Als dit dik is...quote:
Preciesquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef CasselerRIP het volgende:
Ontopic: Of het echt of nep is zullen we hoogstwaarschijnlijk nooit weten, maar ik vind het te vermakelijk om daar moeilijk over te gaan doen.
eeeeensquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef CasselerRIP het volgende:
Grapje maar hoor.![]()
Ontopic: Of het echt of nep is zullen we hoogstwaarschijnlijk nooit weten, maar ik vind het te vermakelijk om daar moeilijk over te gaan doen.
Wut?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef amaranta het volgende:
Laura is ook niet super slank, of is dat de tv die 1o kg dikker maakt
Ja, geweldig tochquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
geen seks voor het huwelijk maar we trouwen binnen 2 weken
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:30 schreef zoem het volgende:
> Ik kan nog lachen, maar uh...
< Nee, jij kan niet lachen.
Haha ja dat is het precies!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef Vivi het volgende:
Ik vond mama Ponticorvo ronduit onbeschoft met haar voortdurende opmerkingen over het gewicht van Sander. Wat een eng oppervlakkig overkomend mens zeg. Die stinkdierlok ziet er overigens niet uit, maar dat terzijde. En zo onaardig weer, over die bonbonnetjes.
Ben het nu met je eensquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef Vivi het volgende:
Ik vond mama Ponticorvo ronduit onbeschoft met haar voortdurende opmerkingen over het gewicht van Sander. Wat een eng oppervlakkig overkomend mens zeg. Die stinkdierlok ziet er overigens niet uit, maar dat terzijde. En zo onaardig weer, over die bonbonnetjes.
Juist door die opmerkingen vind ik het ongeloofwaardig worden. Dat doe je gewoon niet als je weet dat het op televisie komt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef Vivi het volgende:
Het is ook allemaal geacteerd, ook Laura en de rest zijn acteurs.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Juist door die opmerkingen vind ik het ongeloofwaardig worden. Dat doe je gewoon niet als je weet dat het op televisie komt.
Ik twijfel nog. Er is wel meer gescripted dan we zien, maar ik geloof niet dat laura en de rest acteurs zijn. Dat is volgens mij gewoon haar echte familie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:35 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Het is ook allemaal geacteerd, ook Laura en de rest zijn acteurs.
stinkdierlokquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef Vivi het volgende:
Ik moet ook zeggen dat haar ouders het dan wel echt goed spelen. Ik geloof niet dat het echt is, maar ik heb wel het idee dat ze doorhebben dat er meer speelt dan enkel liefde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef CasselerRIP het volgende:
Even voor de de duidelijkheid: ik zeg niet dat dit allemaal echt is.
Maar als het nep is zijn ook niet alle vragen opeens beantwoord:
- Als het haar echte ouders zijn, is het wel heel toevallig dat die zo goed kunnen acteren (huilende moeder etc.).
- Als de ouders/vriendin acteurs zijn, is de kans voor het programma veel te groot/onzeker dat één of andere vage kennis met bewijs naar buiten komt dat het niet haar echte ouders zijn.
Wat ik dan weer onduidelijk vind als het echt zou zijn: het doel is om haar ouders en vriendin enzo te overtuigen en mee te laten werken aan die bruiloft, maar als die vriendin nee zou zeggen (om getuige te zijn) is meteen je programma voorbij. En dan?![]()
Maarja, vind het wel vermakelijk, en blindelings zeggen dat het nep is vind ik net zo ondoordacht als er blind vanuit gaan dat het echt is.
In dat geval zal ze heus verteld worden dat er een geldprijs aan vastzit en dan spelen ze gewoon het spelletje mee. Er zal ook heus wel meer gescripted en gestuurd zijn dan wij zien. Maar het lijkt me te vergezocht om te zeggen dat het allemaal acteurs zijn. Helaas ken ik niemand van het programma in persoon, dus kan ook niet nagaan of ze echt familie zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef CasselerRIP het volgende:
Even voor de de duidelijkheid: ik zeg niet dat dit allemaal echt is.
Maar als het nep is zijn ook niet alle vragen opeens beantwoord:
- Als het haar echte ouders zijn, is het wel heel toevallig dat die zo goed kunnen acteren (huilende moeder etc.).
- Als de ouders/vriendin acteurs zijn, is de kans voor het programma veel te groot/onzeker dat één of andere vage kennis met bewijs naar buiten komt dat het niet haar echte ouders zijn.
Wat ik dan weer onduidelijk vind als het echt zou zijn: het doel is om haar ouders en vriendin enzo te overtuigen en mee te laten werken aan die bruiloft, maar als die vriendin nee zou zeggen (om getuige te zijn) is meteen je programma voorbij. En dan?![]()
Maarja, vind het wel vermakelijk, en blindelings zeggen dat het nep is vind ik net zo ondoordacht als er blind vanuit gaan dat het echt is.
Augustus vorig jaar iig..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Bij nader inzien schijnt Laura al een paar jaar het vriendinnetje van calvin jong-a-pin (voetballer, o.a. Heerenveen) te zijn. Kan geen bron vinden, maar dat zou wel hét bewijs zijn dat de show fake is.
Mee eens, zou natuurlijk ook kunnen dat Laura in het complot zit, maar de ouders enzo nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat haar ouders het dan wel echt goed spelen. Ik geloof niet dat het echt is, maar ik heb wel het idee dat ze doorhebben dat er meer speelt dan enkel liefde.
Het blijft een geniaal programma.
Dan zouden ze daarna alsnog opeens heel goed moeten kunnen acteren. Maar misschien overschat ik gewoon hoe moeilijk het is geloofwaardig over te komen op tv.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
In dat geval zal ze heus verteld worden dat er een geldprijs aan vastzit en dan spelen ze gewoon het spelletje mee. Er zal ook heus wel meer gescripted en gestuurd zijn dan wij zien.
Beetje rare reactie, dit hele topic staat vol met gesprekken over waarom het waarschijnlijk nep of in ieder geval gedeeltelijk nep is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:20 schreef Ziba het volgende:
[ afbeelding ]
En ook weer briljant dat iedereen denkt dat het echt is.
Dude. Die ouders sowieso. Die zogenaamde ma van Laura kan overigens voor geen meter acteren. Dat bedoel ik al.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:27 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Mee eens, zou natuurlijk ook kunnen dat Laura in het complot zit, maar de ouders enzo niet
Beetje rare reactie, dit hele topic staat vol met gesprekken over waarom het waarschijnlijk nep of in ieder geval gedeeltelijk nep is.
Zou kunnen, ik kan niet zomaar op commando gaan huilen hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dude. Die ouders sowieso. Die zogenaamde ma van Laura kan overigens voor geen meter acteren. Dat bedoel ik al.
Zal ook wel niet zijn gebeurd, trucjes. Maar ook mensen die wel op commando kunnen huilen. Hoe raar ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik kan niet zomaar op commando gaan huilen hoor
quote:
Dat maat 38-40 tegenwoordig "gezond" genoemd wordt komt omdat we allemaal steeds dikker worden, het wordt een standaard, maar ook ik noem dat en ook haar aan de dikkige kant.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind haar ook een beetje dikkig...
Verder wel een knappe meid, daar niet van.
okquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat maat 38-40 tegenwoordig "gezond" genoemd wordt komt omdat we allemaal steeds dikker worden, het wordt een standaard, maar ook ik noem dat en ook haar aan de dikkige kant.
Liever te dun dan te dik, zeg ik altijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:33 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
[..]
ok
Nu snap ik waarom veel meiden aan anorexia lijden
Dit is toch niet dik? Dikkig? Dit is gewoon normaal.
Maat 38 is normaal.... maat 36/34 vind ik zelfs een beetje dun worden (ik heb maat 34/36 en ben niet blij met mijn dunne lichaam, maar helaas het is niet anders)
is gewoon een normaal figuur voor een meid, er is niks diks aan!quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind haar ook een beetje dikkig...
Verder wel een knappe meid, daar niet van.
Nee, het is gewoon wat mollig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is gewoon een normaal figuur voor een meid, er is niks diks aan!
Je hoeft geen anorexia te hebben om maat 36 te hebben hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:33 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
[..]
ok
Nu snap ik waarom veel meiden aan anorexia lijden
Dit is toch niet dik? Dikkig? Dit is gewoon normaal.
Maat 38 is normaal.... maat 36/34 vind ik zelfs een beetje dun worden (ik heb maat 34/36 en ben niet blij met mijn dunne lichaam, maar helaas het is niet anders)
Het is niet mollig en niet slank, gewoon normaal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon wat mollig.
Ik vind haar trouwens helemaal niks aan, aanstelstem, wannabe Yolanthe en een vreselijke "r".
Niet slank == mollig of erger.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Het is niet mollig en niet slank, gewoon normaal.
Programma is zo nep als wat trouwens, dat ziet elke ezel.
ik heb ook geen anorexia, maar wel maat 34/36. Je leest niet wat ik schrijf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hoeft geen anorexia te hebben om maat 36 te hebben hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lady-Morgana op 08-10-2012 13:37:02 ]
alleen in jouw wereld, ze heeft gewoon een normaal figuur, brede heupen om kinderen te baren, dat welquote:
Juist, en brede heupen is niet altijd gelijk dikquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen in jouw wereld, ze heeft gewoon een normaal figuur, brede heupen om kinderen te baren, dat wel
van soms mag je ook wel vaak makenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:37 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Juist, en brede heupen is niet altijd gelijk dikDat is nou eenmaal je figuur.
En soms is dat echt wel mooier dan een rechte plank zonder rondingen
Daarom niet altijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:44 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe breed natuurlijk
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:29 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
ik heb ook geen anorexia, maar wel maat 34/36. Je leest niet wat ik schrijf.
Nu snap ik waarom normale mensen met maat 38 aan anorexia gaan denken bijvoorbeeld.
Door mensen zoals jij die zeggen dat maat 38 dikkig is en niet een normale maat (wat ik overigens juist de standaard normale maat vind, alles onder 38 vind ik dun) gaan mensen zich ongemakkelijk voelen en zich in de meest rare bochten dwingen en zelfs gaan denk aan extreem afslanken, wat door kan slaan naar anorexia.Wat een onzin, dan moet je meer bewegen, niet minder/niks eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
36 is een normale maat.
In onze praktijk streven we naar maat 38, dat is een normale standaard maat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan moet je meer bewegen, niet minder/niks eten.
36 is een normale maat.
Okee, maar wat ik wel opvallend is dat als je de tv aanzet en je ziet bijvoorbeeld dat programma "Achter gesloten deuren" dan zie je meteen dat het geacteerd is, zonder dat je het hoeft te weten. En daarnaast heb je natuurlijk nog al die soaps met dramatische acteerprestaties.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zal ook wel niet zijn gebeurd, trucjes. Maar ook mensen die wel op commando kunnen huilen. Hoe raar ook.
Maat 34 is te dun, maat 36 is goed, dus doorslaan ligt echt niet aan mij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:30 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
In onze praktijk streven we naar maat 38, dat is een normale standaard maat.
En dan ligt het ook nog aan hoe lang je bent, ben je kort dan is 36 een normale maat ja. Maar als je 1,84 en maat 36 of minder heb, dan ben je wel te dun
Jij snapt echt niet hoe mensen in elkaar steken he? Tuurlijk zeggen wij ook je moet meer bewegen en een gezond voedingspatroon aanhouden. Maar meiden (en jongens) slaan door daarin. Ze luisteren niet naar de goede bedoelingen. Want hun hebben maar 1 doel voor ogen: maatje 34 of zelfs minder krijgen! Met dank aan mensen zoals jij. En de media uiteraard
Nee dik is vies, liever normaal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
Gaan jullie allemaal lekker dik zijn of dikke mokkels daten joh, maakt mij dat nou uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |