abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:20:02 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_129914986
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:46 schreef Wuba88 het volgende:
Een vraagje wie weet wat de zin diagnose drugsmisbruik in ruime zin gesteld kan worden ? Betekent
Weet je dat je bij het CBR al een onderzoek drugs kunt krijgen als je de (nog niet helemaal opgerookte) peuk van een joint in de asbak van je auto hebt liggen? Of als je buiten een joint rookt en je auto staat tamelijk dichtbij geparkeerd?

Ja, het klinkt volkomen ongeloofwaardig, ik weet het, maar het is écht waar.. Ik was ook stom verbaasd toen ik daar achter kwam toen ik daar gedetacheerd was..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:23:18 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_129915157
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 14:25 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

Dit is het enge. CBR is autonoom en staat boven de wet dat wil zeggen bij een discussie kun je niet naar een onafhankelijke instantie of rechter. Het is puur aan het CBR of je weer geschikt wordt bevonden. Het CBR kent de rijbewijzen toe en heeft ook de macht deze in te trekken.

Het maakt inderdaad totaal niet uit of je nu wel of niet aangehouden bent door de politie.
Dat kun je zeer zeker wél!
Je kunt bezwaar indienen bij het CBR, daarna na de bestuursrechter (rechtbank) en ten slotte naar de ABRvS (Afdeling Bestuursrechtspraal Raad van State).
pi_129915348
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weet je dat je bij het CBR al een onderzoek drugs kunt krijgen als je de (nog niet helemaal opgerookte) peuk van een joint in de asbak van je auto hebt liggen? Of als je buiten een joint rookt en je auto staat tamelijk dichtbij geparkeerd?

Ja, het klinkt volkomen ongeloofwaardig, ik weet het, maar het is écht waar.. Ik was ook stom verbaasd toen ik daar achter kwam toen ik daar gedetacheerd was..
Klopt. Je hoeft he-le-maal niks misdaan te hebben, een vermoeden is genoeg. Die joint hoeft zelfs niet eens in je auto te liggen, maar kan ook gewoon op je salontafel liggen.

Als er dan een agent een melding aan het CBR doet dat hij denkt dat je een probleem hebt met blowen (of alcohol) kun je gewoon 900,- lappen om het tegendeel aan te tonen. Hoef je niet eens een auto voor te hebben. Die 900,- krijg je niet terug.

Dus zelfs als je niet bent aangehouden onder invloed, kan men alsnog (het CBR denkt dan dat het zelfs moet...) je rijbewijs invorderen.

En ik durf er mijn huis onder te verwedden, dat de helft van de tweede kamer niet eens door die keuring zou komen als ze morgen opgeroepen zouden worden. (al drink je nooit, 6 dagen lang 4 alcoholische consumpties per dag betekent gemiddeld gezien al gelijk afgekeurd, voor minimaal 1 jaar... Dus laat staan als je elke dag (in plaats van 6 dagen) tijdens de lunch 2 a 3 wijntjes drinkt.)

[ Bericht 3% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 11-08-2013 01:05:23 ]
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_129915376
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:23 schreef Wuba88 het volgende:
Ook is het hele dossier van de politie naar het cbr gestuurd wat niet zou gebeuren wat de agent zij en wat we op tape hebben staan , een eerder incident stond dus in dat dossier ( kortnuitgelegd me vrirnd werkte in gouda ennwas bezig met zijn werk in een basisschool waarop de schoonmaakster na hem toe kwam en vertelde dat ze was bedreigd door een marokaanse jongen , hierop is me vriend de jongen gaan zoeken en heeft hem staande gehouden ,en het is gouda dys voordat hij het door had stonden er 10 marokanen om hem heen waarop hij zijn verfschapper pakte , toen is de politie gekomen en hebben ze hun beide meegenomen om de gemoederen te sussen , op het bureau is me vriend gewoon weer vrij gelaten ) het mooie van alles is dat de foto van die marokaan ook in zijn dossier zit die ook naar het cbr is gestuurd terwijl er volgens de agent een standaard lijst me kruisjes heen gaat , en een pv van bevindingen zoals gezegd op de opname maar dit is dus niet gebeurd .
De langste zin ooit _O- Ik krijg echt hoofdpijn van het lezen van de posts van TS :X
ze zijn fucking nice.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:29:20 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_129915445
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 10:07 schreef Wuba88 het volgende:
Voor de mensen die er toch nog geinteresseerd in zijn. Mijn vriend heeft zijn rijbewijs terug gehad van het Cbr. En we zijn nu aan het strijden om het geld bedrag terug te krijgen. Dit omdat er uit de onderzoeken niets van misbruik naar voren is gekomen.
Ik denk dat dat je vriend dat bedrag nooit teruggekregen heeft. Want zo werkt het niet namelijk: dat geld is tbv de kosten van het onderzoek, en dat onderzoek is uitgevoerd.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:48:24 #81
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_129918961
kut kick

-O-
zo goed..?
pi_129919225
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:48 schreef Diepvriez het volgende:
kut kick
Ja, en wat bezielde je als ik vragen mag :?
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:00:04 #83
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_129919572
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ja, en wat bezielde je als ik vragen mag :?
waar heb jij het nou over? :')
zo goed..?
pi_129919714
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:00 schreef Diepvriez het volgende:
waar heb jij het nou over? :')
Simpel...: waarom kick je dan toch?
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:05:04 #85
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_129919852
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:02 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Simpel...: waarom kick je dan toch?
Jij hebt zeker een zware avond gehad of niet. Even je brilglazen schoonmaken doet wonderen ! o|O
zo goed..?
pi_129920469
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:05 schreef Diepvriez het volgende:
Jij hebt zeker een zware avond gehad of niet. Even je brilglazen schoonmaken doet wonderen ! o|O
Zware avonden laat ik aan jou en de rest van de ploeteraars over... :W _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')