Deel 1: Vriend betaalt niets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn vriend geeft nooit geld uit aan mij.
Ik heb al een tijdje een vriend, het gaat op zich allemkaal prima en we hebben veel lol samen en goede seks.
Alleen geeft hij nooit geld aan me uit.
Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Als ik bij hem ben en we doen boodschappen ' moet' ik betalen, want hij betaalt de rest van de tijd alles voor zijn huis.
Ik vrees voor mijn verjaardag en met Kerst kreeg ik niets.
Ik heb voor hem toen wel een kleinigheidje gekocht, we waren nog niet zo lang samen, dus ik ond het niet zo raar dat ik niets kreeg.
Als hij op stap gaat met vrienden, betaalt hij gewoon rondjes enzo, met mij doen we ieder de helft.
Hij heeft ook een verjaardagsfeest gegeven waar ik niet uitgenodigd was (we kenden elkaar niet zo lang) en dat heeft veel geld gekost en hij koopt heel vaak dure dingen voor zichzelf. Laatst heeft hij zo'n helicoptertje besteld dat je kan besturen met de ipad en ik heb letterlijk nog nooit iets gekregen van hem. Ik oest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
Wat moet ik hiermee? Is dat normaal?
Op mobiel kun je ook reeksen toch? Maar het is al een reeks zie ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:04 schreef zarGon het volgende:
(Had onbedoeld de lapo. Ben op mobiel, pas de OP zo wel aan. Kan een mod dit topic reeksen?)
Eerste keer dat ik een vervolgdeel open op mijn mobiel; het topic wordt blijkbaar automatisch gereekst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op mobiel kun je ook reeksen toch? Maar het is al een reeks zie ik
4 jaar, en ja voor de rest klopt alles. Laag zelfbeeld, geen zelfvertrouwen. Zij beseft het allang maar kan zich niet overhalen om te doen wat ze moet doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm... Wel off-topic, maar hoe lang is dit aan de gang eigenlijk? Ik begrijp het gewoon niet... Enige wat ik kan bedenken is dat ze geen zelfrespect heeft, een laag zelfbeeld heeft en vertrouwen in haarzelf mist. Maar ja, ook zij zal het ooit beseffen.
Dus als hij condooms/pil betaald is het klaar voor jou en kan hij zijn huidige levenstijl voortzetten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:07 schreef Leandra het volgende:
Dus jullie hebben allebei je eigen huisvestingskosten, en als hij doordeweeks bij jou is zit hij volledig op jouw kosten te eten/drinken/snoepen, en als jij in het weekend bij hem bent dan moet jij niet alleen alle boodschappen voor het weekend betalen, maar je mag als dank zijn huis ook nog eens gratis schoonmaken?
Ik mag hopen dat hij zijn eigen condooms betaalt, en als jullie het zonder doen dan zou ik hem laten meebetalen aan de pil.
Je wordt in de maling genomen, al even afgezien van het feit dat hij 2 keer zoveel verdient als jij.
Deze vent investeert op geen enkele manier in je, run!
En TS maakt gratis schoon kennelijk.... hij deelt zijn kosten voor hem voordeliger dan 50/50.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:10 schreef papernote het volgende:
Oftewel: hij zorgt er voor dat zijn kosten netjes 50/50 worden gedeeld. Zij (de TS) is te laks om dit te doen en komt hier over klagen.
Nee, dat komt erbij.... wat hij doet is natuurlijk sowieso absurd, maar als hij zeikt en zij wil blijven dan zal ze hem ook moeten laten meebetalen aan de kosten die zij maakt om seks met hem te kunnen hebben met een zo klein mogelijk risico op een zwangerschap.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus als hij condooms/pil betaald is het klaar voor jou en kan hij zijn huidige levenstijl voortzetten?
Naar wat ik uit TS haar rommelige verhaal begreep betaald TS 100% en niet 50.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En TS maakt gratis schoon kennelijk.... hij deelt zijn kosten voor hem voordeliger dan 50/50.
Alleen al om het schoonmaken zou TS max de helft van de boodschappen moeten betalen.
Nee, dan is het niet automatisch 100%, maar het feit dat zij schoonmaakt en alle weekendboodschappen betaalt is ronduit absurd, de kosten van een schoonmaakster zijn sowieso al de helft van de kosten van weekendboodschappen, dus dat zou hij haar iig al moeten vergoeden als hij het zo "eerlijk" wil verdelen omdat hij de rest van de kosten van zijn huisvesting al betaalt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Naar wat ik uit TS haar rommelige verhaal begreep betaald TS 100% en niet 50.
Maar ff voor de goede orde, omdat TS het hele huishouden doet, zou ze slechts 50% moeten betalen? En wat als TS stopt met het huishouden, is het dan 100?
Ik krijg hier grote vraagtekens bij. Is het dan ook een zooi als TS komt/ Of is het niet schoon volgens haar normen en gaat ze dan uit zichzelf aan de slag? Als ik bezoek krijg zorg ik van te voren dat het wat netjes oogt bij mij thuis. En zaken als wc en badkamer houdt ik sowieso goed schoon. als ik ergens een hekel aan heb dan is het ergens te komen en er is een verschrikkelijk gore wc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En TS maakt gratis schoon kennelijk.... hij deelt zijn kosten voor hem voordeliger dan 50/50.
Alleen al om het schoonmaken zou TS max de helft van de boodschappen moeten betalen.
Weet je wat het leuke is, de huisvestkosten kan hij deels terugkrijgen (teruggave stroom/gas/water), zou hij dat dan netjes aan TS betalen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dan is het niet automatisch 100%, maar het feit dat zij schoonmaakt en alle weekendboodschappen betaalt is ronduit absurd, de kosten van een schoonmaakster zijn sowieso al de helft van de kosten van weekendboodschappen, dus dat zou hij haar iig al moeten vergoeden als hij het zo "eerlijk" wil verdelen omdat hij de rest van de kosten van zijn huisvesting al betaalt.
De regeling zoals hij die ingesteld heeft is absurd, dat staat buiten kijf, maar dat hij wel zijn vaste lasten met haar verrekent door haar de boodschappen te laten betalen, maar niet haar inspanning in zijn huis verrekent is hypocriet van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |