Neehee, de randstad!!! Ofja, babies zijn ook wel levensbedreigend ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:56 schreef dawg het volgende:

baby's zijn ook levensgevaarlijk inderdaad.

de randstad wel inderdaad. crimineel en vol met smog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neehee, de randstad!!! Ofja, babies zijn ook wel levensbedreigend ja.

Even goed mee shake en je kunt er vanaf raken..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neehee, de randstad!!! Ofja, babies zijn ook wel levensbedreigend ja.

Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zullen we een hond delen. Neem jij hem als ik moet werken en andersom.
 een mopsje? Dat was jouw hondje toch?
 een mopsje? Dat was jouw hondje toch?

Ik vind alles goedquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaeen mopsje? Dat was jouw hondje toch?
 . Hondjes
. Hondjes  .
.

Owja, dat was echt nasty, dat gat in haar schedel dat je kon voelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Even goed mee shake en je kunt er vanaf raken..

Mwah, er zijn ergere Nederlanders.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:59 schreef dawg het volgende:
[..]
de mensen ook die er wonen heh, is ook niks.

Die lijken me tof. Moet altijd even kroelen als ik er eentje zie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Tegan het volgende:
Oh en, ik had idd een mopsje CL (zie sig).

Een kennis van me heeft er een. Ze vallen wel op en ik heb er automatisch meer mee dan random honden natuurlijk. Tenzij mega-schattigquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lijken me tof. Moet altijd even kroelen als ik er eentje zie.
 .
 .

Fontanel? Heb je je vingers er extra ingeduwd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, dat was echt nasty, dat gat in haar schedel dat je kon voelen.

Gewoon niet teveel voeren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Ze worden alleen heel dik en lelijk op een gegeven moment
 . Een langharige.
. Een langharige.

De hond uhh de baas lijkt altijd op de hond...quote:

Of een ruwharigequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel voeren.
Maar, ik wil ook wel een tekkel. Een langharige.

Ze 'sliep' toen ik naar huis ging.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fontanel? Heb je je vingers er extra ingeduwd?

Neh. Beagle kan wel. De rest meh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een ruwharige
Of een beagle.
Of een cocker spaniël.
Of een schapendoesje.

Kortharige of cocker. Cute.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een ruwharige
Of een beagle.
Of een cocker spaniël.
Of een schapendoesje.

Ja, reageer je eindelijk op mijn joke.quote:
Alle honden eten konijnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:13 schreef Tegan het volgende:
Moet er wel een zijn die niet bang is voor konijnen.
 .
.

Of ze ze ook durven te vangen is een tweede.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, reageer je eindelijk op mijn joke.
[..]
Alle honden eten konijnen.

Daar gaan ze ook dood van helaas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Honden zijn meestal wel gevoed in een asiel, dus hooguit bijten.

Mogguh!
 Mogguh!

Vrijdag eindelijk wegquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd
al nouja, daarna gewoon weekend
 .
.  

Waar ga je heen / ho elang/ met wie en dergelijke vragen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag eindelijk weg.
Ik loop echt op mijn tandvlees, nou ja beetje overdreven, maar het is wel ff mooi geweest

6 dagen Madrid, 2 dagen pauze, 6 dagen Kiev, laatste dag Chernobylquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar ga je heen / ho elang/ met wie en dergelijke vragen?
 .
.

Heel erg herkenbaar, lekker dat je al over een paar dagen gaatquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijdag eindelijk weg.
Ik loop echt op mijn tandvlees, nou ja beetje overdreven, maar het is wel ff mooi geweest

Madrid is wel gaafquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:52 schreef HeatWave het volgende:
6 dagen Madrid, 2 dagen pauze, 6 dagen Kiev, laatste dag Chernobyl.

Ja, Barcelona ken ik nou welquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Madrid is wel gaaf
Klinkt als een goede vakantie
 .
.  .
.

Ben er zelf zo'n 7 dagen geweest 2 jaar terug. heb mij goed vermaaktquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Ja, Barcelona ken ik nou wel.
We zullen zien, ik ga er ook van uit.

Dat gaat ook wel lukken hoor, Madrid is echt ff weekje niets doen, beetje zon, beetje tapas, biertje erbij.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben er zelf zo'n 7 dagen geweest 2 jaar terug. heb mij goed vermaakt
 .
.

Lekker relaxen dus en beetje om je heen kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Dat gaat ook wel lukken hoor, Madrid is echt ff weekje niets doen, beetje zon, beetje tapas, biertje erbij.
Kiev is meer actief en boeiend denk ik.
 Ideaal!
 Ideaal! 

Ja, echt ff niets hoeven een week langquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lekker relaxen dus en beetje om je heen kijkenIdeaal!
ik zit nu beetje te kijken naar 1 of andere duikvakantie. Misschien dat dat wat voor mij is
 .
.  .
.

Woei!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Ja, echt ff niets hoeven een week lang.
Great Barrier reef, daar ben ik geweest, maar is misschien ff te duur.

(of een brevet dus die dien ik dan ook nog te halen
 (of een brevet dus die dien ik dan ook nog te halen  )
 )

Egypte voor de mooi, Thailand voor de goedkoop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lekker relaxen dus en beetje om je heen kijkenIdeaal!
ik zit nu beetje te kijken naar 1 of andere duikvakantie. Misschien dat dat wat voor mij is

Voor Egypte zie ik idd wel wat dingen voorbijkomen die interessant zouden kunnen zijn. Maar dat is dus wel een aanrader?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:33 schreef Godtje het volgende:
Egypte voor de mooi, Thailand voor de goedkoop.

.
.

oeh kewlquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Alle mensen die ik ken die duiken zijn lyrisch over Egypte, dus 't zal wel wat zijn
Leuk voornemen iig! Wil 't zelf ook ooit nog 's leren
En goedemorgen!

Voor een gewone vakantie trekt het mij ook niet echt. Geen idee waarom eig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Egypte staat er wel om bekend ja. Alleen niet een land waar ik graag heen ga.

Ik hou niet van dat soort landen, ben in Tunesie geweest, nooit meer. Overal grijpgrage handjes aan je vriendin, iedereen en dan echt IEDEREEN wil geld van je, op welke manier dan ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor een gewone vakantie trekt het mij ook niet echt. Geen idee waarom eig.
 .
.

Je moet er ook niet met je vriendin heen gaan, gewoon met vriendenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou niet van dat soort landen, ben in Tunesie geweest, nooit meer. Overal grijpgrage handjes aan je vriendin, iedereen en dan echt IEDEREEN wil geld van je, op welke manier dan ook.
Zal in de minder toeristische streken misschien minder zijn, maar ik ga er iig niet meer heen, die buurt.

Ja, dat weet ik nu, maar dan nog, niet mijn ding. Mijn tijd voor in de zandbak is voorbijquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet er ook niet met je vriendin heen gaan, gewoon met vrienden
Denk dat het met zo'n doe-vakantie wel minder is. Tenminste, je komt toch minder echt in het land.
 .
.

Nu lekker naar spanjequote:Op maandag 6 augustus 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nu, maar dan nog, niet mijn ding. Mijn tijd voor in de zandbak is voorbij.

Egypte staat samen met de Filipijnen wel bekend als mooiste duikplekken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor Egypte zie ik idd wel wat dingen voorbijkomen die interessant zouden kunnen zijn. Maar dat is dus wel een aanrader?

Idd, nog een klein beetje beschaving, somsquote:
 .
.

nice!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Egypte staat samen met de Filipijnen wel bekend als mooiste duikplekken.
Elk lijstje weer net anders maar in elk lijstje staan wel 1 of meerdere plekken in Egypte.

Als jij er bent is het weer afgelopenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, nog een klein beetje beschaving, soms.

quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij er bent is het weer afgelopen

Hoho, ik ben heel beschaafdquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij er bent is het weer afgelopen
 .
.  .
.

Dus precies wat ik zeiquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Hoho, ik ben heel beschaafd.
Ik doe er alleen niets mee.

Dat kan ook een nadeel zijnquote:

Aanname, het is een keuze, dus ik zou ook gewoon met de sweater over de schouders gedrapeerd een gechilled Chablitje kunnen gaan drinkenquote:
 .
.

Dat vind ik opzich niet zo erg. Ben niet zo van de strandvakanties en alleen maar leuk als iedereen ook echt voor het duiken gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:49 schreef Godtje het volgende:
Dat kan ook een nadeel zijn
Dahab bijvoorbeeld is echt een duikdorp. Als je dan ook nog op het strand wil liggen zijn de faciliteiten wat beperkt. Minder geschikt voor een strandvakantie. Vooral gericht op duiken.

Zou kunnen inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Aanname, het is een keuze, dus ik zou ook gewoon met de sweater over de schouders gedrapeerd een gechilled Chablitje kunnen gaan drinken.

Please don't.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aanname, het is een keuze, dus ik zou ook gewoon met de sweater over de schouders gedrapeerd een gechilled Chablitje kunnen gaan drinken.

Airco-terrasquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad
Alleen beetje warm
 .
.

Het is een keuze idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich niet zo erg. Ben niet zo van de strandvakanties en alleen maar leuk als iedereen ook echt voor het duiken gaat.

Begrijpelijk. Tnx for sharing!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:04 schreef Godtje het volgende:
Het is een keuze idd.
Ik wilde wat strand voor 3/4 dagen en sla Dahab over bij die keuze. Vandaar dat ik het nu weet

En dan weer een jaar wachten en klagen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over 8 weken zit die er ook weer op

De eeuwig durende FOK!-cyclusquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan weer een jaar wachten en klagen!
 .
.

Wat is het leven toch mooiquote:
 .
.

Die duurt een week, begint op maandagmorgen met "bijna weekend!quote:

" en eindigt op vrijdagmiddag met "Weekend! Zuipen! Feesten!
 " en eindigt op vrijdagmiddag met "Weekend! Zuipen! Feesten!  
  "
 " 

What else is new?quote:Rappers kregen vrije hand in liedjes Doe Maar
'De flow van de tekst is belangrijker dan de grammaticale juistheid'
 .
.

Hoorde vandaag dat men ging onderzoeken of er leven is geweest op mars.. deden we dat niet al jaren en jaren?quote:

Nou ja, niet zo uitgebreid als nu, we hebben er nu een autotje rondrijden, voor 2,5 miljardquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoorde vandaag dat men ging onderzoeken of er leven is geweest op mars.. deden we dat niet al jaren en jaren?
 .
.  .
.

Dat is gewoon 10 minuten dollars bijdrukken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo uitgebreid als nu, we hebben er nu een autotje rondrijden, voor 2,5 miljard.
Crisis he?.

Maar stel dat dergelijke kennis onze crisis kan opheffen?!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, niet zo uitgebreid als nu, we hebben er nu een autotje rondrijden, voor 2,5 miljard.
Crisis he?.

Crisis mijn reet, er worden nog steeds voetballers gekocht van tientallen miljoenen, vooral in Spanjequote:Op maandag 6 augustus 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar stel dat dergelijke kennis onze crisis kan opheffen?!!!
 .
.

He dat niet iedereen last heeft van de crisis betekend nog niet dat hij niet bestaatquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Crisis mijn reet, er worden nog steeds voetballers gekocht van tientallen miljoenen, vooral in Spanje.

Nee, maar wel dat er veels te veel geld is dat verkeerd wordt gebruiktquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He dat niet iedereen last heeft van de crisis betekend nog niet dat hij niet bestaat
 .
.

Je hebt er wel eens in geknepen, dus dat kloptquote:
 .
.

Dat sowiesoquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar wel dat er veels te veel geld is dat verkeerd wordt gebruikt.

Echt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt er wel eens in geknepen, dus dat klopt.

Ja, in Spanje gaat het perfect. Real en Barca hebben ook geen honderden miljoenen schuld, voornamelijk bij de belastingdienst (spaanse overheid dus).quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He dat niet iedereen last heeft van de crisis betekend nog niet dat hij niet bestaat

Party hard!quote:

Ik heb me altijd afgevraagd wat de moeder van Tibbets er nou eigenlijk van vond dat een machine die 100.000 doden mogelijk heeft gemaakt naar haar genoemd is. Ik zou daar niet zo blij mee zijn op zich.quote:

Enola Gaye deed alleen de bom bezorgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wat de moeder van Tibbets er nou eigenlijk van vond dat een machine die 100.000 doden mogelijk heeft gemaakt naar haar genoemd is. Ik zou daar niet zo blij mee zijn op zich.

Ik zeg dan ook 'mogelijk gemaakt'.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:41 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Enola Gaye deed alleen de bom bezorgen

"Met de groetjes van mn moeder"quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Deze bom is mede mogelijk gemaakt door

Ze kunnen wel meer tijd aan zichzelf bestedenquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)

Met de rechterhand.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:15 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ze kunnen wel meer tijd aan zichzelf besteden

quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:15 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ze kunnen wel meer tijd aan zichzelf besteden Koop maar een beer, jankerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop maar een beer, jankerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.

Klus je bij als toiletjuffrouw ja?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
Kuuuut, moet nog een offerte opstellen voor een festival

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffftttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:

Of op reis naar het pitoreske Amsterdamquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan altijd nog gaan backpacken natuurlijk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |