Ik werd laatst met Johnny Depp vergelekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Johnny Depp, Christian Bale, Hugh Jackman. O.a..
Ik had toen denk ik wel Rinus in bed weten te krijgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Celebs.. tsja.. wat maakt het uit, je krijgt ze toch niet in bed. Laat staan een relatie.
Ook dat, heeft met nooit echt kunnen boeien, leuk zo'n moviestar, maar anoeska uit 2c kan ik wel aansprekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Celebs.. tsja.. wat maakt het uit, je krijgt ze toch niet in bed. Laat staan een relatie.
"ja, daar heb jij helemaal niets van weg"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik werd laatst met Johnny Depp vergeleken
Oh, dat heb ik ook wel eens. Dan gaat het zoals dit: Jij lijkt ECHT niet op Scarlett!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik werd laatst met Johnny Depp vergeleken
[..]
Ik had toen denk ik wel Rinus in bed weten te krijgen
Klopt, ik ben gespierder en geen emoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"ja, daar heb jij helemaal niets van weg"
Dat lijkt me vooral wel een hele sympathieke peerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef Ripley het volgende:
Er zijn altijd wel voorbeelden te vinden van sterren op leeftijd die de tand des tijds goed of slecht hebben doorstaan. Daar ging het even niet over.
Ik was altijd heel erg van johnny depp, maar ik vind Jason Segel nu zo leuk. Niet superknap, maar wel heel aantrekkelijk
Jammer dat hij in die schijtserie zit. Wel leuk dat hij er inmiddels ook een hekel aan heeft gekregen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral wel een hele sympathieke peer
Geen idee. Ik kijk toch geen tv.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jammer dat hij in die schijtserie zit. Wel leuk dat hij er inmiddels ook een hekel aan heeft gekregen.
Paul Rudd >>>>>>> Jason Segel overigens.
Daar kan ik me ook echt niet mee identificeren. Zij zijn net zo erg door te suggereren dat alle vrouwen evenveel spek hebbenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Toch wel als Brussel's Bitches op TV komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zullenw e jouw foto ook even gaan vergelijken met eentje van ryan gosling of channing tatum?quote:
Paul Rudd is ook erg leuk jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jammer dat hij in die schijtserie zit. Wel leuk dat hij er inmiddels ook een hekel aan heeft gekregen.
Paul Rudd >>>>>>> Jason Segel overigens.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag laatst Georgina Verbaan lopen bij de Westergas met haar kinderwagen, maar ze ging niet in op m'n avances...Zou graag m'n vette schwanz in dat kleine eendenbekkie schuiven.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]Dan nodig ik je wel uit bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zullenw e jouw foto ook even gaan vergelijken met eentje van ryan gosling of channing tatum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Scarlettquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Op dit momet Scarlett Johansson & Katie Holmes
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de onderste vrouwen veel mooier vind.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dan nodig ik je wel uit bij mij
[..]
Dat is niet eerlijkHetw aren even voorbeeldjes van mannen die ripped zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alsjeblieft, doe eens niet zo sneu dat je zo knap zou zijn
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Die moest ik even Googlenquote:
Inderdaad, ik heb veel meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook echt niet mee identificeren. Zij zijn net zo erg door te suggereren dat alle vrouwen evenveel spek hebben
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dan nodig ik je wel uit bij mij
[..]
Dat is niet eerlijkDat moet je dan wel in tweevoud aanvragen bij de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |