Moet ie wel zelf schoonmaken en boodschappen doen... win-win voor TSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef Naamah het volgende:
Lekker dan.. als jij iets wil bespreken wat je dwars zit, dan heeft hij daar geen zin in en kan jij beter weggaan? Mooie boel.
Ik denk niet dat dat voldoende is, want dit topic is niet voor niets geopend door haar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ok prima al die reacties maarre....wat heeft TS daaraan?
Ik heb het idee dat ze er alleen maar kleiner van wordt ipv euhm..... nuchterder.
Het is een parasitaire relatie of toch anders; zij geeft hem alles en hij haar het idee.
Mss vindt TS dat voldoende.
Hij zal toch echt zelf moeten ontdekken dat jij het waard bent, en dat hij dat niet ziet ligt aan hem, niet aan jou.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
O en nu baal ik van mezelf dat ik zelfs op internet net gewoon mn mond open durf te trekken.
Hou je bek, ik spreek mezelf niet tegen dus
Ik weet niet meer of hij t waard is, das al heel wat, niet steeds in de verdediging meer schieten al iemand iets lulligs over m zegt
Het is werkelijk bizar hoeveel mensen dit -- of een variant hierop -- nu al getypt hebbenquote:
Damn, hij neemt je totáál niet serieus. Dat zou mij dus echt (écht) kwaad maken. Weglopen als een grote huilbaby en verwachten dat jij alles slikt (wat je ook netjes doet).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik kan niet slapen.
Hij stuurt me een smsje dat hij op stap is gegaan en dat ik dus niet meer langs hoef te komen. Wat ik ook niet va plan ben, maar ik had wel graag de kans willen hebben.
Ja, nu weet ik dat ik emo zeur, ik heb er gewoon een beetje genoeg van om er niet over te kunnen praten en om steeds maar te moeten horen dat ik me aanstel als het om geld gaat.
Probeer je uit te leggen ( met een e-mail, aangezien praten niet werkt) dat het ook ongeveer 50/50 is als je om de beurt gewoon het eten betaalt bij uit eten gaan, dan ik heel graag de ene keer de bios zou betalen en de volgende keer hij, of ik 2 keer en hij 1 dat maakt me niet eens uit, dat ik het liefst de boodschappen om en om zou doen bijvoorbeeld en dat ik het ook niet erg vind als hij iets voor zichzelf koopt, maar dat het me steekt dat ik NOOIT iets krijg terwijl hij wel geld uitgeeft aan zijn vrienden en aan speeltjes en kleding en aftershave en ALLES voor zichzelf, krjg je een reactie terug dat hij niet alles gelezen heeft, maar dat het hem van me tegenvalt dat ik het via de mail doe. En dus drie minuten later een SMSje dat hij met zijn vrienden op stap gaat
Het gaat me echt serieus niet om geld. Het gaat me om het idee, het idee dat hij graag aan iedereen geld uitgeeft behalve aan mij.
O en ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek, dus houd gewoon je mond over die onzin.
Leeftijd boeit eigenlijk niet, maar ik ben 24, hij is 29 als dat uitmaakt.
En nu ga ik een paar potjes patience doen om weer rustig te worden in mijn hoofd en daarna ga ik slapen hoop ik. En dan weet ik het nog niet.
Heb je alles doorgelezen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:58 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het is werkelijk bizar hoeveel mensen dit -- of een variant hierop -- nu al getypt hebben. Een vrouw verwijten dat ze zich 'gratis laat neuken'
. Sommigen noemden TS zelfs een hoer, omdat ze geen financieel voordeel geniet door haar relatie
. Serieus, waar is jullie normbesef
?
Vergeet het verbranden van bh's, het wordt tijd dat mannen uit protest hun portemonnee in de fik zetten.
Jij vroeg of het normaal is; wij zijn het min of meer unaniem met elkaar eens dat wat hij doet niet normaal is. Vervolgens bespreken wij zijn gedrag in detail, waarbij jij je aangevallen voelt. Denk even na over wat we zeggen en probeer te relativeren. Wij kennen hem niet, wij weten alleen hoe hij is met wat jij ons over hem vertelt en wij reageren dus objectiever dan jij (wij zijn niet emotioneel verbonden). Denk er even over na; over wat wij allemaal over hem hebben gezegd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik weet niet meer of hij t waard is, das al heel wat, niet steeds in de verdediging meer schieten al iemand iets lulligs over m zegt
Iets zegt me dat je niet alles hebt gelezenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:05 schreef 2thmx het volgende:
Hilarisch al die bijval voor TS. Het enige dat d'r vriend te verwijten valt, is dat'ie lomp is, maar gierig is hij niet. Althans, hij is niet gieriger dan TS: beiden betalen immers ieder de helft van de rekeningen. Als een vrouw de helft betaalt, is ze zielig; als een man de helft betaalt, is'ie een krent?
Hypocriete feministen en slappe mannen die erin meegaan.
Mooi gezegd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:49 schreef Leandra het volgende:
Laat hem het verschil tussen de prijs van dingen en de waarde van gevoelens maar ontdekken.
Dat onderstreepte de had je m.i. weg mogen laten, het is immers zijn goed recht om met zíjn geld te doen wat híj wil. Je kunt iemand niet gaan verplichten zijn geld aan je uit te geven omdat jij dat andersom wel graag doet (door bv. bloemen te kopen o.i.d.).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
Probeer je uit te leggen ( met een e-mail, aangezien praten niet werkt) dat het ook ongeveer 50/50 is als je om de beurt gewoon het eten betaalt bij uit eten gaan, dan ik heel graag de ene keer de bios zou betalen en de volgende keer hij, of ik 2 keer en hij 1 dat maakt me niet eens uit, dat ik het liefst de boodschappen om en om zou doen bijvoorbeeld en dat ik het ook niet erg vind als hij iets voor zichzelf koopt, maar dat het me steekt dat ik NOOIT iets krijg terwijl hij wel geld uitgeeft aan zijn vrienden en aan speeltjes en kleding en aftershave en ALLES voor zichzelf, krjg je een reactie terug dat hij niet alles gelezen heeft, maar dat het hem van me tegenvalt dat ik het via de mail doe. En dus drie minuten later een SMSje dat hij met zijn vrienden op stap gaat
Het gaat me echt serieus niet om geld. Het gaat me om het idee, het idee dat hij graag aan iedereen geld uitgeeft behalve aan mij.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:05 schreef 2thmx het volgende:
Hilarisch al die bijval voor TS. Het enige dat d'r vriend te verwijten valt, is dat'ie lomp is, maar gierig is hij niet. Althans, hij is niet gieriger dan TS: beiden betalen immers ieder de helft van de rekeningen. Als een vrouw de helft betaalt, is ze zielig; als een man de helft betaalt, is'ie een krent?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:58 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het is werkelijk bizar hoeveel mensen dit -- of een variant hierop -- nu al getypt hebben. Een vrouw verwijten dat ze zich 'gratis laat neuken'
. Sommigen noemden TS zelfs een hoer, omdat ze geen financieel voordeel geniet door haar relatie
. Serieus, waar is jullie normbesef
?
Vergeet het verbranden van bh's, het wordt tijd dat mannen uit protest hun portemonnee in de fik zetten.
Hij weet heel goed hoe het met het geld en eerlijkheid zit. Dus dat hoef je hem niet eens meer uit te leggen. Gewoon hem dumpen en je zal zien dat je heel anders behandeld wordt door je volgende vriendje want deze huidige vriendje geeft niks om je.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik kan niet slapen.
Hij stuurt me een smsje dat hij op stap is gegaan en dat ik dus niet meer langs hoef te komen. Wat ik ook niet va plan ben, maar ik had wel graag de kans willen hebben.
Ja, nu weet ik dat ik emo zeur, ik heb er gewoon een beetje genoeg van om er niet over te kunnen praten en om steeds maar te moeten horen dat ik me aanstel als het om geld gaat.
O en ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek, dus houd gewoon je mond over die onzin.
Leeftijd boeit eigenlijk niet, maar ik ben 24, hij is 29 als dat uitmaakt.
En nu ga ik een paar potjes patience doen om weer rustig te worden in mijn hoofd en daarna ga ik slapen hoop ik. En dan weet ik het nog niet.
Ik zal dan wel slappe hap zijn, maar ik vind het absurd om in een relatie alles op een weegschaal te leggen. En niet gierig? In 9 maanden heeft ze alleen een halve pot olijven gekregen. Ik moet er hard om lachen, maar het is natuurlijk in en in triest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:05 schreef 2thmx het volgende:
Ik betaal meer dan de helft en hij nooit iets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:05 schreef 2thmx het volgende:
Als ik het zo inschat gaat ook die boodschap niet inzinken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:30 schreef Copycat het volgende:
Wil je deze oneerlijke 'verdeling' een halt toeroepen, moet je imo hem toch echt met gelijke munt terugbetalen. Dus niet allemaal lief en lekker voor hem in huis halen.
Een grote pot Ben&Jerry's voor jou en hij bijt maar op een houtje.
Je geeft hem uiteindelijk zelf de mogelijkheid om door te gaan met zijn kneuterige gedrag.
Ik geloof dat ik dit nog het ergste vind. En TS, trek je niet teveel aan van de reacties van degenen die het niet begrijpen/niet het hele topic hebben gelezen, er staat genoeg tussen waar je hopelijk wel wat aan hebt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat grappig is, want we hebben iet eens ruzie gehad ofzo, hij zei gewoon dat ik beter weg kon gaan, omdat ik boos was. Dus ik ben kwaad de deur uit gestampt
Maar goed, ik hoor t wel weer denk ik.
Had ik al voorgesteld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef Pakspul het volgende:
Als ik TS was had ik de pijp-, trek- en andere beurten in rekening gebracht.
Dit is een zinnige opmerking.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zal toch echt zelf moeten ontdekken dat jij het waard bent, en dat hij dat niet ziet ligt aan hem, niet aan jou.
En dat wat je niet voor lief kunt nemen is je het meeste waard...
Laat hem het verschil tussen de prijs van dingen en de waarde van gevoelens maar ontdekken.
Bereid je maar alvast voor op die drankrekening, want het is jouw schuld dat hij zo veel moest drinken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb er wel even genoeg van, niets van hem gehoord vannacht, we van een vriend van hem die me belde om te zeggen dat hij veel te veel gedronken had, wat hij normaal niet doet en dat hij overstuur was...
Ze betaalt kennelijk iets meer dan de helft, big difference. Er zijn zat mannen die in een relatie iets of zelfs veel meer dan de helft betalen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:10 schreef Kloonhommel het volgende:
TS betaalt niet de helft maar de algehele weekendboodschappen en zelfs meer dan dat. Ff kijken hoe jij dat weer recht gaat lullen.
Jij betaalt kennelijk iets meer dan de helft en hij iets minder dan de helft (dus niet 'nooit iets'). Het feit dat hij aan anderen wel (veel) geld uitgeeft, geeft al aan dat hij niet gierig is en het hem niet om het geld gaat. Hij wil gewoon een financieel gelijkwaardige relatie en dáár heb jij het kennelijk moeilijk mee. Dat het je niet om het geld gaat is onzin, dit hele topic gaat enkel over zijn uitgavengewoontes. Als je nou geklaagd had over de wat lompe manier waarop hij het aanpakt, dan had je wellicht een punt gehad, maar zeuren dat er 'nooit iets vanaf kan' gaat puur om geld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik betaal meer dan de helft en hij nooit iets.
Mag ik dat raar en vervelend vinden en mag ik het ook raar en vervelend vinden dat hij bakken met geld uitgeeft voor zichzelf en voor anderen en niet voor mij?
Ja, hij mag zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft, natuurlijk, ik ben de laatste die hem zijn stomme speelgoedhelicoptertje niet gunt, maar man, er moet toch wel een keer IETS vanaf kunnen?
En 60 euro is veel ja, maar ik vind het fijn om samen te zijn en doe dan extra mijn best met koken en haal lekkere hapjes in huis waardoor het oploopt.
Mensen die zeggen dat ik zeur omdat ik meer geld uitgeef, kennen mij duidelijk niet
Ik heb er wel even genoeg van, niets van hem gehoord vannacht, we van een vriend van hem die me belde om te zeggen dat hij veel te veel gedronken had, wat hij normaal niet doet en dat hij overstuur was...
Wat grappig is, want we hebben iet eens ruzie gehad ofzo, hij zei gewoon dat ik beter weg kon gaan, omdat ik boos was. Dus ik ben kwaad de deur uit gestampt
Maar goed, ik hoor t wel weer denk ik.
Voor de 2e keer: ze betaalt de weekendboodschappen. Mankeert er iets aan je ogen? Niet de helft, niet driekwart. Niet 7/8e maar de gehele weekendboodschappen. Hij zegt dat hij bijdraagt aan de boodschappen doordat hij zijn huis zelf betaalt. Vind je dit nog steeds zo eerlijk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:00 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ze betaalt kennelijk iets meer dan de helft, big difference. Er zijn zat mannen die in een relatie iets of zelfs veel meer dan de helft betalen.
Van de totale maandelijkse uitgaven betaalt zij dus iets meer dan de helft, hij iets minder -- dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Voor de 2e keer: ze betaalt de weekendboodschappen. Mankeert er iets aan je ogen? Niet de helft, niet driekwart. Niet 7/8e maar de gehele weekendboodschappen. Hij zegt dat hij bijdraagt aan de boodschappen doordat hij zijn huis zelf betaalt. Vind je dit nog steeds zo eerlijk?
Dat denk ik niet, want hij heeft het prima voor elkaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Jij betaalt kennelijk iets meer dan de helft en hij iets minder dan de helft (dus niet 'nooit iets'). Het feit dat hij aan anderen wel (veel) geld uitgeeft, geeft al aan dat hij niet gierig is en het hem niet om het geld gaat. Hij wil gewoon een financieel gelijkwaardige relatie en dáár heb jij het kennelijk moeilijk mee. Dat het je niet om het geld gaat is onzin, dit hele topic gaat enkel over zijn uitgavengewoontes. Als je nou geklaagd had over de wat lompe manier waarop hij het aanpakt, dan had je wellicht een punt gehad, maar zeuren dat er 'nooit iets vanaf kan' gaat puur om geld.
Zo te horen zanik je hier bovendien zó vaak over dat hij het inmiddels zat is, dus het zal me niet verbazen als hij er binnenkort een punt achter zet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want hij heeft het prima voor elkaar.
Ik hoop dat TS er zélf een punt achter zet, dat ze wakker wordt en ziet hoe ze gebruikt wordt.
Als je als vrouw iets meer dan de helft van de totale gezamenlijke uitgaven betaalt, word je 'gebruikt'? Geldt dat ook voor mannen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want hij heeft het prima voor elkaar.
Ik hoop dat TS er zélf een punt achter zet, dat ze wakker wordt en ziet hoe ze gebruikt wordt.
Laat ik het anders zeggen: TS láát zich gebruiken en pruttelt alleen af en toe een beetje, maar niet genoeg om een einde aan deze ongelijkwaardige relatie te maken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:27 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Als je als vrouw iets meer dan de helft van de totale gezamenlijke uitgaven betaalt, word je 'gebruikt'? Geldt dat ook voor mannen?
Kun je eens een hele globale schatting of voorbeelden geven van wat er allemaal aan kosten voor hem zijn? Ik kan me er behalve eventueel een extra douche (tenzij ze samen douchen natuurlijk) eigenlijk helemaal niks bij voorstellen namelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Als je het geheel narekent, heeft hij natuurlijk ook m.b.t. de boodschappen een punt: haar verblijf in zijn huis is voor hem niet gratis.
Ze wonen niet samen hè. Zij betaalt alle boodschappen in het weekend, omdat hij het de rest van de week (als ze er dus niet is) óók al moet betalen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:27 schreef 2thmx het volgende:
Als je als vrouw iets meer dan de helft van de totale gezamenlijke uitgaven betaalt, word je 'gebruikt'? Geldt dat ook voor mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |