quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
Kreeg van een tegenstander een message: "hoe kom je aan zoveel coins?"
Mijn antwoord: "Bronze pack methode, cheat engine om de rommel snel te kunnen verkopen en veel te weinig seks".
Zijn antwoord: "huh"
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 uit en 1 thuis wedstrijd. Alles staat in mijn post van eerder op de middag, die nu ook in de OP opgenomen is
Waar dan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
@Ravioli, kun je deze post in de OP zetten?
Ow, heb ik het in een andere post gezet, haha. My bad. uit-en thuis dus. en beslissingswedstrijd bij gelijke scores (behalve gelijk spel.)quote:
Zal het er even bijzettenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, heb ik het in een andere post gezet, haha. My bad. uit-en thuis dus. en beslissingswedstrijd bij gelijke scores (behalve gelijk spel.)
juist wel.. over 100 ml in 1 verpakking mag sowieso niet mee..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
Als je gaat vliegen hoeven vloeistoffen van minder dan 100 ml toch niet in zo'n zakje of wel?
CORRECT!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
Als je gaat vliegen hoeven vloeistoffen van minder dan 100 ml toch niet in zo'n zakje of wel?
Gewoon alles uit-en thuis. Is het eerlijkstquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:11 schreef RavioliPunch het volgende:
Kwartfinale en halve finale toch ook uit- en thuiswedstrijd?
Klopt ja, even op de site gekekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
juist wel.. over 100 ml in 1 verpakking mag sowieso niet mee..
vloeistof wat wel mee mag altijd in zo'n zakje.
Hoeveel vrouwen wil jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat ik wel weet is dat je vanuit Afrikaanse landen alles mee kan nemen wat je wil
Finale ook? Laten we het officeel houdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon alles uit-en thuis. Is het eerlijkst
150kquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat we m dan zelf wel gekocht zouden hebbenVoor hoeveel heb je m gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |