Een aygo doet me altijd denken aan een speelgoedautoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:23 schreef dutch-lycan het volgende:
o ja..... fiat 500.....eigenlijk nog mooier. geen aygo kopen. daar rijdt de hele wereld al in.
Die Fiat rugzak lijkt ook op een speelgoedauto hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een aygo doet me altijd denken aan een speelgoedauto![]()
Dat bedoel ik, voor 9000 euro heb je zoveel keus op de tweedehands markt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:59 schreef Hyperdude het volgende:
Tweedehands Mini met twee jaar garantie.
Why not?
1.73, dus valt reuze mee. Vriend moet ook wel meekunnen, die is 1.89. Maar ook niet zeer lang dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef dutch-lycan het volgende:
weet niet wat je lengte is, maar als je vrij groot bent let daar dan ook op met eventuele koop auto.
Zie topictitelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:13 schreef Dagkaart het volgende:
Waar kont die 9000,- vandaan???
Audi A1 of fiat 500 Abarth
[ afbeelding ]
Die 9000 omdat mijn vader het dus zelf over een UP had, die ongeveer 9000 is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:13 schreef Dagkaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat sowieso nooit lukken. Mijn vader heeft ook niet zo veel verstand van auto's, maar hij koopt sowieso altijd een nieuwe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:33 schreef Robar het volgende:
Ik zou je vader proberen te overtuigen om toch jong tweedehands te kopen. Voor 9000 euro is er niet zo heel veel leuks te koop.
Last hem overtuigen door iemand in de familie met verstand van autosquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso nooit lukken. Mijn vader heeft ook niet zo veel verstand van auto's, maar hij koopt sowieso altijd een nieuwe.
Die hebben we niet. Wel een buurjongen die monteur is, daar ga ik nog wel mee babbelen. Maar ik denk niet dat t gaat lukken hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Last hem overtuigen door iemand in de familie met verstand van autos
audi A1 voor 9000?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:13 schreef Dagkaart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Zijn uitstekende auto's voor het geld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:52 schreef trovey het volgende:
Hyundai i10, fijne en betrouwbare auto en goed betaalbaar in onderhoud....ik heb hem ook en daarvoor de Atos.
Die i40 is helaas dan wel boven budget voor TS.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:09 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zijn uitstekende auto's voor het geld.![]()
De i40 is zo gaaf.
De i20 niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Die i40 is helaas dan wel boven budget voor TS.
Renault....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:21 schreef JDude het volgende:
Een Twingo heb je al vanaf 8490. Kun je met een beetje geluk nog één of twee opties aankruisen ook.
Ga dan voor de i10. 5 jaar kilometers onbeperkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:04 schreef Cybje het volgende:
Een Twingo kun je met airco nog wel onder de 9000 regelen. Kwestie van iets van de prijs afpraten. Van de Renault dealer hier zie ik regelmatig dat ze een Twingo actie hebben voor onder de 9000 euro met allemaal leuke opties, waaronder airco.
Ik vind het ook wel grappige auto's. Heb vorig jaar 2 maanden in een nieuwe Twingo op diesel gereden, als huurauto. Reed best lekker
Verder kun je nog de Kia Picanto overwegen. Voordeel van Kia is dat ze 7 jaar garantie geven, dus afgezien van gewoon onderhoud heb je dan de komende tijd geen vreemde kosten
Bij VW zijn al die opties verdomd duur. Bij Ford is meer standaard, Ford Ka misschien? Of tweedehands Fiesta.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die hebben we niet. Wel een buurjongen die monteur is, daar ga ik nog wel mee babbelen. Maar ik denk niet dat t gaat lukken hoor.![]()
Viel me op trouwens bij het bekijken van.die up hoeveel je los moet aanschaffen. Elektrische ramen, elektrische deurvergrendeling, zo'n sigarettending, niets is standaard. Zal wel bij alle auto's zo zijn, maar toch...
Renault heeft best leuke modellen hoor. Ik vind de Twingo er best grappig uit zien, maar ja, ik snap dat niet iedereen dat vindtquote:
Die eerste 2 zijn sowieso afgetrapt, paupertuning, paupervelgen en pauperverlagenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef Grielen het volgende:
http://link.marktplaats.nl/576070476
http://link.marktplaats.nl/578032309
http://link.marktplaats.nl/577474099
http://link.marktplaats.nl/582276989
Ik had het wel geweten als ik ¤9000 zou krijgen
Ik zou naar een Skoda Mii of een Seat citygo kijken, zelfde als de down auto maar iets voordeliger/meer opties. Is wel een redelijke auto, maar behoorlijk kut dat het stuur niet te verstellen is in lengtequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:54 schreef Meike26 het volgende:
Moet er morgen vroeg uit dus nog even snel een reactie:
Kia Picanto, dit moment de beste Value for money deal die je kan maken. ¤ 9.000 is krap an, maar omdat je heen inruiler hebt, kan je misschien nog wel wat korting er af praten !
Zo één dus !
draai die 2 namen maar omquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik zou naar een Skoda Mii of een Seat citygo kijken,
Ok nice, houd me op de hoogte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:49 schreef Leipo666 het volgende:
mijn vriendin is met ongeveer hetzelfde budget nu op zoek naar een kleine woon-werk auto
alleen nog in een Aygo gereden, maar die trilde wel erg bij stationair bij stilstand
morgen in de Up proefrijden, wilden eigenlijk in de Skoda Citigo rijden (toer uitvoering), maar die hadden ze niet als demo staan. De Up is 99,9% hetzelfde dus dan daar maar in rijden
Goed zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Franse auto's vallen af, zonder duidelijk onderbouwde mening.
Ook, en ze zijn kut om te repareren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb het vage idee dat ze sneller mankementen vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |