MBP idd, was even in de warquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met MCP? of heb je het over mijn Mac?
Laat je hem wel meelezen? Voor hetzelfde geld ga jij vreemd hier op FOK!....moet wel eerlijk blijven, jij controleert hem, mag hij jou hier controleren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met MCP? of heb je het over mijn Mac?
Ik heb niets te verbergen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Laat je hem wel meelezen? Voor hetzelfde geld ga jij vreemd hier op FOK!....moet wel eerlijk blijven, jij controleert hem, mag hij jou hier controleren.
Geilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:21 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Ja, maar dan denk ik aan hem, soms zelfs via de telefoon als we niet samen zijn
Hij wel, dankzij jou....quote:
Hij blijkbaar wel, wil je zeggen. Wat voor een relatie heb je dan? Een relatie draait om vertrouwen, mens.quote:
Jullie waren altijd samen zei je net ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:21 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Ja, maar dan denk ik aan hem, soms zelfs via de telefoon als we niet samen zijn
Nee zijn gedrag als we even ergens wat drinken maakt dat ervanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij toch ook niet?! dat maak jij ervan...
Soms moet hij voor zijn werk ver weg en dan bellen wequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:23 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Jullie waren altijd samen zei je net ?
Dit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij wel, dankzij jou....
Jij zorgt ervoor dat mensen iets moeten verbergen omdat ze anders niet hun fysieke behoeftes kunnen naleven.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:23 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Nee zijn gedrag als we even ergens wat drinken maakt dat ervan
Elke man doet dat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:23 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Wat gebrek aan vetrouwen al niet teweeg kan brengen. Waar maak je je druk om. Als hij nou zijn leuter voor jou neus in iemand anders hing...nee, hij kijkt naar andere vrouwenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:23 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
De klootzak !!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wat gebrek aan vetrouwen al niet teweeg kan brengen. Waar maak je je druk om. Als hij nou zijn leuter voor jou neus in iemand anders hing...nee, hij kijkt naar andere vrouwen
Zowat elke vrouw ouder dan 12 en jonger dan 50 heeft zijn volle aandachtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
Extreem nakijken is wel zielig, maar gewoon kijken naar een mooi exemplaar lijkt me niet raar.
Het lijkt misschien op een smoes, maar dat gaat gewoon automatisch. Het gaat erom hoe je het doet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
Extreem nakijken is wel zielig, maar gewoon kijken naar een mooi exemplaar lijkt me niet raar.
Als je zon vrouw hebt dan zijn alle vrouwen die langslopen perfect.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
En dat maakt je onzeker want je denkt nu dat je niet goed genoeg bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:26 schreef Badmutsje het volgende:
Dus ik maak een topic aan in KLB over mijn vriend en nu ben ik het probleem...
[..]
Zowat elke vrouw ouder dan 12 en jonger dan 50 heeft zijn volle aandacht
Zoiets heet een onterechte klacht en een backfire-topic.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:26 schreef Badmutsje het volgende:
Ik ken hem niet, en jouw oordeel lijkt me niet bepaald objectiefquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:26 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Als jij jou aandacht nou op hem richtte ipv op je MBP...dan had je wat om over te klagen. Die vent verveelde zich kapot.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:26 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |