Och, ik heb zovaak dat er liedjes in me opkomen bij situaties.quote:
I've got the secretquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik heb zovaak dat er liedjes in me opkomen bij situaties.
Elke ochtend als ik mijn sleutels terugvind I've got the key bijvoorbeeld.
Echt erg is dat idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik heb ook van die Pavlov-nummers.
Doe ik ook nog wel eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt erg is dat idd.
Of geluidseffecten ergens bij bedenken. Een mysterie op werk? *X-filesmuziekje*
Ik ben raar.
Het "psycho" muziekje als er iets afschuwelijks gebeurd is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe ik ook nog wel eens.
Spannende muziekjes als er een deur opengaat uit het niets door tocht.
En natuurlijk de eeuwige moviequotes waar mogelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het "psycho" muziekje als er iets afschuwelijks gebeurd is.
"red bull, the cornerstone of every nutricious breakfast".quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En natuurlijk de eeuwige moviequotes waar mogelijk.
"i can't move, fell on my keys" bij elk opstakel, waar dan ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
"red bull, the cornerstone of every nutricious breakfast".
Ik voel me nu gelukkig wel iets minder raar HW.
Opstakel, ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"i can't move, fell on my keys" bij elk opstakel, waar dan ook.
Pulp Fiction binnenkort maar weer eens kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
"red bull, the cornerstone of every nutricious breakfast".
Ik voel me nu gelukkig wel iets minder raar HW.
Een enkele keer is een grap uit een Roast ook erg goed te gebruikenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef Kreator het volgende:
Office Space. Daar zitten pas quotes in.
Is dat niet zo'n Comedy Central serie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef Kreator het volgende:
Office Space. Daar zitten pas quotes in.
Die roasts zijn echt zo ontzettend niet leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een enkele keer is een grap uit een Roast ook erg goed te gebruiken.
Da's The Officequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n Comedy Central serie?
Ik kijk de laatste tijd wel eens workaholics, stonerhumor, maar wel leuk op zich.
Meestal is het niet zo best nee, maar soms zitten er hele sterke tussenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die roasts zijn echt zo ontzettend niet leuk.
Van die Amerikaanse lach-of-ik-schiet humor.
Nee, ik bedoel Office Space.quote:
Dan ben ik helemaal in de war en dacht ik dat dat een nieuwe serie was ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is een film. The Office is een serie op CC.
Nee, de film.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n Comedy Central serie?
Ik kijk de laatste tijd wel eens workaholics, stonerhumor, maar wel leuk op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |