruiken ze je
Maar wel herkenbaar.
[..]
Je hebt al een jaar een goede relatie.
Jofu vindt van welquote:
Iemand die onder andere niet zo goed de regels van het spel kent.quote:
Jij bent heul nie lelijk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jofu vindt van wel. Niet dat ik daar wakker van lig, hoor.
Jofu is zelf lelijk.. snap niet dat hij in zijn situatie over anderen durft te oordelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
BURN!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Jofu is zelf lelijk.. snap niet dat hij in zijn situatie over anderen durft te oordelen.
BURN!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Jofu is zelf lelijk.. snap niet dat hij in zijn situatie over anderen durft te oordelen.
Wat is dat nou weer voor onzinredenering? Het recht op oppervlakkige waardeoordelen is geen voorbehoud voor mensen boven de 1m50.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:12 schreef Evie het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Vindt ie dat echt? Hij is gekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naja hij zou zelf inmiddels wel moeten weten hoe dat voelt. En als je het een ander aandoet kan je er zelf ook lekker op wachtenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzinredenering? Het recht op oppervlakkige waardeoordelen is geen voorbehoud voor mensen boven de 1m50.
Oh leukquote:
Hij komt naar de Royco meet geloof ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb joof nooit gezien, ik heb geen idee hoe lelijk hij is.
Helemaal mee eens. Maar beweren dat iemand geen waardeoordelen mag uitspreken omdat hij in de ogen van de eenheidsworst afwijkt van een schoonheidsideaal is pure onzin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:14 schreef Evie het volgende:
Naja hij zou zelf inmiddels wel moeten weten hoe dat voelt. En als je het een ander aandoet kan je er zelf ook lekker op wachten![]()
Mweh is gewoon een akelig ventje wat dat betreftquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar beweren dat iemand geen waardeoordelen mag uitspreken omdat hij in de ogen van de eenheidsworst afwijkt van een schoonheidsideaal is pure onzin.
mmm ik heb mijn twijfels of dat boek zich leent voor 3 filmsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je het al gehoord kaneel? Er komt gewoon een THE HOBBIT TROLOGY!!!
me2quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm ik heb mijn twijfels of dat boek zich leent voor 3 films
doe ik altijd lang over. ze zijn dan ook altijd perfect gedraaid. en ik heb geen haast.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij doet lang over 1 jointje draaien :| Wat is dat voor een uberjoint?
Verbitterd misschienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Mweh is gewoon een akelig ventje wat dat betreft
er is wel meer akelig hier hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Mweh is gewoon een akelig ventje wat dat betreft
Ja, en nog steeds.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
Nog veel last gehad van je buik?
Mwah, ik denk dat dat wel moet lukken met het extra materiaal dat ze van plan zijn te gebruiken. Het gaat in elk geval een veel completer en uitgewerkter verhaal worden dan The Lord of the Rings.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm ik heb mijn twijfels of dat boek zich leent voor 3 films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |