abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115074957
Lekker dan.. als jij iets wil bespreken wat je dwars zit, dan heeft hij daar geen zin in en kan jij beter weggaan? Mooie boel.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_115075128
Kinderen doen dat trouwens ook, zich ontrekken van gesprekken als de mogelijke uitkomst ze niet zint. Het klinkt als een erg volwassen relatie :')

[ Bericht 71% gewijzigd door Boris_Karloff op 03-08-2012 23:07:52 ]
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:02:08 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115075208
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef Naamah het volgende:
Lekker dan.. als jij iets wil bespreken wat je dwars zit, dan heeft hij daar geen zin in en kan jij beter weggaan? Mooie boel.
Moet ie wel zelf schoonmaken en boodschappen doen... win-win voor TS *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:12:18 #104
107525 Caithlinn
Still me....
pi_115075796
Ts, vraag hem de volgende x dat hij bij je komt om zelf een wc-rol mee te nemen, anders gaat die van jou zo hard... Misschien dat hij dan inziet hoe belachelijk zijn 'tandpasta' eis is...

Sorry hoor, maar wat een vrek. En er niet eens over willen praten? Heel snel wegwezen, want dit gaat alleen maar erger worden. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een jongen zo deed, ik moet juist moeilijk doen om wel zelf te mogen betalen :D
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_115077705
Ok prima al die reacties maarre....wat heeft TS daaraan?
Ik heb het idee dat ze er alleen maar kleiner van wordt ipv euhm..... nuchterder.

Het is een parasitaire relatie of toch anders; zij geeft hem alles en hij haar het idee.
Mss vindt TS dat voldoende.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_115079439
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ok prima al die reacties maarre....wat heeft TS daaraan?
Ik heb het idee dat ze er alleen maar kleiner van wordt ipv euhm..... nuchterder.

Het is een parasitaire relatie of toch anders; zij geeft hem alles en hij haar het idee.
Mss vindt TS dat voldoende.
Ik denk niet dat dat voldoende is, want dit topic is niet voor niets geopend door haar.

En hoezeer ik je ook begrijp, confronteren is beter dan aaien/probleem negeren.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115079962
Ze heeft al 9 maanden een relatie met hem, maakt een topic over hoe "gierig" haar vriend wel niet is en spreekt zichzelf ook nog tegen? :') :') :')

Hoe oud ben je trouwens TS? En je vriend?
pi_115080770
Ik kan niet slapen.

Hij stuurt me een smsje dat hij op stap is gegaan en dat ik dus niet meer langs hoef te komen. Wat ik ook niet va plan ben, maar ik had wel graag de kans willen hebben.
Ja, nu weet ik dat ik emo zeur, ik heb er gewoon een beetje genoeg van om er niet over te kunnen praten en om steeds maar te moeten horen dat ik me aanstel als het om geld gaat.

Probeer je uit te leggen ( met een e-mail, aangezien praten niet werkt) dat het ook ongeveer 50/50 is als je om de beurt gewoon het eten betaalt bij uit eten gaan, dan ik heel graag de ene keer de bios zou betalen en de volgende keer hij, of ik 2 keer en hij 1 dat maakt me niet eens uit, dat ik het liefst de boodschappen om en om zou doen bijvoorbeeld en dat ik het ook niet erg vind als hij iets voor zichzelf koopt, maar dat het me steekt dat ik NOOIT iets krijg terwijl hij wel geld uitgeeft aan zijn vrienden en aan speeltjes en kleding en aftershave en ALLES voor zichzelf, krjg je een reactie terug dat hij niet alles gelezen heeft, maar dat het hem van me tegenvalt dat ik het via de mail doe. En dus drie minuten later een SMSje dat hij met zijn vrienden op stap gaat :r

Het gaat me echt serieus niet om geld. Het gaat me om het idee, het idee dat hij graag aan iedereen geld uitgeeft behalve aan mij. ;(

O en ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek, dus houd gewoon je mond over die onzin.
Leeftijd boeit eigenlijk niet, maar ik ben 24, hij is 29 als dat uitmaakt.

En nu ga ik een paar potjes patience doen om weer rustig te worden in mijn hoofd en daarna ga ik slapen hoop ik. En dan weet ik het nog niet.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:42:03 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115080928
Hoezo had je anders nu nog langs zullen komen? Gezellig weekend wat op ergens laat op de avond met een booty call begint...

Laat hem maar lekker in z'n sop gaarkoken, en je vooral niet druk maken, hij is het niet waard.
En als er iemand is voor wie kennelijk geldt dat hij de prijs van alles maar de waarde van niets kent dan is het je vriendje.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115081086
Laat hem lekker in zijn sop gaarkoken. Loop eens een keer niet als een hondje achter hem aan, bedelend om zijn aandacht en 'liefde', en kijk dan eens wat er gebeurt.
pi_115081121
O en nu baal ik van mezelf dat ik zelfs op internet net gewoon mn mond open durf te trekken.
Hou je bek, ik spreek mezelf niet tegen dus :r

Ik weet niet meer of hij t waard is, das al heel wat, niet steeds in de verdediging meer schieten al iemand iets lulligs over m zegt :r
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:49:00 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115081204
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
O en nu baal ik van mezelf dat ik zelfs op internet net gewoon mn mond open durf te trekken.
Hou je bek, ik spreek mezelf niet tegen dus :r

Ik weet niet meer of hij t waard is, das al heel wat, niet steeds in de verdediging meer schieten al iemand iets lulligs over m zegt :r
Hij zal toch echt zelf moeten ontdekken dat jij het waard bent, en dat hij dat niet ziet ligt aan hem, niet aan jou.
En dat wat je niet voor lief kunt nemen is je het meeste waard...

Laat hem het verschil tussen de prijs van dingen en de waarde van gevoelens maar ontdekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115082282
Grijsmuisje. Die jongen houd totaal geen rekening met jou. Het draait allemaal om hem. Wil je dat? Iemand die enkel aan zichzelf denk?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115083612
Hilarisch al die bijval voor TS. Het enige dat d'r vriend te verwijten valt, is dat'ie lomp is, maar gierig is hij niet. Althans, hij is niet gieriger dan TS: beiden betalen immers ieder de helft van de rekeningen. Als een vrouw de helft betaalt, is ze zielig; als een man de helft betaalt, is'ie een krent?

Hypocriete feministen en slappe mannen die erin meegaan :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2012 02:07:37 ]
pi_115084616
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je laat je gratis neuken,
Het is werkelijk bizar hoeveel mensen dit -- of een variant hierop -- nu al getypt hebben :'). Een vrouw verwijten dat ze zich 'gratis laat neuken' :'). Sommigen noemden TS zelfs een hoer, omdat ze geen financieel voordeel geniet door haar relatie _O-. Serieus, waar is jullie normbesef :')?

Vergeet het verbranden van bh's, het wordt tijd dat mannen uit protest hun portemonnee in de fik zetten :').

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2012 02:59:51 ]
pi_115085675
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik kan niet slapen.

Hij stuurt me een smsje dat hij op stap is gegaan en dat ik dus niet meer langs hoef te komen. Wat ik ook niet va plan ben, maar ik had wel graag de kans willen hebben.
Ja, nu weet ik dat ik emo zeur, ik heb er gewoon een beetje genoeg van om er niet over te kunnen praten en om steeds maar te moeten horen dat ik me aanstel als het om geld gaat.

Probeer je uit te leggen ( met een e-mail, aangezien praten niet werkt) dat het ook ongeveer 50/50 is als je om de beurt gewoon het eten betaalt bij uit eten gaan, dan ik heel graag de ene keer de bios zou betalen en de volgende keer hij, of ik 2 keer en hij 1 dat maakt me niet eens uit, dat ik het liefst de boodschappen om en om zou doen bijvoorbeeld en dat ik het ook niet erg vind als hij iets voor zichzelf koopt, maar dat het me steekt dat ik NOOIT iets krijg terwijl hij wel geld uitgeeft aan zijn vrienden en aan speeltjes en kleding en aftershave en ALLES voor zichzelf, krjg je een reactie terug dat hij niet alles gelezen heeft, maar dat het hem van me tegenvalt dat ik het via de mail doe. En dus drie minuten later een SMSje dat hij met zijn vrienden op stap gaat :r

Het gaat me echt serieus niet om geld. Het gaat me om het idee, het idee dat hij graag aan iedereen geld uitgeeft behalve aan mij. ;(

O en ik zie niet waar ik mezelf tegenspreek, dus houd gewoon je mond over die onzin.

En nu ga ik een paar potjes patience doen om weer rustig te worden in mijn hoofd en daarna ga ik slapen hoop ik. En dan weet ik het nog niet.
Damn, hij neemt je totáál niet serieus. Dat zou mij dus echt (écht) kwaad maken. Weglopen als een grote huilbaby en verwachten dat jij alles slikt (wat je ook netjes doet).

Een 29-jarige die zich zo gedraagt. :').

Maar ja, het ziet ernaaruit dat jij toch geen stappen gaat nemen en de boel niet gaat laten escaleren dus, ehm, ja, veel plezier met hem. (En met je opgekropte gevoelens.)
pi_115085676
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 02:58 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het is werkelijk bizar hoeveel mensen dit -- of een variant hierop -- nu al getypt hebben :'). Een vrouw verwijten dat ze zich 'gratis laat neuken' :'). Sommigen noemden TS zelfs een hoer, omdat ze geen financieel voordeel geniet door haar relatie _O-. Serieus, waar is jullie normbesef :')?

Vergeet het verbranden van bh's, het wordt tijd dat mannen uit protest hun portemonnee in de fik zetten :').
Heb je alles doorgelezen?
pi_115085685
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
Jij vroeg of het normaal is; wij zijn het min of meer unaniem met elkaar eens dat wat hij doet niet normaal is. Vervolgens bespreken wij zijn gedrag in detail, waarbij jij je aangevallen voelt. Denk even na over wat we zeggen en probeer te relativeren. Wij kennen hem niet, wij weten alleen hoe hij is met wat jij ons over hem vertelt en wij reageren dus objectiever dan jij (wij zijn niet emotioneel verbonden). Denk er even over na; over wat wij allemaal over hem hebben gezegd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2012 04:27:50 ]
pi_115086188
Klinkt afschuwelijk. Als ik dit zo lees valt 50/50 met uit eten nog mee. Je hoeft niet eens meer te betalen als je een duurder gerecht hebt gekozen??
pi_115086616
Het einde nadert..
BlaBlaBla
pi_115086624
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 02:05 schreef 2thmx het volgende:
Hilarisch al die bijval voor TS. Het enige dat d'r vriend te verwijten valt, is dat'ie lomp is, maar gierig is hij niet. Althans, hij is niet gieriger dan TS: beiden betalen immers ieder de helft van de rekeningen. Als een vrouw de helft betaalt, is ze zielig; als een man de helft betaalt, is'ie een krent?

Iets zegt me dat je niet alles hebt gelezen :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:49 schreef Leandra het volgende:

Laat hem het verschil tussen de prijs van dingen en de waarde van gevoelens maar ontdekken.
Mooi gezegd!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:03:48 #122
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115086798
quote:

Dat onderstreepte de had je m.i. weg mogen laten, het is immers zijn goed recht om met zíjn geld te doen wat híj wil. Je kunt iemand niet gaan verplichten zijn geld aan je uit te geven omdat jij dat andersom wel graag doet (door bv. bloemen te kopen o.i.d.).
Het deel waar het om zou moeten gaan is dat hij jou, zonder goede reden, meer laat betalen aan de boodschappen waar jullie samen gebruik van maken. Dat slaat namelijk nergens op.

Ik vind 60 euro voor een weekend overigens wel erg veel :{
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:05:44 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115086808
vriendje zal nu misschien vannacht ladderzat contact hebben lopen zoeken of ze hem op kon komen halen met de taxi of zo...op har kosten natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_115086843
quote:

quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 02:58 schreef 2thmx het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') jij hebt het topic niet goed doorgelezen en zet je nu met deze reacties jezelf voor lul :') :') :') :') :') :')

TS betaalt niet de helft maar de algehele weekendboodschappen en zelfs meer dan dat. Ff kijken hoe jij dat weer recht gaat lullen.
pi_115086895
quote:
Ik kan niet slapen.

Hij weet heel goed hoe het met het geld en eerlijkheid zit. Dus dat hoef je hem niet eens meer uit te leggen. Gewoon hem dumpen en je zal zien dat je heel anders behandeld wordt door je volgende vriendje want deze huidige vriendje geeft niks om je.
pi_115087076
quote:

Ik zal dan wel slappe hap zijn, maar ik vind het absurd om in een relatie alles op een weegschaal te leggen. En niet gierig? In 9 maanden heeft ze alleen een halve pot olijven gekregen. Ik moet er hard om lachen, maar het is natuurlijk in en in triest.
Verder vind ik het behoorlijk triest om te verwachten dat je vriendin de helft van de kosten (gas, licht,water, etc) betaalt als ze in de weekenden bij je is. TS wordt dan ook nog een poot uitgedraait, want 60 euro is natuurlijk veel meer als wat hij aan kosten heeft. De meeste kosten lopen gewoon door ongeacht of ze er wel of niet is. En een 29 jarige die zich aan een gesprek onttrekt als een klein kind spreekt ook niet erg voor hem.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115087235
Dumpen gaat ze echt niet doen :') Ze heeft al 9 maanden volgehouden het zou me niet eens verbazen als dit nog eens doorgaat tot een jaar of 5. TS, je bent 24 wordt het niet eens tijd dat jij je oogjes open doet en eens helder ga nadenken. Je wordt als een trekpop behandeld. "Maak schoon" "Betaal boodschappen". Ik zou dit echt niet pikken van mijn vriend hoe lief/goed de seks/weet ik veel wat is. Er zijn grenzen van nemen en geven.
pi_115087296
En als ze hem dumpt gaat vriendlief vast rondbazuinen dat ze hem alleen heeft gedumpt omdat ze geld van hem wilde :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115087764
quote:

Ik betaal meer dan de helft en hij nooit iets.
Mag ik dat raar en vervelend vinden en mag ik het ook raar en vervelend vinden dat hij bakken met geld uitgeeft voor zichzelf en voor anderen en niet voor mij?

Ja, hij mag zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft, natuurlijk, ik ben de laatste die hem zijn stomme speelgoedhelicoptertje niet gunt, maar man, er moet toch wel een keer IETS vanaf kunnen?

En 60 euro is veel ja, maar ik vind het fijn om samen te zijn en doe dan extra mijn best met koken en haal lekkere hapjes in huis waardoor het oploopt.

Mensen die zeggen dat ik zeur omdat ik meer geld uitgeef, kennen mij duidelijk niet :')

Ik heb er wel even genoeg van, niets van hem gehoord vannacht, we van een vriend van hem die me belde om te zeggen dat hij veel te veel gedronken had, wat hij normaal niet doet en dat hij overstuur was...
Wat grappig is, want we hebben iet eens ruzie gehad ofzo, hij zei gewoon dat ik beter weg kon gaan, omdat ik boos was. Dus ik ben kwaad de deur uit gestampt :')

Maar goed, ik hoor t wel weer denk ik.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:30:19 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115087882
Wil je deze oneerlijke 'verdeling' een halt toeroepen, moet je imo hem toch echt met gelijke munt terugbetalen. Dus niet allemaal lief en lekker voor hem in huis halen.
Een grote pot Ben&Jerry's voor jou en hij bijt maar op een houtje.

Je geeft hem uiteindelijk zelf de mogelijkheid om door te gaan met zijn kneuterige gedrag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115087944
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:30 schreef Copycat het volgende:
Wil je deze oneerlijke 'verdeling' een halt toeroepen, moet je imo hem toch echt met gelijke munt terugbetalen. Dus niet allemaal lief en lekker voor hem in huis halen.
Een grote pot Ben&Jerry's voor jou en hij bijt maar op een houtje.

Je geeft hem uiteindelijk zelf de mogelijkheid om door te gaan met zijn kneuterige gedrag.
Als ik het zo inschat gaat ook die boodschap niet inzinken.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:39:13 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115088042
Hij heeft een vriend laten bellen? Wat een wijf :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:41:59 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115088088
Bel mijn betaalautomaat effe, ik moet mijn eten voor komende week nog veiligstellen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115088098
Het enige wat ik lees, is dat je het slikt, een relatie mee onderhoudt en je gewillig laat gebruiken.

In dit geval doe je het zelf. Niet je vriend.
pi_115088338
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:24 schreef Grijsmuisje het volgende:

Wat grappig is, want we hebben iet eens ruzie gehad ofzo, hij zei gewoon dat ik beter weg kon gaan, omdat ik boos was. Dus ik ben kwaad de deur uit gestampt :')

Ik geloof dat ik dit nog het ergste vind. En TS, trek je niet teveel aan van de reacties van degenen die het niet begrijpen/niet het hele topic hebben gelezen, er staat genoeg tussen waar je hopelijk wel wat aan hebt.
pi_115088621
TS, ik neem aan dat de volgende keer dat je hem ziet je hem gewoon dumpt? Dit heeft al 9 maanden te lang geduurd.
pi_115089133
Niet teveel pleasen meer he.

En niets aantrekken van sommige mensen hier die niet t hele topic hebben gelezen en zeggen dat hij niet gierig is enz..

Wat ga je nu doen? Ik ben benieuwd.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2012 11:49:36 ]
pi_115089476
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef Pakspul het volgende:
Als ik TS was had ik de pijp-, trek- en andere beurten in rekening gebracht.
Had ik al voorgesteld. :P

Weekendboodschappen voor 60 euro....dat geef ik per week uit aan alle boodschappen(en vaak zit ik eronder en er eet 5 x in de week iemand met me mee 's avonds ;) ) Je laat je misbruiken meisje, huishoudster zijn en zijn boodschappen betalen en dan wordt hij boos als je aangeeft dat je erover wil praten....ja allicht want hij wil niets veranderen, zou ik ook niet willen als alles voor me betaald en gedaan werd en daar geen reden voor was :+ . Verdorie moet die zelf gaan betalen en schoonmaken....weg huishoudster met benefits en geldsponsor. ;( Hij moet wel verrekte goed zijn in bed. :Y)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 12:13:43 #139
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_115090159
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij zal toch echt zelf moeten ontdekken dat jij het waard bent, en dat hij dat niet ziet ligt aan hem, niet aan jou.
En dat wat je niet voor lief kunt nemen is je het meeste waard...

Dit is een zinnige opmerking.
Voor de rest heb ik niet alles doorgelezen, maar wel genoeg om het verhaal een beetje te begrijpen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 12:26:52 #140
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_115090543
quote:
Ik heb er wel even genoeg van, niets van hem gehoord vannacht, we van een vriend van hem die me belde om te zeggen dat hij veel te veel gedronken had, wat hij normaal niet doet en dat hij overstuur was...
Bereid je maar alvast voor op die drankrekening, want het is jouw schuld dat hij zo veel moest drinken.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_115091394
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 09:10 schreef Kloonhommel het volgende:
TS betaalt niet de helft maar de algehele weekendboodschappen en zelfs meer dan dat. Ff kijken hoe jij dat weer recht gaat lullen.
Ze betaalt kennelijk iets meer dan de helft, big difference. Er zijn zat mannen die in een relatie iets of zelfs veel meer dan de helft betalen.
pi_115091788
quote:

[..]

Ik betaal meer dan de helft en hij nooit iets.
Mag ik dat raar en vervelend vinden en mag ik het ook raar en vervelend vinden dat hij bakken met geld uitgeeft voor zichzelf en voor anderen en niet voor mij?

Ja, hij mag zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft, natuurlijk, ik ben de laatste die hem zijn stomme speelgoedhelicoptertje niet gunt, maar man, er moet toch wel een keer IETS vanaf kunnen?

En 60 euro is veel ja, maar ik vind het fijn om samen te zijn en doe dan extra mijn best met koken en haal lekkere hapjes in huis waardoor het oploopt.

Mensen die zeggen dat ik zeur omdat ik meer geld uitgeef, kennen mij duidelijk niet :')

Jij betaalt kennelijk iets meer dan de helft en hij iets minder dan de helft (dus niet 'nooit iets'). Het feit dat hij aan anderen wel (veel) geld uitgeeft, geeft al aan dat hij niet gierig is en het hem niet om het geld gaat. Hij wil gewoon een financieel gelijkwaardige relatie en dáár heb jij het kennelijk moeilijk mee. Dat het je niet om het geld gaat is onzin, dit hele topic gaat enkel over zijn uitgavengewoontes. Als je nou geklaagd had over de wat lompe manier waarop hij het aanpakt, dan had je wellicht een punt gehad, maar zeuren dat er 'nooit iets vanaf kan' gaat puur om geld.

Zo te horen zanik je hier bovendien zó vaak over dat hij het inmiddels zat is, dus het zal me niet verbazen als hij er binnenkort een punt achter zet.
pi_115091901
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:00 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ze betaalt kennelijk iets meer dan de helft, big difference. Er zijn zat mannen die in een relatie iets of zelfs veel meer dan de helft betalen.
Voor de 2e keer: ze betaalt de weekendboodschappen. Mankeert er iets aan je ogen? Niet de helft, niet driekwart. Niet 7/8e maar de gehele weekendboodschappen. Hij zegt dat hij bijdraagt aan de boodschappen doordat hij zijn huis zelf betaalt. Vind je dit nog steeds zo eerlijk?
pi_115092059
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:14 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Voor de 2e keer: ze betaalt de weekendboodschappen. Mankeert er iets aan je ogen? Niet de helft, niet driekwart. Niet 7/8e maar de gehele weekendboodschappen. Hij zegt dat hij bijdraagt aan de boodschappen doordat hij zijn huis zelf betaalt. Vind je dit nog steeds zo eerlijk?
Van de totale maandelijkse uitgaven betaalt zij dus iets meer dan de helft, hij iets minder -- dat bedoelde ik.

Als je het geheel narekent, heeft hij natuurlijk ook m.b.t. de boodschappen een punt: haar verblijf in zijn huis is voor hem niet gratis. Daarnaast vraag ik me af of ze de kosten van de weekendboodschappen niet overdrijft (als student kon ik met 60 euro bijna een maand lang de boodschappen doen :')), en zo niet, wie dan bepaalt welke boodschappen er gedaan worden.
pi_115092091
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:10 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Jij betaalt kennelijk iets meer dan de helft en hij iets minder dan de helft (dus niet 'nooit iets'). Het feit dat hij aan anderen wel (veel) geld uitgeeft, geeft al aan dat hij niet gierig is en het hem niet om het geld gaat. Hij wil gewoon een financieel gelijkwaardige relatie en dáár heb jij het kennelijk moeilijk mee. Dat het je niet om het geld gaat is onzin, dit hele topic gaat enkel over zijn uitgavengewoontes. Als je nou geklaagd had over de wat lompe manier waarop hij het aanpakt, dan had je wellicht een punt gehad, maar zeuren dat er 'nooit iets vanaf kan' gaat puur om geld.

Zo te horen zanik je hier bovendien zó vaak over dat hij het inmiddels zat is, dus het zal me niet verbazen als hij er binnenkort een punt achter zet.
Dat denk ik niet, want hij heeft het prima voor elkaar.
Ik hoop dat TS er zélf een punt achter zet, dat ze wakker wordt en ziet hoe ze gebruikt wordt.
pi_115092234
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik hoop dat TS er zélf een punt achter zet, dat ze wakker wordt en ziet hoe ze gebruikt wordt.
Inderdaad :Y , hij vind het wel prima, houdt hij meer over voor het kopen van nutteloze helicoptertjes. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115092318
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je als vrouw iets meer dan de helft van de totale gezamenlijke uitgaven betaalt, word je 'gebruikt'? Geldt dat ook voor mannen?
pi_115092539
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:27 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Als je als vrouw iets meer dan de helft van de totale gezamenlijke uitgaven betaalt, word je 'gebruikt'? Geldt dat ook voor mannen?
Laat ik het anders zeggen: TS láát zich gebruiken en pruttelt alleen af en toe een beetje, maar niet genoeg om een einde aan deze ongelijkwaardige relatie te maken.
Natuurlijk is het prima om samen de kosten te delen, maar als er nooit een kadootje of bloemetje of andere attentie afkan lijkt me een kille zakelijke en berekenende bedoening.
pi_115092567
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:19 schreef 2thmx het volgende:

[..]
Als je het geheel narekent, heeft hij natuurlijk ook m.b.t. de boodschappen een punt: haar verblijf in zijn huis is voor hem niet gratis.
Kun je eens een hele globale schatting of voorbeelden geven van wat er allemaal aan kosten voor hem zijn? Ik kan me er behalve eventueel een extra douche (tenzij ze samen douchen natuurlijk) eigenlijk helemaal niks bij voorstellen namelijk.
pi_115092592
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:27 schreef 2thmx het volgende:
Ze wonen niet samen hè. Zij betaalt alle boodschappen in het weekend, omdat hij het de rest van de week (als ze er dus niet is) óók al moet betalen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')