Ik hoor het altijd bij de groenteman, nu ga ik naar een groenteman die apple gebruikt, die zeurt nooit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat vindt de gemiddelde gebruiker ook zo'n gemis, mijn visboer klaagde er van de week nog over.
Je hebt inderdaad wel gelijk dat het de gemiddelde visboer niet uitmaakt hoe z'n bestanden er over een week bij liggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat vindt de gemiddelde gebruiker ook zo'n gemis, mijn visboer klaagde er van de week nog over.
In dit geval staan de OSX en windows-users zij aan zij. De gebruikers van een wel professioneel-ontworpen en doordacht OSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:35 schreef Argo het volgende:
Waarom zijn hier nog geen Apple fanbois, die zeggen dat Linux en zowel Windows kut is?
Ik wil kamervragen!
Idd, OSX gebruiker hier..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit geval staan de OSX en windows-users zij aan zij. De gebruikers van een wel professioneel-ontworpen en doordacht OS.
Over "al een paar jaar geen" gesprokenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Psy-freak het volgende:
Ohja, Windows (98/XP) opnieuw installeren, drivers voor alles zoeken op een andere pc, overzetten met cd/usbstick en dan even later
DRIVER_LESS_OR_NOT_EQUELL
FUUUUU---!!
En ze zijn fanatiek, over een OSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Linux gebruikers hebben lang haar. Altijd. En ze dragen sandalen.
Windows 98 of xp moet je wel eerlijk vergelijken met een linux uit die tijd hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Psy-freak het volgende:
Ohja, Windows (98/XP) opnieuw installeren, drivers voor alles zoeken op een andere pc, overzetten met cd/usbstick en dan even later
FUUUUU---!!
Op zich maakt het geen zak uit, Linux, Windows of Apple.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit geval staan de OSX en windows-users zij aan zij. De gebruikers van een wel professioneel-ontworpen en doordacht OS.
kort haar en geen sandalen ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Linux gebruikers hebben lang haar. Altijd. En ze dragen sandalen.
Prima, maar amper/nooit gejank gehad met ernstige systeemfouten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:41 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Windows 98 of xp moet je wel eerlijk vergelijken met een linux uit die tijd heen geloof me ... hoe fanboy ik ook ben ... linux had in der tijd ook heel veel shit ... kernel panics, 3d versnelling werkte maar op een hand vol kaarten, office was niet compatibel ... ook al lag dat meer aan MS ... dual head displays was in linux echt een gekloot en werkte in windows aardig. In die tijd ging het ook best wel eens mis na wat upgrades ... x.org was soms behoorlijk brak, Geen truetype fonts. KDE zat vol bugs en was onbetrouwbaar, gnome was grafisch zwaarder en beperkter ... en geloof me ik kan nog even door gaan. Daarom ook dat ik zeg ... Linux de laatste 2 jaar en dan liefst ubuntu of mint is het enige dat beetje als alternatief zou kunnen dienen.
ik gebruik linux en verdedig hier even goed windows en laat se zwakke punten zien ... niet veralgemenen hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze zijn fanatiek, over een OS.
Nuance is verboden in KLBquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:42 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ik gebruik linux en verdedig hier even goed windows en laat se zwakke punten zien ... niet veralgemenen he... verder ... niet alle android of tomtom gebruikers hebben lange haren ...
zou ik niet doen, is heetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef Argo het volgende:
Misschien dat ik wel Linux op mijn laptop voor school zet, maar dan durf ik te wedden dat die klote Cisco manager die erop moet, weer niet op Linux draait. Daar steek ik mijn hand voor in het vuur.
cisco manager kan je draaien in een eigen linux distri van Cisco (VOS5) sins 2006 dus denk niet dat het zo een probleem is om dat draaiende te krijgen op Linuxquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef Argo het volgende:
Misschien dat ik wel Linux op mijn laptop voor school zet, maar dan durf ik te wedden dat die klote Cisco manager die erop moet, weer niet op Linux draait. Daar steek ik mijn hand voor in het vuur.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Psy-freak het volgende:
FUUUUU---!!
Ja dus, anders zie je een windows logo. En bij ubuntu zie je dit niet (meer?).quote:
Dat zal het probleem niet zijn. Eerder die docent die per se een Word *.docx document van je wil en het moment dat je een presentatie moet geven op een pc (zonder netwerkverbinding) met alleen PowerPoint geïnstalleerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef Argo het volgende:
Hmm misschien dat ik hem eens voor de lol op mijn laptop zet, want voor windows 7 is mijn laptop nog wat te sloom, maar het zit er standaard op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:46 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
cisco manager kan je draaien in een eigen linux distri van Cisco (VOS5) sins 2006 dus denk niet dat het zo een probleem is om dat draaiende te krijgen op Linux
DAT heb ik zelf opgelost bij mij, het zat hem in de video-kaart driver.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef HaerdenC het volgende:
[ afbeelding ]
Windows ... most people don't read binary errors ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |