Alleen een speklap?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:28 schreef picodealion het volgende:
Ik gooi zo nog maar een een speklap in de pan.
Oh echt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef wyccie het volgende:
Tombo, bedankt, en het is vast goed bedoeld. Maar voortaan geen naamtopics meer voor mij aub.
Ik vind dat voor aandachtshoeren.
Ah, dat is lief, maar het hoeft niet hoor. Zoveel moeite voor niks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef tombolafan het volgende:
Oh echt?Ik vraag wel ff tt-change aan, sorry
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef wyccie het volgende:
Tombo, bedankt, en het is vast goed bedoeld. Maar voortaan geen naamtopics meer voor mij aub.
Ik vind dat voor aandachtshoeren.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Gaat er iemand hier nog vanavond/vannacht The Misfits kijken op NED2?
Nee want tvquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Is dat een leuke film dan? ik ben niet zo monroe fanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Hmm bij nader inzien kan ik dat niet eens zien, want er werkt bij mij op het moment maar 1 nl net en dat is niet ned2quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat een leuke film dan? ik ben niet zo monroe fan
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat een leuke film dan? ik ben niet zo monroe fan
Gewoon de blu-ray rip downloaden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
"It was the final film appearance for both Gable and Monroe, and the third-to-last for Clift. The plot centers on a recently-divorced woman (Monroe) and her time spent with a cowboy (Gable) and his friend (Clift) in the Western Nevada desert in the 1960s."
Maar dat klinkt op zich niet gek. Dus ik ga hem kijken.
Zie het al voor me hoe je in je eigen zolderkamer zit met 4 tv's achter je waar live camerabeelden van de trap en straat zijn te zien.quote:
Ik mag toch hopen in het hele huis en niet alleen op z'n kamer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
Zie het al voor me hoe je in je eigen zolderkamer zit met 4 tv's achter je waar live camerabeelden van de trap en straat zijn te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |