nicequote:Op zondag 5 augustus 2012 15:05 schreef tuut-chips het volgende:
Met het oog op de landing van Curiosity morgen presenteer ik jullie mijn grootste achievement in een game OOIT:
[ afbeelding ]
Kerbal Space Program. Dit project heeft me ongeveer 4-5 uur aan het ontwerpen van een raket gekost, en +- 6 aan het constant aanvliegen en weer crashen of in een baan om de zon belanden.quote:
Kan wel. Er is ook een pod waar 3 bemanningsleden in kunnen, ik zat eraan te denken om die te gebruiken en er dan meteen op aarde al één uit te kicken om plaats te maken voor onze vriend op de maan. Ik had in principe ook genoeg brandstof om terug te vliegen maar dat gaat nu niet meer lukkenquote:
aaaarghquote:Op zondag 5 augustus 2012 @ 11:57 schreef Quazier2 het volgende:
live stream... ze hebben een camerateam mee gestuurd? :s
Het ergste zijn nog wel de mensen die zeggen dat het allemaal nep is en in een studio. Godverdomme jongens flikker toch eens op met die onzinquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:36 schreef drumstickNL het volgende:
Echt een shitload aan domme reacties daaronder; verbazingwekkend hoe weinig mensen over de ruimtevaart weten. Hoe kun je er dan nog een goede mening over hebben?
Speel de tutorial. Of in ieder geval: zet een ASAS module recht onder je cockpit en druk voor je opstijgt nog op T, dan zet je de semi-automatische piloot aan (houdt het schip recht)quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:08 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Gratis te koop op the interwebsquote:
kut ik heb concurrentie..quote:
Geen van beide. Sorry, Menno.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:37 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ga je me nog een abo cadeau doen zodat ik je kan blokkeren of ga je gewoon je mond houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |