quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik vind die anderen anders net iets té. Ik heb meestal vrouwen gedate die er tussen in zitten.
Om eerlijk te zijn maakt mij het ook niet zo uitOf iemand die alleen maar konijnenvoer eet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw of van koken of van eten houdt. Ik houd iig zelf heel erg veel van koken. Zou het jammer vinden om eten te koken voor iemand die dan telkens om de ketchup vraagtTap tap tap
Ik moet nog eerst heel even beter leren Indisch koken, mijn ouders geven soms wel kookcursussen weg aan kennissen. Tante van mij kan echt hemels Turks en Indisch kokenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is idd wel jammer! Wanneer ga je voor ons koken?
Beeeeuh, vrouwen moet een buikje hebben. Is lekker zacht en knuffelt beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of iemand die alleen maar konijnenvoer eet.
Klinkt goed.. zeg maar wanneer we aan kunnen schuivenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:12 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik moet nog eerst heel even beter leren Indisch koken, mijn ouders geven soms wel kookcursussen weg aan kennissen. Tante van mij kan echt hemels Turks en Indisch koken
[..]
Beeeeuh, vrouwen moet een buikje hebben. Is lekker zacht en knuffelt beter
Kennelijk, want je zegt het toch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Kreator het volgende:
Ik vind 'Evie' echt een hele geile naam. Klopt dit?
Waarom is het een geile naam?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Kreator het volgende:
Jij mag altijd schuiven bij mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt goed.. zeg maar wanneer we aan kunnen schuiven
Ik moet denken aan Pokémonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Kreator het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:16 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jij mag altijd schuiven bij mij
Breek mij de bek niet openquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Niks tegen Eindhoven heh, cultuurstad van Nederland
Ik ben het er niet mee eens, ik moet dan aan pokemon denken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
En als ik het zeg dan is het zo. Goed gezegd, Samzz..
Cultuur in Eindhoven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Niks tegen Eindhoven heh, cultuurstad van Nederland
BOERUH! BOERUH!quote:
Ja jonguh! Meer kan je toch niet verwachten van een Eindhovense boer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BOERUH! BOERUH!
EINTHOVUH DE GEKSTU!!!
Dat was het wel.
Dutch Design Weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |