Ik moet er om 8 uur zijn, dus 7.15 weg dus half 7 op ofzo dus niet zo langquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel even GTA IV doen!
Inderdaad, geen nieuwe transfers. Wel veel silver IFs en een paar golds maar dat is niet de moeite waard. Ook nog geen x2 kans, dus echt nuttelooze happy hours vandaagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet er wel wat zijn waarvoor je packs opent. Nu is er echt niets bijzonders
en ik zie geen cheap contractsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, geen nieuwe transfers. Wel veel silver IFs en een paar golds maar dat is niet de moeite waard. Ook nog geen x2 kans, dus echt nuttelooze happy hours vandaag
Goed bezig!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:30 schreef Toefjes het volgende:
JoodNL mag iets op de TP zetten voor 1000c. Ik mag nog een rondje doorspelen.
Dank je, mijn moeder zal trots zijnquote:
Of het komt omdat ze FC Bacardi kennen en gewoon bang zijn voor je skills GJE!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik word continu weggeklikt
85 attack schrikt ze denk ik af
hoeveel sterren is je team?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik word continu weggeklikt
85 attack schrikt ze denk ik af
Goed gespeeld.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:30 schreef Toefjes het volgende:
JoodNL mag iets op de TP zetten voor 1000c. Ik mag nog een rondje doorspelen.
4,5quote:
Ja, dat is mijn zwakste punt...hap, hap hap.... Ik moet ook wat meer skills gaan leren XDquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die Kandji maakte wel zieke solo's
Gewoon L2 inhouden en gewoon maar wat doen. Ik heb geen idee wat voor skill ik doe, maar met Kandji gaat het meestal wel de goede kant opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn zwakste punt...hap, hap hap.... Ik moet ook wat meer skills gaan leren XD
Dat moet je niet zeggen! Elke skill die ik doe is altijd precies zo bedoeld. Tenzij ze fout gaan ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon L2 inhouden en gewoon maar wat doen. Ik heb geen idee wat voor skill ik doe, maar met Kandji gaat het meestal wel de goede kant op
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon L2 inhouden en gewoon maar wat doen. Ik heb geen idee wat voor skill ik doe, maar met Kandji gaat het meestal wel de goede kant op
Volgens mij is Fuszy daar wel een beest in! Maar jij moet helpen en wij niet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef Kamikazie het volgende:
Wie is er hier handig met excel of openoffice? Moet een heleboel data in grafiekjes zien te krijgen.
Beloofd me moeder te helpen voor haar werk
Hmpf, laat dan ook maar he! GTA doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij is Fuszy daar wel een beest in! Maar jij moet helpen en wij niet!
Nu kan Hoilett ook nog in de spits, lekker veel peesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:03 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe transfers;
https://docs.google.com/s(...)1SGtaLUE&output=html
Of hij vannacht nog langskomt bij zijn kamer misschien?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en wat bedoelt die koreaan daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |