ik heb een goedkopere galaxy met Gingerbread erop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Geen ideeToch wel Jelly Bean hč?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef John5 het volgende:
De meeste mensen gebruiken een OS als middel naar een doel. Linux is een doel op zich en dus compleet kansloos voor mensen die iets voor elkaar willen krijgen.
Ergo, niet janken.
De meeste Android of TomTom gebruikers weten niet eens wat Linux is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:42 schreef HaerdenC het volgende:
niet alle android of tomtom gebruikers hebben lange haren ...
Waar denk je dat die nerds werken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:39 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Sowieso, is het niet vreemd dat grote bedrijven als Google, TomTom, HTC, TiVo, Samsung en Sony nu veel geld verdienen mede dankzij de nerds die jarenlang gratis en voor niets hebben zitten programmeren aan Linux?
Ten eerste is dat niet vreemd, omdat de open-source-beweging altijd heel eerlijk erin is geweest dat best geld verdiend mag worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:39 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Sowieso, is het niet vreemd dat grote bedrijven als Google, TomTom, HTC, Samsung en Sony nu veel geld verdienen mede dankzij de nerds die jarenlange gratis en voor niets hebben zitten programmeren aan Linux?
je bent in de war met macquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef John5 het volgende:
De meeste mensen gebruiken een OS als middel naar een doel. Linux is een doel op zich en dus compleet kansloos voor mensen die iets voor elkaar willen krijgen.
Ergo, niet janken.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:21 schreef Snorrenbaard het volgende:
Apple en alle andere kut besturingssysteem zijn kut.
nou het is wel de best uitziende linux die ik tegen ben gekomen, en veel zaken werkte echt goed... maar het is gewoon niet 'af' , je moet nog teveel in de terminal prutsen om dingen werkend te krijgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef Hoplahopla het volgende:
Ubuntu is ook waardeloos en ergens een belediging voor Linux.
Dat is de charme van Linux natuurlijk ook. Lekker in CLI werken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:34 schreef deNeger het volgende:
[..]
nou het is wel de best uitziende linux die ik tegen ben gekomen, en veel zaken werkte echt goed... maar het is gewoon niet 'af' , je moet nog teveel in de terminal prutsen om dingen werkend te krijgen
Dat is niet een heel terechte analogie...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:37 schreef Quotidien het volgende:
Linux is als een fiets waar je onderweg steeds aan moet gaan sleutelen.
Gek dat ik nou nooit problemen heb met drivers. Kwestie van goede hardware gebruiken vermoed ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:37 schreef deNeger het volgende:
tsja als ik m'n geluid werkend wil krijgen klik ik liever op een vinkte met 'enable sound' dan dat ik in gure websites moet zoeken naar de juiste driver die ik zelf mag compilen en installeren..
Ja, je moet alleen wel wielrenner zijn om hem daarna te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:38 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dat is niet een heel terechte analogie...
Linux is meer als een fiets die je gratis krijgt en waar je eerst twee dagen aan moet sleutelen om hem fatsoenlijk te kunnen gebruiken.
bose audiosetje van 500 euro.. zou toch goed moeten zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:38 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Gek dat ik nou nooit problemen heb met drivers. Kwestie van goede hardware gebruiken vermoed ik.
Ik heb het over je geluidskaart.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:39 schreef deNeger het volgende:
[..]
bose audiosetje van 500 euro.. zou toch goed moeten zijn
Linux is consequenter dan Windows. Als het draait, dan blijft het draaien. Tot in de oneindigheid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, je moet alleen wel wielrenner zijn om hem daarna te kunnen gebruiken.
Dat kutargument altijd. Maak Linux dan eens leek-vriendelijk, want dat is Windows dus wél.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Linux is consequenter dan Windows. Als het draait, dan blijft het draaien. Tot in de oneindigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |