Die van Co ook niet meer, nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:05 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
Kwark met aalbessen en banaannom!
Zal ff mijn fiets opzoeken.
Geen 7 versnellingen tough.
-edit- die verkopen ze niet meer.
3 keer 30 min fietsen + per keer 20 min boodschappen doen. Ik wil graag nog wat aan m'n vrije zondagmiddag hebbenquote:
Eén keer per week boodschappen doen houdt de financiën wel lekker overzichtelijk, dat vind ik wel prettigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ter info voor Vik en andere nieuwsgierigen: er zijn geen samenwoonplannen.
Mijn vriend heeft overigens altijd veel meer boodschappen dan ik, maar die drinkt ook allemaal sapjes en ice coffee's en frisdrank enzo. Ik drink thee.
Maar ik ren na mn werk ook regelmatig even bij de Lidl naar binnen die praktisch naast het station zit. Of ik haal op dinsdag wat groente en fruit op de markt. Mn ouders gooien vaak even een brood in de vriezer en dan red je het wel met een rugzak als je boodschappen gaat doen.
Nopez. Tenzij hij kan helpen bij een project ofzo, maar dat is niet de verwachting.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef V1z0R het volgende:
Gaat Mr fancypants trouwens ook mee naar LL?
Ik hou het nooit zo goed bij wat ik uitgeef. Maar volgens mij valt het wel mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eén keer per week boodschappen doen houdt de financiën wel lekker overzichtelijk, dat vind ik wel prettig. Ik merkte bij mijn zus, toen ik meerdere keren per week ging, dat ik zeker het dubbele uitgaf van normaal
.
130 rpm?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Overigens ben ik woensdag begonnen met dit schema voor de crosstrainer (ergens halverwege staat de pdf, ik doel op die van 40 min). 'Doe ik wel even,' dacht ik, want ik ben gewend aan 30 minuten op weerstand 8 en 9 trainen (8-9-8), maar het was toch vrij pittig hoor. Wel grappig: voorheen zat ik met moeite tegen de 130 rpm op level 8 of 9 (in de praktijk tussen de 120-124), nu ging ik vrij makkelijk over de 130 heen. Ga dit 6 weken 3 keer per week doen en dan kijken hoe ik hem weer wat zwaarder kan maken
. Vanmiddag weer. Zin in
.
Hebben we het wel over hetzelfde dan? Of gebruik jij een andere weerstand?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:34 schreef Mini. het volgende:
[..]
130 rpm?Ik heb meestal rond de 70...
Hehehe, goed punt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:34 schreef Mini. het volgende:
[..]
130 rpm?Ik heb meestal rond de 70...
Ik heb geen idee wat voor niveau het is, maar twee keer zo snel zou zelfs zonder weerstand wel heel snel worden (of ik ben gewoon een mietjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben we het wel over hetzelfde dan? Of gebruik jij een andere weerstand?
Ik train op Technogym. En ik ga wel vrij snel, maar twee keer zo snel? Mwah.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:40 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor niveau het is, maar twee keer zo snel zou zelfs zonder weerstand wel heel snel worden (of ik ben gewoon een mietje). Het is gewoon de rpm-indicatie van de crosstrainer zelf, maar misschien tellen verschillende apparaten anders ofzo?
Waar haal je dat vandaan?quote:
Volgens mij zit ik op niveau 6 ofzo, dus dan is het ook lichter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Zou het wel verklaren. En thx, nu ben ik ineens langzamer dan Mini.![]()
.
Afwisseling is beter dan steeds hetzelfde doen? Dat is de filosofie, denk ik? Train jij niet met een schema dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:44 schreef Mini. het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik op niveau 6 ofzo, dus dan is het ook lichter.Alleen snap ik nooit wat dat precies inhoudt als je zo'n programma doet met wisselende weerstand.
Ja maar welke van al die verschillende niveaus is dan 6? Het gemiddelde ofzo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Afwisseling is beter dan steeds hetzelfde doen? Dat is de filosofie, denk ik? Train jij niet met een schema dan?
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ja maar welke van al die verschillende niveaus is dan 6?
Ik heb geen schema nee, ik rommel gewoon wat aan in de fitnesszaal van de universiteit.
Ja maar je krijgt toch afwisselend hoge en lage weerstanden, hoe verhoudt zich dat dan tot een constante weerstand op niveau 6? Is het gemiddelde van al die verschillende hetzelfde als die constante, of de laagste of de hoogste?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?. 6 is toch gewoon level 6 (van de 20?)
Oeh, nu wil ik ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo een Italiaanse bol brie halen.
"rpm spm elliptical"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:48 schreef Perruche het volgende:
viz jij weet alles
of je kan goed googlen!
Jaloers. Ik moet nog ZEVEN werken werkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Na vandaag nog maar 1 week en dan VAKANTIE!![]()
![]()
Lekker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef V1z0R het volgende:
...
Onder het motto: fuck it, ik heb vakantie nodig heb ik volgende week vrij genomen
Dat is denk ik voor mij echt het enige nadeel van mijn werk. Ik moet rapporten op deadlines plannen en inleveren, dus ik kan niet zomaar vrij nemen. Maar ik zal niet klagen vanwege alle voordelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef V1z0R het volgende:
...
Onder het motto: fuck it, ik heb vakantie nodig heb ik volgende week vrij genomen
M'n kittens knuffelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Lekker!Een paar vrije dagen kunnen zo'n verschil maken. Ga je nog iets doen of gewoon alleen maar chillen?
Ja, merk het vaiz. Goed dat je naar je lijf luistert en er ff tussenuit gaat. En kittens knuffelen is natuurlijk heerlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef V1z0R het volgende:
Ik loop echt op het einde van m'n kunnen, AnDus voor iedereen even beter dat ik weekje er tussenuit neem
[..]
M'n kittens knuffelen
Lekker sporten
Laatste plinten nog even aan muur schroeven
Kittens knuffelen
Beetje aankleding voor huisje zoeken, 't is nog zo kaal allemaal
Oh en kittens knuffelen
Leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef Nallie het volgende:
Even spuit elf, maar mijn fiets met transsportrek heeft zo'n ring om het stuur zitten waarmee je hem vast kan zetten. Dan is hij dus niet instabiel meer, want dan kan het stuur niet omvallen. En zonder krat past hij gewoon nog in de fietsenrekken
Deze heb ik.
[ afbeelding ]
Hier precies andersom. Heb vandaag al een rapport af en ik maak nu een start aan de tweede. Zo lekker op schema dat ik er om drie uur wel klaar mee zal zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
Groot gelijk V1z, mijn productiviteit daalde de laatste weken ook drmatisch.
Gister dus dagje thuis gewerkten vandaag vrij maar vermoed einde van de middag nog even mn mail bijwerken.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:00 schreef Perruche het volgende:
Ik ben vandaag weer even heel blij met mijn werk.
Jamaar de zon schijnt nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier precies andersom. Heb vandaag al een rapport af en ik maak nu een start aan de tweede. Zo lekker op schema dat ik er om drie uur wel klaar mee zal zijn
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef V1z0R het volgende:
Ik loop echt op het einde van m'n kunnen, AnDus voor iedereen even beter dat ik weekje er tussenuit neem
[..]
M'n kittens knuffelen
Lekker sporten
Laatste plinten nog even aan muur schroeven
Kittens knuffelen
Beetje aankleding voor huisje zoeken, 't is nog zo kaal allemaal
Oh en kittens knuffelen
130 rpm red je echt nog nauwelijks op de fietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef the85mc het volgende:
Ik dacht ook al 130 rpmIk zit normaal op 80 rpm ofzoiets hangt een beetje af van het terrein. Op de weg wat langzamer maar zwaarder, in het bos sneller en meer op soeplesse en om tegen heuvels op te komen. Met een te zware versnelling in het bos haal je alle tempo eruit en sloop je jezelf.
Daarom mogen wij niet thuis werkenquote:
Mjah, ligt meer aan je instelling denk ik. Als je op kantoor onder je productiemogelijkheden werkt, doe je dat thuis ook. Ik ben thuis effectiever dan op kantoor, want minder afleiding van andere dingen die nog liggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom mogen wij niet thuis werken. Omdat er allemaal jonge mensen werken die hetzelfde denken, met het verschil dat ze helemáál niets doen
.
Ik hen vorige week bijna de hele week in het zonnetje op het balkon zitten typen. Kreeg er direct een kleurtje vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:15 schreef Ml-etje het volgende:
Oh nee heb gister gestructureerd zitten werken ondanks de zon.
Wel tussendoor twee wassen opgehangen.
De rest doe ik vandaag. Even mn mail opruimen enz.
Sla mezelf voor mijn hoofd als het vanmiddag regent
130 rpm doe je alleen maar als je versnellingen kapot zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef V1z0R het volgende:
Zit er ook aan te denken om even dagje Nieuweschans te doen, even lekker dobberen in het thermaalbad en zo
[..]
130 rpm red je echt nog nauwelijks op de fietsen houd je zeker geen minuut vol, ik in ieder geval niet
Vergeet ook niet de dag na Lowlands vrij te nemen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef V1z0R het volgende:
...
Hoe lang ben je nu aan het werk dan en heb je nog geen vakantie gehad?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z, goed idee!Kitties
Bij mij begint de koek ook een beetje op te raken, merk wel dat ik voor deze baan student was en/of thuis zat
Dan is BAM 40 uur p.w. wel best heavy nog
An, het voelde als gisteren dat ik ook nog zo lang moest wachten, die 7 weekjes zijn zo voorbij! ^^ Hang in there![]()
Sinds januari! En ja, wel de standaard vrije dagen (hemelvaart enzo) en een keer vrij genomen voor UvA symposium (1 dag). Maar dat was het welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu aan het werk dan en heb je nog geen vakantie gehad?
Ik neig naar de week na volgende week... Maar ja, ik baal weer als het de hele week regent. Ach. Ik zal me wel vermaken en die dagen moeten toch een keer op.
Huhquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn laatste vakantie was 15 aug tm 4 sept vorig jaar.
Ah, dan heb je er idd nog niet zoveelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sinds januari! En ja, wel de standaard vrije dagen (hemelvaart enzo) en een keer vrij genomen voor UvA symposium (1 dag). Maar dat was het wel
Voordeel van relatief 'weinig' vakantiedagen --> je bent zuunig
En ergens naar een ver warm land, maar dat was 'werk'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
HuhIk dacht dat jij nog weggeweest was, Engeland enzo..?
Engeland was ook combi met werk volgens mij. Ja, doe mij zulk werkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
En ergens naar een ver warm land, maar dat was 'werk'.
Ik heb er 25quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, dan heb je er idd nog niet zoveel. Hoeveel heb je eigenlijk bij een fulltimedienstverband?
Doe mijn bestquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z, goed idee!Kitties
Bij mij begint de koek ook een beetje op te raken, merk wel dat ik voor deze baan student was en/of thuis zat
Dan is BAM 40 uur p.w. wel best heavy nog
An, het voelde als gisteren dat ik ook nog zo lang moest wachten, die 7 weekjes zijn zo voorbij! ^^ Hang in there![]()
Crisisquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef loveli het volgende:
Heb een uur of 300 nog staan denk ik, is weleens meer geweest.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:47 schreef V1z0R het volgende:
Lowlands staat er al in, HPKW![]()
En ik heb nu nog steeds iets van 5 weken over...
Vorig jaar 1 week vakantie gehad en 1 week verplicht met kerstmis, jaar er voor helemaal niet
Had zoiets als dit kunnen zien aankomen.
quote:
Komt goed. Ik ben gelukkig ook niet uitgeput of zo. Werk is relaxt. Maar we zijn al drie jaar niet echt lang op vakantie geweest, dus ik kijk er echt enorm naar uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[..]![]()
Lief zijn voor julliezellefs he!![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[..]![]()
Lief zijn voor julliezellefs he!![]()
Hehehe, wat doe je jezelf aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:47 schreef V1z0R het volgende:
Lowlands staat er al in, HPKW![]()
En ik heb nu nog steeds iets van 5 weken over...
Vorig jaar 1 week vakantie gehad en 1 week verplicht met kerstmis, jaar er voor helemaal niet
Had zoiets als dit kunnen zien aankomen.
Engeland was een uitwisseling en daar heb ik 2 dagen bij vrienden aan vastgeknoopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
HuhIk dacht dat jij nog weggeweest was, Engeland enzo..?
Boh, jij hebt superveelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb er ngo 27 staan. Het is de bedoeling dat ik er zeker nog eentje op ga nemen, maar misschien nog wel een paar extra.
Wow, een complete schoolvakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef loveli het volgende:
Heb een uur of 300 nog staan denk ik, is weleens meer geweest.
Ik heb er maximaal bijgekocht natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef Perruche het volgende:
Henk, hoeveel vrije dagen heb je dan? Ik eb er maar 25 per jaar
Ik wil ook best weg, maar 1) kort dag, 2) geen geld om elke vakantie weg te gaan. Dus ik ga een paar dagen thuis lamballen en boeken lezen en dingen doen waar ik anders niet aan toekom en een paar dagen naar Friesland.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, wat doe je jezelf aan.
Ik probeer altijd zo vaak en zo lang mogelijk weg te gaan.
Een week vrij nemen en dan niets doen, zoals Vik, lijkt mij helemaal niets.
Ja, helaas kan dat bij ons niet...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb er maximaal bijgekocht natuurlijk.Flexible benefits FTW!
![]()
Eigenlijk heb ik er ook maar 25 ofzo.
Henk kan extra vrije dagen kopen. Anders ziet ze niet genoeg van de wereldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef Perruche het volgende:
Henk, hoeveel vrije dagen heb je dan? Ik eb er maar 25 per jaar
Ga je leuk een paar dagen naar Liverpool! Toffe (gratis!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil ook best weg, maar 1) kort dag, 2) geen geld om elke vakantie weg te gaan. Dus ik ga een paar dagen thuis lamballen en boeken lezen en dingen doen waar ik anders niet aan toekom en een paar dagen naar Friesland.
Ben in april 5 dagen naar Madrid geweest en in oktober 9 dagen Jordanië. Moet nog zien of er wel geld is om volgend jaar op vakantie te gaan, dus ik geniet er nu nog even van.
Dat heb je goed gezien!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Henk kan extra vrije dagen kopen. Anders ziet ze niet genoeg van de wereld.
Breng me niet op ideeënquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga je leuk een paar dagen naar Liverpool! Toffe (gratis!) musea, ticket kost iets van 80 euro met Easyjet, overnachten in een hostel, pubfood is ook goed te betalen.
Of naar Belfast, ook met Easyjet, ook heel goed te betalen.
[..]
Dat heb je goed gezien!
quote:
Is dat serieus de reden? Wat een vertrouwen in je personeel zeg... Jullie hebben toch gewoon deadlines denk ik? Dan is productiviteit prima te controleren lijkt me.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom mogen wij niet thuis werken. Omdat er allemaal jonge mensen werken die hetzelfde denken, met het verschil dat ze helemáál niets doen
.
Er werken hier heel veel jonge mensen en in het verleden hebben ze daar negatieve ervaringen mee gehad. Daarom zijn ook social-mediasites tegenwoordig geblokkeerd. Dus ik snap het wel. Overigens kan het wel, en mogen wij op onze afdeling het ook incidenteel van de manager. Als je bijvoorbeeld niet fit genoeg bent om te reizen, maar wel kunt werken. Of als je met de kat naar de dierenarts moet of er wordt een nieuwe wasmachine bezorgd. Doen ze helemaal niet moeilijk over. Maar je kunt dus niet één afgesproken dag per week thuiswerken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Is dat serieus de reden? Wat een vertrouwen in je personeel zeg... Jullie hebben toch gewoon deadlines denk ik? Dan is productiviteit prima te controleren lijkt me.
Wij mogen ook niet thuis werken, deels omdat niet alle systemen toegankelijk zijn en ze niet iedereen VPN willen laten gebruiken, deels omdat baliepersoneel nooit thuis zal kunnen werken en ze 1 lijn willen trekken voor iedereen. Best jammer, mijn werk leent zich prima voor thuis werken.
Hm ja ik heb nog wel 150 ml vruchtenyoghurt en 150 ml gewone, die kan ik in de mix doen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Nog wat KH's, Perr? Wel lekker voor het hardlopen lijkt me, en erna voor het herstel...
RestZie veel E's veel goede V's
Daar willen ze hier ook niet aan. Maar ik kan wel gewoon 's middags roepen dat ik de volgende dag thuiswerk ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er werken hier heel veel jonge mensen en in het verleden hebben ze daar negatieve ervaringen mee gehad. Daarom zijn ook social-mediasites tegenwoordig geblokkeerd. Dus ik snap het wel. Overigens kan het wel, en mogen wij op onze afdeling het ook incidenteel van de manager. Als je bijvoorbeeld niet fit genoeg bent om te reizen, maar wel kunt werken. Of als je met de kat naar de dierenarts moet of er wordt een nieuwe wasmachine bezorgd. Doen ze helemaal niet moeilijk over. Maar je kunt dus niet één afgesproken dag per week thuiswerken.
Ah dan kan ik me dat zo voorstellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Komt goed. Ik ben gelukkig ook niet uitgeput of zo. Werk is relaxt. Maar we zijn al drie jaar niet echt lang op vakantie geweest, dus ik kijk er echt enorm naar uit
Zekers! Even lekker niks hoevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]ga ik doen, dank je
En over poosje lekker relaxen op Aruba zal ook wel even goed zijn
Die minivakanties vallen bij mij altijd veel duurder uit dan een lange vakantie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah dan kan ik me dat zo voorstellenWij doen ook meer minivakanties de laatste jaren
Budget-technisch handiger
[..]
Zekers! Even lekker niks hoeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |