Het is geen moeilijke soort denk ik, maar ik heb er zelf geen ervaring mee dus ik weet niet of ze leuk zijn om te houden (hoewel een agressieve soort vast wel leuk is). Ben wel op zoek gegaan naar koninginnen dit jaar, maar geen succes. Alleen werksters gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nog leverbaar ook.
Is deze soort een beetje handig om mee te beginnen? Plaatjes van Lasius Niger hebben we nou onderhand wel genoeg.
Het zal mij benieuwen, bedankt voor de tip!quote:Sehr geehrter Herr Kalytta,
wie lange beträgt die Lieferzeit für eine Königin, Brut und 10-20 Arbeiter der Sorte Messor barbarus? Und was wären da der Preis und die Versandkosten nach der Niederlande?
Mit freundlichen Grüßen,
AlDie
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
LOON
Vanaaf dus mieren en spul bestellen, het zal mij benieuwen!
Ook wel triest dat ik blij ben als ze een keertje op tijd stortten
Vetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De kleine versie van wat ik eerst wilde en koningin + werksters van de Messor barbarus.
Oh dan mag je ze wel naast de kachel zettenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Messor barbarus: Temperature: 25 - 30 °C
hey fopje, ooit gedacht toen je het eerste topic maakte dat het zo'n succes zou worden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh dan mag je ze wel naast de kachel zetten
Naast mijn computer moet genoeg zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh dan mag je ze wel naast de kachel zetten
Haha inderdaad, klinkt wel een beetje sneu maar het is leuk om te zien hoe die beestjes in elkaar zitten en samenwerken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:09 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hey fopje, ooit gedacht toen je het eerste topic maakte dat het zo'n succes zou worden?
het begon zo van: oh kijken wat er gebeurd, voor de lol enz, beetje vol plassen miss als er niks aan is
en nu is het echt verdomd serieus aan het worden
Gewoon doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Shit jongens, ik wil eigenlijk ook wel beginnen
het is aandoenlijk hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Shit jongens, ik wil eigenlijk ook wel beginnen
Waarvan de één wel wat groter dan de ander was overigensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Haha inderdaad, klinkt wel een beetje sneu maar het is leuk om te zien hoe die beestjes in elkaar zitten en samenwerken.
Ook leuk dat AlDieWillenteKaaprenVaren en Levolution al een farm hadden staan
succes dan in iedergeval!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Moet de 21e rijexamen doen, misschien dat ik daarna het geld ervoor over heb
18, maar dat is offtopic verderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:14 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
succes dan in iedergeval!
hoe oud ben je?
nou een klein vraagje tussen door moet toch kunnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
18, maar dat is offtopic verder
Houd ons op de hoogte, kan tips goed gebruiken over een week of 3quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waarvan de één wel wat groter dan de ander was overigens
Maar ik wil deze wel serieus en voor het echie gaan maken/doen, ja.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen, bedankt voor de tip!
Bedankt voor de moeite meneer Kalytta, maar ik had er meer van gesnapt als je het gewoon in duits had geschreven, zoals (weet je nog?) mijn mail ook wasquote:Geachte heer AlDie,
In Duitsland, de mieren zijn er de volgende dag. Na Nederland, kan het
in 3 dagen met u, maar het kan ook (maximaal) een week duren.
Na betaling zal ik weg te sturen van de mieren. De prijs van een kolonie
van Messor barbarus (10 - 20 werknemers + brood) bedraagt ¤ 19,90 - De
verpakkings-en verzendkosten buiten Duitsland is 8 ¤.
(Ik geef garantie voor live aankomst).
Met vriendelijke groet,
Gerhard Kalytta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |