Wat is er gebeurdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En we neuken ook niet meer onderling.

Ik denk dat we maar moeten gaan scheiden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles is net 1 grote familie geworden.. een saai sleurderige relatie

Eerst vreemdgaan! Anders komen er nooit meer rellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat we maar moeten gaan scheiden.

indirect heb ik best wel wat mannen geneukt van fok. Of niet dan, heatwave.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En we neuken ook niet meer onderling.
 .
.

Die kans is aanwezig jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
indirect heb ik best wel wat mannen geneukt van fok. Of niet dan, heatwave..
 .
.

Sorry dat ik besta!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]Vanaf het moment dat je binnenkwam...

Als dat een beginnend cartoonist is ben ik volleerd striptekenaar.quote:

We kunnen het over de Nederlandse strafmaat gaan hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Face it, we zijn door de onderwerpen heen.

Wil je er iets over kwijt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen het over de Nederlandse strafmaat gaan hebben.

maar dat is dus allemaal niet recentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Wat dat betreft zal Martin ook wel hoog scoren....
 .
.

Verjaart zoiets ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar dat is dus allemaal niet recent.

Daar kan je wel wat aan doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:

Vergeleken met vroegah ben ik ook wel vroom bezig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]

Alles kanquote:
 .
.  .
.

Hmm ja, dan tja, succes met meeten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Alles kan.
Maar zoals je weet moet het op meets gebeuren, niet online voor mij.

Er zijn er niet zoveel meer tegenwoordigquote:
 .
.  

En die beregezellige spelletjesmeet van afgelopen weekend (toch) bij Royco?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn er niet zoveel meer tegenwoordig.
Oh well.

Buitenkansloosje gemist bedoel je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die beregezellige spelletjesmeet van afgelopen weekend (toch) bij Royco?
Buitenkansje gemist HW.
 .
.

Hoe wanhopiger, hoe makkelijker toch HW.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buitenkansloosje gemist bedoel je?.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |