Eerst vreemdgaan! Anders komen er nooit meer rellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat we maar moeten gaan scheiden.
indirect heb ik best wel wat mannen geneukt van fok. Of niet dan, heatwave.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En we neuken ook niet meer onderling.
Die kans is aanwezig jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
indirect heb ik best wel wat mannen geneukt van fok. Of niet dan, heatwave..
Sorry dat ik besta!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]Vanaf het moment dat je binnenkwam...
Als dat een beginnend cartoonist is ben ik volleerd striptekenaar.quote:
We kunnen het over de Nederlandse strafmaat gaan hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Face it, we zijn door de onderwerpen heen.
Wil je er iets over kwijt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen het over de Nederlandse strafmaat gaan hebben.
maar dat is dus allemaal niet recentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Wat dat betreft zal Martin ook wel hoog scoren....
Verjaart zoiets ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar dat is dus allemaal niet recent.
Daar kan je wel wat aan doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Vergeleken met vroegah ben ik ook wel vroom bezig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles kanquote:
Hmm ja, dan tja, succes met meeten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Alles kan.
Maar zoals je weet moet het op meets gebeuren, niet online voor mij.
Er zijn er niet zoveel meer tegenwoordigquote:
En die beregezellige spelletjesmeet van afgelopen weekend (toch) bij Royco?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn er niet zoveel meer tegenwoordig.
Oh well.
Buitenkansloosje gemist bedoel je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die beregezellige spelletjesmeet van afgelopen weekend (toch) bij Royco?
Buitenkansje gemist HW.
Hoe wanhopiger, hoe makkelijker toch HW.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buitenkansloosje gemist bedoel je?.
Ik doelde meer op het spelletjesgedeelte, als ik ergens een hekel aan heb is het aan bordspelletjes etcquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe wanhopiger, hoe makkelijker toch HW.
Joh, die bordspelletjes zijn toch een scam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het spelletjesgedeelte, als ik ergens een hekel aan heb is het aan bordspelletjes etc.
Oh, het moet nog komen dus.quote:
he, jammer, laat ik nou net al 1 dag in Madrid zittenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het moet nog komen dus.
Nou ja, HW, het is nog niet te laat!
En dan blijkt er toch ineens een dubbele betekenis te liggen achter het spelletje spijkerpoepen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Ze moeten toch iets bedenken om te zorgen dat die meiden durven
Precies, bordspelletjes zijn superleuk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind bordspelletjes wel heel leukMaar die meet lijkt me ietwat sneu
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan blijkt er toch ineens een dubbele betekenis te liggen achter het spelletje spijkerpoepen.
Welk spel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind bordspelletjes wel heel leukMaar die meet lijkt me ietwat sneu
Die was echt heel flauw he.quote:
Ik ken dat ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zat even letterlijk met zo'n gezicht
Haske goed! En nog steeds Haske gelukkig met Beetman!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:54 schreef Kreator het volgende:
Hoest verder met Kluts dan? Nog steeds gelukkig met:
[ afbeelding ]
?
Prima. Echt zo'n matig enthousiast woord.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef Kreator het volgende:
Ja prima. Zaaddodende werkdag. Voor de rest prima
Gewordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Prima. Echt zo'n matig enthousiast woord.
Ben je een saaie lul geworden krea?
Het pittoreske Limburgquote:Elias B. (20), Abdelilah D. (19), Mustapha B. (18), Achraf B. (20), Kamel el B. (19) en Tarik B. (20) werden op 24 april tijdens een grootschalige politieactie opgepakt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef Kluts het volgende:
Prima. Echt zo'n matig enthousiast woord.
Krea kan dat toch wel hebben.quote:
Zou hij nu stiekem aan het krassen zijn?quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zou hij nu stiekem aan het krassen zijn?
Het is wel stil nu.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef Kreator het volgende:
Ik las de opkomst van die spelletjesmeet. Ik ben geen krasser ofzo, maar dat word je dan vanzelf.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef Kluts het volgende:
Ja hallo, kom ik eens gezellig doen, gaat iedereen weg.
Ik zie een verband.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]Vanaf het moment dat je binnenkwam...
The only way is up!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Slechter kon het niet worden. Dieptepunt bereikt.
Dat liedje kwam ook echt ff in mijn hoofd op ja.quote:
Dat denk ik altijd bij die zinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat liedje kwam ook echt ff in mijn hoofd op ja.
Och, ik heb zovaak dat er liedjes in me opkomen bij situaties.quote:
I've got the secretquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik heb zovaak dat er liedjes in me opkomen bij situaties.
Elke ochtend als ik mijn sleutels terugvind I've got the key bijvoorbeeld.
Echt erg is dat idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik heb ook van die Pavlov-nummers.
Doe ik ook nog wel eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt erg is dat idd.
Of geluidseffecten ergens bij bedenken. Een mysterie op werk? *X-filesmuziekje*
Ik ben raar.
Het "psycho" muziekje als er iets afschuwelijks gebeurd is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe ik ook nog wel eens.
Spannende muziekjes als er een deur opengaat uit het niets door tocht.
En natuurlijk de eeuwige moviequotes waar mogelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het "psycho" muziekje als er iets afschuwelijks gebeurd is.
"red bull, the cornerstone of every nutricious breakfast".quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En natuurlijk de eeuwige moviequotes waar mogelijk.
"i can't move, fell on my keys" bij elk opstakel, waar dan ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
"red bull, the cornerstone of every nutricious breakfast".
Ik voel me nu gelukkig wel iets minder raar HW.
Opstakel, ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"i can't move, fell on my keys" bij elk opstakel, waar dan ook.
Pulp Fiction binnenkort maar weer eens kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
"red bull, the cornerstone of every nutricious breakfast".
Ik voel me nu gelukkig wel iets minder raar HW.
Een enkele keer is een grap uit een Roast ook erg goed te gebruikenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef Kreator het volgende:
Office Space. Daar zitten pas quotes in.
Is dat niet zo'n Comedy Central serie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef Kreator het volgende:
Office Space. Daar zitten pas quotes in.
Die roasts zijn echt zo ontzettend niet leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een enkele keer is een grap uit een Roast ook erg goed te gebruiken.
Da's The Officequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n Comedy Central serie?
Ik kijk de laatste tijd wel eens workaholics, stonerhumor, maar wel leuk op zich.
Meestal is het niet zo best nee, maar soms zitten er hele sterke tussenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die roasts zijn echt zo ontzettend niet leuk.
Van die Amerikaanse lach-of-ik-schiet humor.
Nee, ik bedoel Office Space.quote:
Dan ben ik helemaal in de war en dacht ik dat dat een nieuwe serie was ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is een film. The Office is een serie op CC.
Nee, de film.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n Comedy Central serie?
Ik kijk de laatste tijd wel eens workaholics, stonerhumor, maar wel leuk op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |