Jup en over Eva de echte vrouw!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
God? gaan we opeens over sprookjes lullen?
Je zei hélémaal niks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat zei ik dan voor ik die vrucht at? Alleen god kan dat weten
Je had het net toch ook over hoe mooi Amsterdam wel niet wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
God? gaan we opeens over sprookjes lullen?
Nee hoor ik snap je wel. Zit je maar een beetje te stangenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze wist niet wat goed of slecht was. Hoe kon ze dat begrijpen dan? Of gaat dit je pet te boven? (en ben je niet blij dat je bestaat dan? Eren die hap nogmaals! )
Ik vind Grietje nog steeds wel een tof wijf trouwensquote:
Als God nou gewoon wat eerder de keuken had bedacht, was ze nooit in de buurt van die appelboom gekomen.quote:
Een natte scheet een oerkreet noemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zei wel wat hoor! Dat was mn oerkreet namelijk
Dat ook jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als God nou gewoon wat eerder de keuken had bedacht, was ze nooit in de buurt van die appelboom gekomen.
Werelderfgoedstuk, dus niet alleen ik, de hele wereld vindt datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef MrMonkeyman het volgende:
Je had het net toch ook over hoe mooi Amsterdam wel niet was
Blijf maar lekker hangen in in het verleden behaalde resultaten, wij gaan voor de toekomstquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werelderfgoedstuk, dus niet alleen ik, de hele wereld vindt dat.
met je zielloze boerengehucht.
oerkreet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zei wel wat hoor! Dat was mn oerkreet namelijk
Oh, dat is wel mooi altijd. Opeens is het niet meer gezellig, niet meer mooi, niet meer sfeervol, maar wel heel erg techy!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Blijf maar lekker hangen in in het verleden behaalde resultaten, wij gaan voor de toekomst![]()
FARMERS IN SPACE!
Eindhoven alles! Veel plezier met je finsequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat is wel mooi altijd. Opeens is het niet meer gezellig, niet meer mooi, niet meer sfeervol, maar wel heel erg techy!
nerds in space, succes ermee, ik pik nog even een finse op vanavond in mijn lelijke kutstad vol toeristen.
Lonely planet, eindhoven.
Jouw argument was dat je een Finse ging oppakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jouw argument was dat je een Finse ging oppakkenZoals?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
we waren er net vanafquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:22 schreef Kluts het volgende:
Ah, het wekelijkse Amsterdam-bashen is weer begonnen?
En hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |