Oh, je bedoelt als bij de jaarafrekening blijkt dat hij minder gebruikt heeft dan hij aan maandelijkse voorschotten betaalt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weet je wat het leuke is, de huisvestkosten kan hij deels terugkrijgen (teruggave stroom/gas/water), zou hij dat dan netjes aan TS betalen?
Die dildo fluistert geen lieve dingen in haar oorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:30 schreef ikhebgelijk het volgende:
Het feit dat TS haar relaas hier op fok gooit zeg genoeg over de relatie denk ik.
Het is heel simpel TS moet de plus en min punten afwegen. En dan tot de conclusie komen dat een dildo goedkoper is.
haar vriend alleen als ze hem er voor betaald.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die dildo fluistert geen lieve dingen in haar oor
Maar die vraagt ook geen geld na gebruikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, wellicht hebben we een gat in de markt gevondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
haar vriend alleen als ze hem er voor betaald.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar die vraagt ook geen geld na gebruik
3 zielen, 1 gedachte...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, wellicht hebben we een gat in de markt gevonden
Een dildo met bluetooth headset voor lieve woordjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Nee man gewoon een dildo sweet talk app voor de smartphone.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een dildo met bluetooth headset voor lieve woordjes
Sensoren inbouwen zodat het ook nog een beetje interactief is.
Damn, we gaan binnenlopen, zijn we TS een percentage verschuldigd voor de inspiratie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een dildo met bluetooth headset voor lieve woordjes
Sensoren inbouwen zodat het ook nog een beetje interactief is.
Kan ook. Dan moet je wel het flitslicht van de camera gebruiken om haar hartslag te meten. Dan kun je die sweet talk op een hoger niveau brengen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:37 schreef ikhebgelijk het volgende:
[..]
Nee man gewoon een dildo sweet talk app voor de smartphone.
Misschien kunnen we er een op de markt proberen te brengen, wat vrouwelijke inbreng in zo'n project is nooit weg. Misschien is het echt een gat in de marktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weer 2 maanden boodschappenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een op de markt proberen te brengen, wat vrouwelijke inbreng in zo'n project is nooit weg. Misschien is het echt een gat in de markt. Worden we rijk en geven we TS ook wat als compensatie voor het puike idee, kan ze wat dingen voor dat geweldige vriendje van haar betalen.
Ik dacht meer aan wat geld voor een huishoudsterquote:
Als ik het vriendje een beetje juist inschat dan doet hij de huishoudster er ook nog even bij....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan wat geld voor een huishoudster
Zodat ie niet hoeft te betalenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik het vriendje een beetje juist inschat dan doet hij de huishoudster er ook nog even bij....
quote:
Nee, wij hebben nog steeds twee huizen, en degene van wie het huis is waar we zijn betaalt in principe de boodschappen, met daarbij de aantekening dat we beduidend vaker gezamenlijk in zijn huis zijn dan in het mijne, maar dat is niet mijn keuze.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:47 schreef Kloonhommel het volgende:
Betalen jullie ook 50% van weekendboodschappen (ik neem aan dat jullie dan niet samenwonen)? Hoe zit het met benzine? (ook weer neem ik aan dat slechts 1 van jullie een auto heeft).
Dit vind ik eigenlijk niet meer dan normaal... het is zo 1820 dat de man alles voor de man moet dokken...quote:Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Nee, voor een eerste date is het helemaal niet vreemd, maar als je al 9½ maand een relatie hebt dan kun je dat best af en toe loslaten en eens wat voor de ander betalen, helemaal als er flinke inkomensverschillen zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef polariteit het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk niet meer dan normaal... het is zo 1820 dat de man alles voor de man moet dokken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |