die ik tien keer leuker vond in SATC dan die stomme Bigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die moest ik even Googlen
Hij doet me aan John Corbett denken
Dat. Al is het niet per se 'mooier' maar gewoon échter. Vraag me af hoeveel er aan foto 1 is gesleuteldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de onderste vrouwen veel mooier vind.
Ja, dat is denk ik het juiste woordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Al is het niet per se 'mooier' maar gewoon échter. Vraag me af hoeveel er aan foto 1 is gesleuteld
Ze hadden alleen wel wat sexier ondergoed aangemogen dan die oma-outfit waar ze nu in staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben anders heel knapquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hetw aren even voorbeeldjes van mannen die ripped zijn
En alsjeblieft, doe eens niet zo sneu dat je zo knap zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooiste, leukste man blijft gewoon Mike Rowe. Sociaal, goed gevoel voor humor, operazanger, flink gespierd (niet té), houdt van werken (niet bang voor vieze of zware klusjes), etc etc.
Zo'n man wil ik wel zijn.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Het zijn gewoon twee 'uitersten' die ze neer hebben gezet. Als er nog een foto 1.5 was geweest had ik dat vast wel écht mooi gevonden, zeg maar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is denk ik het juiste woord. Al vind ik meer vlees op de botten sowieso mooier dan gratenpakhuizen.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel idd. Wit is sowieso een beetje mwa.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden alleen wel wat sexier ondergoed aangemogen dan die oma-outfit waar ze nu in staan
Kaneelstokje vindt dat geilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. die skeletten, echt, wie heeft bedacht dat DAT mooi is? Echt het argument dat mode voor mongolen is...
Ik ken hem eigenlijk alleen van Northern Exposure. Toen hij nog jong en sappig wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
die ik tien keer leuker vond in SATC dan die stomme Big
je hebt ook feedersquote:
Maar met zwart kwam het vast niet over zoals ze het wilden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel idd. Wit is sowieso een beetje mwa.
Ja, dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt ook feeders.
Overal is een deksel voor, maar de gemiddelde pot moet gewoon vlees hebben (pot, niet lesbo).
Niet gewoon alle zolderkamernerds op FOK! Die in US en B&H dames met maat 36 al 'veel te vadsig vinden'quote:
Nee, waarom zou iemand?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook. Ik ben nog nooit afgewezen om m'n lichaam (denk ik
).
Ja precies. De plank volledig misgeslagenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel idd. Wit is sowieso een beetje mwa.
Maar in de praktijk de dikste van de dikste mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet gewoon alle zolderkamernerds op FOK! Die in US en B&H dames met maat 36 al 'veel te vadsig vinden'
Oh, wat en of ze uiteindelijk iets mee naar huis nemen boeit me niet zoveelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar in de praktijk de dikste van de dikste mee naar huis nemen
Het is vaak de manier waarop ze het brengen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wat en of ze uiteindelijk iets mee naar huis nemen boeit me niet zoveel![]()
maar ik word altijd een beetje verdrietig als ik dat soort dingen voorbij zie komen.
Ik vind die anderen anders net iets té. Ik heb meestal vrouwen gedate die er tussen in zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. die skeletten, echt, wie heeft bedacht dat DAT mooi is? Echt het argument dat mode voor mongolen is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw of van koken of van eten houdt. Ik houd iig zelf heel erg veel van koken. Zou het jammer vinden om eten te koken voor iemand die dan telkens om de ketchup vraagt
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja, je bent een vrouwquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan genoeg dingen bedenken.
Metquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is vaak de manier waarop ze het brengen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik vind die anderen anders net iets té. Ik heb meestal vrouwen gedate die er tussen in zitten.
Om eerlijk te zijn maakt mij het ook niet zo uitDat is idd wel jammer! Wanneer ga je voor ons koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw of van koken of van eten houdt. Ik houd iig zelf heel erg veel van koken. Zou het jammer vinden om eten te koken voor iemand die dan telkens om de ketchup vraagt
dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |