Dat is ook alweer een aantal jaar geleden uitgezonden hier. En dit meisje is jong, die heeft dat dus gemist. Zal ook wel uitgebreid zijn uitgezocht van tevoren, compleet met reserve-kandidaten.quote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef Injetta het volgende:
Zij doet wel heel erg onnozel vind ik. Ik weet het niet....
Je denkt dat iemand toch door heeft wat voor programma het is. Die Amerikaanse versie is toch best door mensen bekeken en wel besproken en zo?
Er moet toch bij iemand een lampje gaan branden?
quote:
Dat is de teaser, lijkt me...quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef Masspa het volgende:
[..].
Blijf het toch raar vinden dat je in het intro die broer al hoort van "houden jullie wel van elkaar?" terwijl die chick al in haar bruidsjurk staat..
Natuurlijk tolereert ze alles.quote:Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef zoem het volgende:
Je hebt overal mensen voor![]()
Maar volgens mij heeft Laura wel een goed karakter. Ze tolereert wel enorm veel.
http://www.linkedin.com/in/denniswillekensquote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef koelants het volgende:
Wat een bazen programma dezen
Die man (bruidegom) komt me zo bekend voor, iemand een idee waar hij bekend van kan zijn?
Ze heeft juist de leeftijd dat je dit soort programma's wel gezien zou hebben, of op zijn minst van het concept gehoord hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat is ook alweer een aantal jaar geleden uitgezonden hier. En dit meisje is jong, die heeft dat dus gemist.
Sure, inclusief complete vriendenkring zeker.quote:Zal ook wel uitgebreid zijn uitgezocht van tevoren, compleet met reserve-kandidaten.
Natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Natuurlijk tolereert ze alles.
Als ze hem niet zn zin geeft dan 'gaat hij weg' en is zij het geld kwijt.
Dit is aflevering 4 van 8.quote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er hierna nog eigenlijk?
Ik heb de Amerikaanse versie ook nog nooit gezien. En ben een grote fan van Reality shows. Alleen hier had ik nog nooit van gehoord hoorquote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef Ludd het volgende:
LOL, erg ongeloofwaardig dit.
De Amerikaanse versie enkele jaren geleden was best populair in Nederland. Dat dit meisje dat niet gezien heeft zou nog kunnen, maar dat niemand in haar familie of vriendenkring dit gezien heeft lijkt me zeer, zeer onwaarschijnlijk.
[..]
Ze heeft juist de leeftijd dat je dit soort programma's wel gezien zou hebben, of op zijn minst van het concept gehoord hebben.
[..]
Sure, inclusief complete vriendenkring zeker.
Ik geloof echt niet dat dit echt is.
Dat kan. Maar ik denk dat iemand in jouw vriendenkring of familie echt wel van het concept gehoord hebt. Denk je ook niet?quote:Op maandag 17 september 2012 21:31 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Ik heb de Amerikaanse versie ook nog nooit gezien. En ben een grote fan van Reality shows. Alleen hier had ik nog nooit van gehoord hoor
Oh gelukkig dacht even dat er 12 kwamenquote:Op maandag 17 september 2012 21:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Natuurlijk
Maar af en toe lijkt het net of zij ook acteert.
Ik kom er net achter dat ze niet veel ouder is dan ik
[..]
Dit is aflevering 4 van 8.
Tot nu toe ken ik niemand die dit ook kijktquote:Op maandag 17 september 2012 21:32 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik denk dat iemand in jouw vriendenkring of familie echt wel van het concept gehoord hebt. Denk je ook niet?
Ja dusquote:Op maandag 17 september 2012 21:34 schreef zoem het volgende:
Zat er nou een dame topless in de hot tub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |