abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115039875
Mijn vriend geeft nooit geld uit aan mij.

Ik heb al een tijdje een vriend, het gaat op zich allemkaal prima en we hebben veel lol samen en goede seks.
Alleen geeft hij nooit geld aan me uit.

Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Als ik bij hem ben en we doen boodschappen ' moet' ik betalen, want hij betaalt de rest van de tijd alles voor zijn huis.
Ik vrees voor mijn verjaardag en met Kerst kreeg ik niets.
Ik heb voor hem toen wel een kleinigheidje gekocht, we waren nog niet zo lang samen, dus ik ond het niet zo raar dat ik niets kreeg.

Als hij op stap gaat met vrienden, betaalt hij gewoon rondjes enzo, met mij doen we ieder de helft.
Hij heeft ook een verjaardagsfeest gegeven waar ik niet uitgenodigd was (we kenden elkaar niet zo lang) en dat heeft veel geld gekost en hij koopt heel vaak dure dingen voor zichzelf. Laatst heeft hij zo'n helicoptertje besteld dat je kan besturen met de ipad en ik heb letterlijk nog nooit iets gekregen van hem. Ik oest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
Wat moet ik hiermee? Is dat normaal?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:32:28 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_115039952
Doet ie goed.. normaal zijn vriendinnen veel duurder in onderhoud
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_115039961
Dus jij verwacht dat je vriend geld aan jou gaat uitgeven?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_115039983
Moderne man, alles zullen we eerlijk delen en jij krijgt niets van mij, praat erover of leer er mee leven. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115039985
Eigen tandpasta meenemen :') toppunt van gierigheid. Je bent gierig of je bent het niet.
pi_115040007
Gadverdamme zeg. :').
pi_115040017
Natuurlijk erg zwart/wit verhaal trouwens...

Heeft je vriend een vast inkomen en is dat veel hoger dan dat van jou?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:35:04 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115040025
is zaad en liefde niet meer genoeg tegenwoordig?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_115040027
Rekening delen is prima, maar eigen tandpasta meenemen is wel heel erg.
pi_115040031
Emancipatie. Gotsta love it.
pi_115040042
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
Eigen tandpasta meenemen :') toppunt van gierigheid. Je bent gierig of je bent het niet.
Uiteraard is dat gierig, ik voorzie deze relatie dan ook geen lang leven als vriendje niet eens over de brug komt en TS wel....gaat toch wringen. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:36:06 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115040062
quote:
Als hij op stap gaat met vrienden, betaalt hij gewoon rondjes enzo, met mij doen we ieder de helft.
Bro's before ho's TS.

En verder: het is zijn geld, dus het lijkt me dat hij daarmee mag doen wat ie wil. Maar als jij vervolgens niet voor zijn boodschappen meer wil betalen moet hij natuurlijk ook niet zeuren.
pi_115040081
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:35 schreef trovey het volgende:

[..]

Uiteraard is dat gierig, ik voorzie deze relatie dan ook geen lang leven als vriendje niet eens over de brug komt en TS wel....gaat toch wringen. :{
Ja idd. Ik vraag me af hoe het bij de eerste date ging....
pi_115040082
Heb je het al eens kenbaar gemaakt tegen hem? Het kan maar zo zijn dat-ie het niet doorheeft. Bespreken dus, als je dat nog niet hebt gedaan.

En nee, ik vind het niet normaal. Ik walg nu eigenlijk een beetje van 'm.
pi_115040101
Eigen tandpasta mee :') :') :')

Godsamme, ik was niet eens gegaan :)
pi_115040111
Ik dacht dat ik gierig was... :')
pi_115040112
Ik vind het eigenlijk best kunnen. Half om half is niets mis mee toch, en sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo van het cadeautjes geven.
pi_115040115
Toch wel vreemd, dat half-half betalen bij de bios. Betalen jullie dan apart de kaartjes ofzo? Niet aan gierig maar ook nog eens onpraktisch :P
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_115040123
Tja, moeilijk. Hij heeft er het volste recht toe om zo met zijn verdiende geld om te gaan, maar het is zeker een gesprek waardig. En de kosten splitten is niet zo raar voor stelletjes hoor. Mijn vriendin betaalt ook wel is wat.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:38:22 #20
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_115040135
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het eigenlijk best kunnen. Half om half is niets mis mee toch, en sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo van het cadeautjes geven.
Ja maar eigen tandpasta meenemen? Serieus? :')
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:38:22 #21
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_115040136
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Toch wel vreemd, dat half-half betalen bij de bios. Betalen jullie dan apart de kaartjes ofzo? Niet aan gierig maar ook nog eens onpraktisch :P
Ik zou dan ook een plek kiezen een heel eind verderop :P
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_115040137
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Eén iemand betaalt en dan betaal je na die tijd nog die 8 euro terug. Ofzo.
pi_115040140
quote:
Dat is wat anders dan iemand haar eigen tandpasta mee laten nemen :') En als je voor je vrienden wel iets kunt betalen, dan kan je je eigen vriendin toch ook wel trakteren op iets te drinken?
pi_115040156
quote:
Ik vind het eigenlijk best kunnen.
Serieus? Hmpf.

Wat vind je eigenlijk precies best kunnen?
pi_115040158
Als je een beetje bewust met je geld omgaat is het niet vreemd om de kosten te splitsen naar persoon. Maar dat kan ook achteraf, dus hoeft niet onpraktisch te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')