Ouwe doos.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En toch deed ik het.
[ afbeelding ]
Wat issie mooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van die oude Spark.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:00 schreef Lithia het volgende:
Hehe, een catfight in dit soort topics. Ga met je poes spelen en kalmeer een beetje, meiden.
Ik heb een kater.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:00 schreef Lithia het volgende:
Hehe, een catfight in dit soort topics. Ga met je poes spelen en kalmeer een beetje, meiden.
[..]
Wat issie mooi
En sterkte.
Nope, allergisch, maar ik zou wel ooit eentje willen. ooit.quote:
Zo'n kale poes is voor jou wel een optie!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nope, allergisch, maar ik zou wel ooit eentje willen. ooit.
Heeft ze al!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:10 schreef Knaller het volgende:
[..]
Zo'n kale poes is voor jou wel een optie!
Hij is (pas) 12, en hij leeft nog ja. Duurt volgens de dokter nog een paar weken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:40 schreef BRANDGEL het volgende:
Sterkte man.
Hoe oud is je kat trouwens?
Ik voel je broederquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:27 schreef okiokinl het volgende:
mn moeders poes is vannacht overleden.was al een tijdje ziek. schildklier, medicijnen..
Sterkte.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:27 schreef okiokinl het volgende:
mn moeders poes is vannacht overleden.was al een tijdje ziek. schildklier, medicijnen..
dank je.. als ik binnenkwam ging ze altijd op de tafel zitten en dan sprong ie zo op mn nek. en dan vastklauwen en luid spinnen en dan het liefst een half uur zo op mn schouder door de kamer rondjes draaien en op alle hoge plekjes kijken.quote:
Ah, wat triest zeg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:26 schreef okiokinl het volgende:
[..]
dank je.. als ik binnenkwam ging ze altijd op de tafel zitten en dan sprong ie zo op mn nek. en dan vastklauwen en luid spinnen en dan het liefst een half uur zo op mn schouder door de kamer rondjes draaien en op alle hoge plekjes kijken.ik ga dr missen..
Awwww sterke!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Hij is (pas) 12, en hij leeft nog ja. Duurt volgens de dokter nog een paar weken.
Hij wordt alleen steeds magerder en slaapt wat meer, voor de rest lijkt hij helemaal normaal.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Echt niet. Als ik moet huilen komt mijn kat me altijd troosten door bij me te liggen en mij likjes op mijn neus te geven
Verder ben jij een grote trut.
Vind het heel erg voor je TS
Altijd naar om afscheid te nemen van een dier jaquote:
Jup, precies mijn ouwe. Triest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:13 schreef FightClub72 het volgende:
Sterkte TSEen week of 8 geleden is 1 van mijn 3 katten ook overleden.
Had altijd al wat problemen met zijn hart en een zwak maag-darm stelsel. Was die avond niet thuis toen ie overleed maar volgens mijn ouders kon ie ook niet meer lopen op het laatst, hij stortte helemaal in. M'n pa is s'nachts nog met hem naar de dierenarts geweest, toen leefde die nog, maar die kon ook niks meer voor hem doen.
Hij is 8 jaar geworden als ik me niet vergis, niet echt oud dus... Kwam die volgende ochtend helemaal brak thuis van een feestje en wilde net gaan pitten, totdat ik dat nieuws dus hoorde. Ja toen kon ik ook gelijk niet meer slapen. Denk nog dagelijks aan hem. Blijft toch heel zielig, vooral omdat je van dieren net zoveel of soms nog zelfs meer dan van mensen kunt houden.
Wat rot zeg!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:09 schreef krullenbolletje het volgende:
Wij kregen op vakantie vorig jaar een telefoontje van de buurman dat onze kat was overleden, nog steeds geen idee waarom hij was 4 jaar oud. Heb gehuild als een klein kindMaandje daarna 2 kittens opgehaald bij het asiel
Veel sterkte ts!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |