Duuh hij zoekt een ander. Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:26 schreef Badmutsje het volgende:
Dus ik maak een topic aan in KLB over mijn vriend en nu ben ik het probleem...
[..]
Zowat elke vrouw ouder dan 12 en jonger dan 50 heeft zijn volle aandacht
Idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als jij jou aandacht nou op hem richtte ipv op je MBP...dan had je wat om over te klagen. Die vent verveelde zich kapot.
Die hoef je niet te zoeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:28 schreef Osiris024 het volgende:
Je vriend kijkt niet naar andere vrouwen, hij zoekt alvast naar een ander minder zeurend exemplaar
Goh, wat gek, want hij zegt nog geen anderhalf uur geleden tegen me dat ik perfect benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:28 schreef Osiris024 het volgende:
Je vriend kijkt niet naar andere vrouwen, hij zoekt alvast naar een ander minder zeurend exemplaar
Zou ik wel doen als mijn telefoon, mail, pc gedrag en who knows what else gecontroleerd wordt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:28 schreef Osiris024 het volgende:
Je vriend kijkt niet naar andere vrouwen maar hij zoekt alvast een ander minder zeurend exemplaar
Ts heeft een kloon.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:29 schreef rosepetals het volgende:
Ipv met z'n alle TS aanvallen kunnen we haar ook helpen. Ze wordt hier kennelijk onzeker van, dat is niet leuk. Onzekerheid is een verdrietige emotie, die je het gevoel geeft dat je niet goed genoeg bent.
TS, waar ben je precies bang voor? We zijn er voor je meid, laat maar gaan.
Hij is doodsbang voor je, TS. Zou ik ook zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:29 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Goh, wat gek, want hij zegt nog geen anderhalf uur geleden tegen me dat ik perfect ben
Laten we seks en emotie ook even loskoppelen verdommequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:29 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Goh, wat gek, want hij zegt nog geen anderhalf uur geleden tegen me dat ik perfect ben
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:29 schreef rosepetals het volgende:
Ipv met z'n alle TS aanvallen kunnen we haar ook helpen. Ze wordt hier kennelijk onzeker van, dat is niet leuk. Onzekerheid is een verdrietige emotie, die je het gevoel geeft dat je niet goed genoeg bent.
TS, waar ben je precies bang voor? We zijn er voor je meid, laat maar gaan.
En in de tussentijd is ze natuurlijk perfect ! , anders heb je én het gezeik én geen sex !quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als mijn telefoon, mail, pc gedrag en who knows what else gecontroleerd wordt.
Je hebt hem helemaal naar je hand gezet hè.complimentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:29 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Mensen verspillen 50 procent van hunleven aan dagdromen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:29 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
En toch blijft hij graag kijken naar anderen. Hij liegt. En ik heb het idee dat jij het eerst zei waardoor hij het ook moest zeggen. Of dat je hem eerst hebt bedreigd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:29 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
En jij de andere helft op FOK!... wat sneuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Mensen verspillen 50 procent van hunleven aan dagdromen.
TS haar vriend is overigens inderdaad een eikel, hoe haalt hij het in zijn hoofd je uit de keuken te laten?quote:
Zegt degene die zelf op FOK! gaat klagen over haar vriendquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
En jij de andere helft op FOK!... wat sneu
Dit is je eerste coole opmerking in dit topicquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Met mijn vader niet zo goed, hij heeft mijn moeder verlaten voor een jong grietjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef rosepetals het volgende:
Hoe is de relatie met je vader ts? En hoe was de relatie tussen je moeder en je vader?
Je vindt fok sneu maar reageert hier wel met 2 accounts in je eigen topic.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
En mannen weten precies wat ze moeten zeggen om een vrouw in bed te krijgen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Mensen verspillen 50 procent van hunleven aan dagdromen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |